וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "זה שהגענו ל-500 מצבים לא מנחם אף אחד"

מאמן הפועל ת"א כואב את ההדחה מהגביע: "חבל, היינו צריכים לנצח". שלומי דורה: "באנו עם חבורה של קופים על הגב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סיבוב ח' המטורף בגביע המדינה הפיל הערב (רביעי) גם את הפועל תל אביב, שהפסידה להפועל חיפה 2:1 בתום דרמה גדולה בבלומפילד. רן בן שמעון בחר שלא לפתוח עם עומר דמארי ושילם על כך ביוקר, כשמהראן לאלה (כעבור 26 שניות) העלה את החיפאים ליתרון מוקדם, ועל אף שער שוויון גדול של לוקאס סאשה (67), דאג ז'רקו קוראץ' המחליף להעלות את האורחים מהכרמל לשמינית הגמר עם פנדל מדויק בדקה ה-86. האדומים מאבדים את התואר היחיד שעוד נותר להם, והאכזבה, כמובן, גדולה מאוד - בעיקר בהתחשב בכמות ההחמצות הבלתי רגילה של המארחת הערב.

שחקן הפועל תל אביב בסארט עבדורחימי לצד המאמן רן בן שמעון. ברני ארדוב
עצבים בבלומפילד. בן שמעון גוער בעבדורחימי בסיום/ברני ארדוב

"ייצרנו מספיק מצבים ולא הצלחנו להבקיע", אמר רן בן שמעון בסיום. "הלחץ הכי גדול שבנאדם יכול להפעיל כאן הוא אני. נעשה מה שצריך לעשות, נרים את השחקנים, נבוא לליגה ונלך עם החבר'ה האלה למלחמה הזאת. אנחנו עושים דברים יפים השנה, וחבל מאוד שהמשחק הזה התפתח ככה. היינו צריכים לנצח כאן. שוב קיבלנו פנדל, קצת מדאיג התופעה הזאת".

המאמן נשאל האם הבלגאן שהיה במהלך השבוע עם עומר דמארי השפיע על הקבוצה, והשיב: "שטויות, לא צריך לחפש שום תירוץ. היינו צריכים להבקיע מהמצבים שהגענו אליהם. היו הרבה דברים יוצאים מהכלל במשחק הזה. זה שהגענו ל-500 מצבים במשחק לא מנחם אף אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל חיפה שלומי דורה חוגג. ברני ארדוב
"כשקיבלנו את הפועל תל אביב כולם הורידו את הראש". שלומי דורה/ברני ארדוב

בצד המאושר של בלומפילד, אמר שלומי דורה בסיום: "זה הניצחון הראשון שלי בבלומפילד, ואם זה קורה במשחק כזה אז דיינו. לא באנו עם קוף אחד על הגב אלא עם חבורה של קופים על הגב. שיחקנו על הכבוד שלנו, ידענו שלהפסיד עוד פעם לקבוצה הזו זה יותר מדי, אפילו שזה הפועל תל אביב. החבר'ה הראו בגרות, והפועל חיפה בשמינית הגמר. אנחנו נחכה להגרלה הבאה. כשקיבלנו את הפועל תל אביב כולם הורידו את הראש, אבל אמרתי לשחקנים שלי ללמוד מהטעויות שלנו, ושיחקנו הגנה טובה. נראה מה יהיה, ואם נקבל הגרלה נוחה ונעבור עוד סיבוב, נתחיל לחלום. כרגע מה שמעניין אותנו זה הדרבי בשבת".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה לבנה בבלומפילד. הפועל חיפה בטירוף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully