וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 88:90 את בני הרצליה

המארחת סיפקה שתי ריצות גדולות, אבל הקבוצה של בלאט גירדה את הניצחון ה-17 ברציפות. סמית' קלע 27 למנצחים, אומה 28 למפסידה (שבע שלשות). הפועל ת"א-גלבוע/גליל 68:77 (נפתח ביותר משעה איחור), נתניה-חולון 81:83, סל ניצחון לרובינסון

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מטביע מול בני הרצליה. קובי אליהו
הציל את מכבי תל אביב. סמית'/קובי אליהו

שלושה משחקים נוספים נערכים הערב (שני) במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל, שיצא לדרך כבר אמש עם ניצחונות של מכבי חיפה והפועל אילת. מכבי תל אביב השיגה ניצחון 17 רצוף, כאשר יצאה משני בורות גדולים וגברה בחוץ על בני הרצליה 88:90, ברק נתניה ניצחה 81:83 את הפועל חולון מסל ניצחון של דוואן רובינסון.

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. קובי אליהו
צפה מהצד. שון ג'יימס/קובי אליהו

בני הרצליה - מכבי תל אביב 90:88

שלושה ימים לפני משחק החוץ הקשה מול ריאל מדריד, הקבוצה של דיוויד בלאט גירדה בפעם השנייה תוך 48 שעות ניצחון ליגה, שהיה גם הניצחון ה-17 ברציפות שלה בכל המסגרות. שון ג'יימס הפצוע צפה מהצד, כמו גם אנדודי איבי, ששוחרר מהמארחת השבוע, אבל הגיע למגרש. מייקל אומה קלע 28 נקודות כולל שבע שלשות, אבל דווין סמית' היה גדול מהצד השני עם 27, כולל שש נקודות במאני טיים, שהכריעו.

סופו פתח עם חמש מהירות ואוחיון הוסיף הטבעה נדירה, אבל הרצליה יצאה לריצת 0:18 מדהימה. מכבי התקשתה להיכנס למשחק, נקלעה למינוס 13 והאסל קלע נקודת בכורה בהרצליה. אומה תפר עוד שלשה, מכבי פשוט לא קלעה משום מקום והרבע הסתיים ב-14:30 גדול למארחת. מדובר בשיא הספיגה העונתי העונה של מכבי. הרצליה הצליחה לשמור על היתרון גם בפתיחת הרבע הבא, לפני שהאורחים חזרו מעט עם שלשה של היקמן ונקודות של סמית', שצימקו למינוס 9, 32:41 להרצליה באמצע הרבע. הקאמבק נמשך וסל של היקמן קבע 41:43 בלבד להרצליה. רבע של 15:34 הוריד את מכבי למנוחה עם 45:48.

מכבי המשיכה בריצה ועלתה ל-47:55, כדי להשלים ריצת 6:32. החבורה של בלאט כבר ברחה לפלוס 12, אבל אומה לא ויתר ועם שלשה עלה ל-18 אישיות וצימק ל-60:66 לפני שטיוס סיפק דאנק מפלצתי נוסף. הרצליה נלחמה והרבע הסתיים רק ב-64:68 למכבי תל אביב. אומה המשיך להדהים וקבר שלשה שישית כדי לקבוע מהפך, 68:70 בתחילת הרבע האחרון. עוד צ'אקה של בלייזר וזה כבר ריצת 0:13. טיים אאוט של בלאט עצר את הסחף, אבל היתרון של הרצליה נשאר ואומה, עם עוד שלשה, העלה לפלוס שבע. שתי שלשות צימקו לנקודה בלבד. גרונפלד קלע מתחת לסל, סמית' ענה עם שלשה ו-84:85, 50 שניות לסיום. הרצליה קלעה רק אחת מהקו, סמית' סיפק סל ועבירה קריטיים ואומה, שנשלח לקו, החטיא את השנייה, אבל הריבאונד היה של מכבי. היקמן נשלח לקו וקלע שתיים. דונלדסון צימק למינוס 2, 0.04 לסיום וזה נגמר, 88:90 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 27 (9 מ-10 לשתיים), ריקי היקמן 16, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, גיא פניני 10 ו-6 אסיסטים, סופוקליס שחורציאניטיס 9, טייריס רייס (2 מ-7 מהשדה) ויוגב אוחיון 8 נקודות כל אחד, אלכס טיוס 4 ו-10 ריבאונדים, ג'ו אינגלס 2, דייויד בלו שיחק ולא קלע.

קלעו לבני הרצליה: מייקל אומה 28 (1 מ-9 לשתיים, 7 מ-8 לשלוש), ג'אקים דונלדסון 12 ו-6 ריבאונדים, עוז בלייזר ופרנק האסל (9 ריבאונדים) 10 נקודות כל אחד, אבירם זליקוביץ' 8 (2 מ-9 מהשדה), גיא לביא ודן גרונפלד 6 כל אחד, עידן זלמנסון ודווין ברוילס 4 כל אחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני יחד עם סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
עוד ניצחון דרמטי. פניני/קובי אליהו

ברק נתניה - הפועל חולון 81:83

אחרי שני הפסדים, נתניה ברחה מעט מהתחתית עם ניצחון דרמטי. הצהובים הובילו לאורך כמעט כל 40 הדקות, אבל חולון נותרה צמודה ולא נתנה להם לברוח, עד שדוואן רובינסון קלע את סל הניצחון, שלוש שניות לסיום והנחיל לסגולים הפסד שני ברציפות. חולון מאבדת כמעט סופית את האפשרות ליתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף.

ראשון פרימן פתח היטב ויחד עם בית יוסף וג'וליאן מילס, נתניה רצה ליתרון קטן במהרה, כאשר מנגד, רק באוורס ואסברי קולעים. עוד שלשה של רייט וסל ועבירה של בית יוסף סידרו בריחה בשניות הסיום והרבע הראשון הסתיים ב-16:27 לצהובים. רוזפלט הוביל את הקאמבק של חולון בתחילת הרבע הבא, אבל נתניה לא ויתרה ונשארה ביתרון קטן בזכות שלשה של רובינסון. פרימן סיים את המחצית כקלע המוביל של נתניה עם עשר נקודות, רוזפלט קלע עשר בחולון והמארחים ירדו ביתרון 38:43.

פרימן המשיך להיות האיש של נתניה וטיפס לספרות כפולות גם בעמודת הריבאונדים, אבל חולון נשארה בתמונה ורוזפלט המצוין השלים את המהפך אחרי דקות ארוכות. אלא שפרימן לא עצרה והוריד את נתניה ביתרון 57:60 בסוף הרבע. נתניה לחצה על הגז בתחילת הרבע המכריע ושלשה של שולמן קבעה פלוס עשר. חולון רדפה, אבל לא הצליחה למצוא דרך לחזור, כשרייט מספק נקודות חשובות לנתניה במאני טיים. אלא שהסגולים יצאו למלחמה אחרונה וצימקו למינוס שלוש בלבד. סקוטי ריינולדס קבע 81:81 עם שלשה גדולה, חצי דקה לסיום, אבל רובינסון חדר וקלע את סל הניצחון, שלוש שניות לבאזר וריינולדס זרק איירבול בשנייה האחרונה.

קלעו לברק נתניה: ראשון פרימן 21 (8 מ-10 מהשדה), 13 ריבאונדים ו-5 איבודים, דוואן רובינסון (7 מ-8 מהשדה, 6 אסיסטים) ואנטואן רייט 17 נקודות כל אחד, יועד בית יוסף 9, יהוא אורלנד (1 מ-5 לשלוש) וג'וליאן מילס 7 נקודות כל אחד, אייל שולמן 3, אלירן גואטה 2, דולב דראפיץ' וניר כהן שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: אייזק רוזפלט 18 ו-8 ריבאונדים, לורנס באוורס 16 ו-9 ריבאונדים, סקוטי ריינולדס 13, בריאן אסברי 10, שלומי הרוש (6 ריבאונדים) ורם אליאספור 7 כל אחד, די ג'יי קנדי ויחזקאל סקוורר 4 כל אחד, גוני יזרעאלי 2.

גארד ברק נתניה דוואן רובינסון. מגד גוזני
סל ניצחון יפהפה. רובינסון/מגד גוזני

הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל 68:77

אחרי שני הפסדים בשלושה משחקים, הפועל ידעה שהיא חייבת ניצחון במאבק על המקום בפלייאוף העליון. פתיחת המשחק התעכבה ביותר משעה בגלל שעונים מקולקלים בהדר יוסף, אבל כאשר הג'אמפ הראשון הוקפץ, רק הקבוצה של ארז אדלשטיין הייתה על הפרקט ורצה לפער של 20 הפרש. גלבוע/גליל חזרה עד מינוס נקודה, אבל שם זה גם נגמר והמארחת יצאה עם עוד שתי נקודות, בעוד החבורה של דרוקר ממשיכה להפסיד ולא הצליחה לשפר עמדות בפלייאוף התחתון.

אחרי למעלה משעה של עיכוב, המשחק סוף כל סוף יצא לדרך והמארחים רצו ל-0:5 מהיר. המארחת המשיכה במומנטום, לגלבוע לא היו שום תשובות וריצת 2:18 הובילה ל-8:23 בסוף הרבע, כאשר קרלון בראון קולע אותה כמות של כל גלבוע/גליל. אגב, בשל תקלת השעונים, עשר שניות לסיום הרבע יונתן שולדברנד חשב שהזמן עומד להסתיים והשליך שלשה מכל המגרש. הקצב נרגע ואחרי שלוש דקות ברבע השני התוצאה עמדה על 14:27. ההתעללות נמשכה, שירן עשה ככל העולה על רוחו וארבע דקות להפסקה זה 19:38. עד למחצית גלבוע/גליל ניסתה למזער נזקים ולהפסקה הקבוצות ירדו ב-28:45 להפועל תל אביב, כשהארפר עם 13 נקודות ובראון עם 12.

גלבוע/גליל עלתה כמו קבוצה אחרת למחצית השנייה ועם ריצת 2:12 תוך שלוש דקות, צימקה למינוס שבע הבדל בלבד, 47:40. הפועל לא התרגשה ושמרה על הפער שלה יציב יחסית, כשהיא מסיימת את הרבע ביתרון 50:58. שלשה של יאנגר צימקה למינוס שלוש בלבד. עוד סל ועבירה של בוינטון ורק אחד הבדל, 63:64, 4:30 לסיום. הפועל שוב התעוררה, שולדברנד קלע שלשה וקבע 65:74, 1:23 לסיום. שם זה נגמר, 68:77 בסיום.

קלעו להפועל תל אביב: קרלון בראון 20 (7 מ-16 מהשדה), מתן נאור 15 ו-5 אסיסטים, יונתן שולדברנד (10 ריבאונדים) וג'סטין הארפר 14 נקודות כל אחד, וינסנט קאונסיל 8 (1 מ-8 מהשדה) ו-10 אסיסטים, יותם שירן 4, ג'וש אוונס 2, טמיר אריאלי וגולן גוט שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: דשון סימס 18 (8 מ-17 מהשדה), נמרוד טישמן 11 ו-6 ריבאונדים, סטו דגלאס (6 ריבאונדים), ג'ראלד רובינסון וקני בוינטון 8 נקודות כל אחד, אנטון קזרנובסקי וטוני יאנגר 6 כל אחד, עמית שמחון 2, ריק ג'קסון 1.

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור מול שחקן גלבוע/גליל נמרוד טישמן. ברני ארדוב
נאור והפועל פתחו פער גדול מהר מאוד והצליחו לצבור עוד ניצחון/ברני ארדוב
אנשי מנהלת הליגה מנסים לסדר את השעונים במשחק של הפועל תל אביב נגד גלבוע/גליל. ברני ארדוב
בלגן בהדר יוסף/ברני ארדוב
השעונים לא עובדים באולם הדר יוסף לקראת משחק הפועל תל אביב מול גלבוע/גליל. ברני ארדוב
השעונים לא עובדים באולם הדר יוסף לקראת משחק הפועל תל אביב מול גלבוע/גליל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully