וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים עם ברק בדש

29.1.2014 / 15:34

הצהובים החלו במגעים ראשוניים עם חלוץ קרית שמונה. שכטר עדיין בתמונה. שלושה מגנים שמאליים זרים קיבלו הצעות רשמיות

one

יממה לאחר ההפסד 1:2 למ.ס. אשדוד ובעקבותיו ההדחה מגביע המדינה, מנסים במכבי תל אביב לאסוף את השורות ולהתרכז מעתה במשחק הליגה הקרוב נגד בני סכנין שייערך ביום ראשון בנתניה. הקבוצה תערוך אחר הצהריים את אימון השחרור ובצוות הרפואי ינסו לאושש מספר שחקנים שסיימו אמש (שלישי) עם התכווצויות שרירים ומתיחות קלות, לאחר משחק שנכנס להארכה ונמשך 120 דקות. מכירת הכרטיסים למשחק נגד סכנין נפתחה הבוקר. אוהדי מכבי תל אביב יישבו ביציעים המזרחיים של האצטדיון.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מכבי תל אביב משוועת לחלוץ ישראלי. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, בקבוצה עושים מאמצים לצרף שני שחקני חיזוק לסגל עד לסיום חלון ההעברות בשבוע הבא. כפי שכבר פורסם, הכוונה היא לצרף מגן שמאלי זר וחלוץ ישראלי. לוואלה! ספורט נודע כי בשבועות האחרונים עלה במועדון שמו של ברק בדש, חלוצה של עירוני קרית שמונה, ואף החלו מגעים ראשוניים עם החלוץ ונציגיו במטרה לצרפו לשורות הצהובים כבר בחלון ההעברות הנוכחי. בדש, שכבש צמד מול הצהובים בניצחון קבוצתו 1:3 לפני שבועיים, מסיים בסוף העונה את חוזהו בקרית שמונה והופך לשחקן חופשי, מה שהופך אותו למטרה נחשקת עבור מכבי תל אביב שמשוועת לחלוץ ישראלי. פנייה לקרית שמונה טרם נעשתה, אך כאמור מגעים ראשוניים בין השחקן למועדון כבר קיימים.

יחד עם מועמדותו של בדש נותר גם שמו של איתי שכטר ברשימות של ג'ורדי קרויף ופאולו סוזה, אולם בשלב זה נראה כי הפועל תל אביב תערים קשיים על יציאתה של עסקה כזו לפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
כאב ראש לא קטן. סוזה/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק אמש נשמעו טענות קשות בקבוצה כלפי השופט אלון יפת שהרחיק את יואב זיו בצהוב שני ואדום מפוקפק בדקה ה-106, וחמש דקות לאחר מכן פסק לפנדל שנוי במחלוקת לאשדוד שהכריע את המשחק. בנוסף טוענים הצהובים כי יפת התעלם מנגיעת יד של בלם אשדוד, יא יא פטי בתוך הרחבה וגם לא שרק לפנדל אחרי עבירה ברורה לדבריהם על מונס דאבור בתוך הרחבה.

זיו שהורחק יחמיץ את משחק הליגה הקרוב נגד בני סכנין, ובהיעדרו של עומרי בן הרוש הפצוע לפאולו סוזה יש כאב ראש לא קטן בנוגע לאיוש עמדת המגן השמאלי. בתוך כך ובלי קשר להרחקתו של זיו, מנהלים בימים אלה במועדון משא ומתן עם שלושה מגנים שמאליים זרים שכבר קיבלו הצעות רשמיות, כאשר אחד מהם עשוי להיות זה שבסופו של דבר יצורף לסגל וישלים את מכסת הזרים.

בסיום המשחק התעמתו כמה מאוהדי מכבי תל אביב עם כוחות האבטחה והשיטור מחוץ לאצטדיון כאשר לפחות שלושה אוהדים עוכבו לחקירה.

מכבי תל אביב נקנסה היום ב-5,000 שקלים בעקבות התנהגות בלתי ספורטיבית. כמו כן קבע בית הדין המשמעתי כי אם לא תיפתר סוגיית פיצוי הנזק בין מכבי תל אביב לרמת השרון בתוך שבעה ימים, הורה בית הדין כי רמת השרון תפוצה על פי הנזקים שיתוארו במסגרת דוח שמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully