וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתבשל טרייד: דני פרדה תמורת סלליך

שתי הקבוצות מנהלות משא ומתן על חילופי שחקנים, כאשר המלאבסים דורשים בתמורה גם את איציק כהן או חלוץ אחר. אם העסקה תצא לפועל, לבית”ר תהיה אופציה לרכוש את פרדה בסיום העונה

one

טרייד גדול מתבשל בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה בימים האחרונים. אלי טביב וראשי מכבי פתח תקוה על סף סיכום על טרייד בין דני פרדה לסינטאיהו סלליך. על פי המתווה המתגבש פרדה יושאל לבית"ר עד לסיום העונה כאשר לקבוצה תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת כחצי מיליון דולר ואילו סלליך יחזור אוטומטית למכבי חיפה. פרדה, 26, רשם העונה 10 הופעות וכבש שער אחד. סלליך, 23, כבש שני שערים ב-15 הופעות.

במסגרת העסקה מכבי פתח תקוה דרשה לקבל לידיה גם חלוץ. השם הראשון שעלה הוא החלוץ איציק כהן, אבל אם בית"ר לא תשחרר אותו הקבוצה תבקש שחקן התקפה אחר (עומר אצילי או רועי זיקרי למשל).

מולמו עזב את בית"ר, גורם על ארבייטמן: "שיפחית בדרישות"

בית"ר לא יורדת מאופציית מגרלשווילי

דני פרדה שחקן מכבי פתח תקוה לפני אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
בדרך לטדי? דני פרדה/ברני ארדוב

בבית"ר הגיעו למסקנה בימים האחרונים שסלליך מתקשה להגיע לידי ביטוי בקבוצה ומכבי פתח תקוה הגיעו למסקנה דומה לגבי דני פרדה והרצון שלו להתקדם למועדון גדול יותר. שני הצדדים מעריכים שהדברים ייצאו לפועל בימים הקרובים. פרדה וסלליך עודכנו בפרטים.

מקורב לעסקה אמר היום: "יש מגעים מתקדמים ביומיים האחרונים להעברה של שני השחקנים, אבל קודם אנחנו צריכים לקבל את הסכמתם של שני השחקנים".

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי ספאס דלב, החלוץ הבולגרי של קבוצת לאס פלמאס ספאס הוצע לבית"ר ובקבוצה ישקלו אם לפנות אליו בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
טרייד מתגבש. סלליך/קובי אליהו

ללא קשר, בבית"ר עדיין רוצים לצרף חלוץ כאשר בשלב זה המאמן רוני לוי מתמקד בחלוץ זר. שלומי ארבייטמן עדיין על הפרק אך האפשרות היחידה תהיה במידה ויסכים לארבעה חודשים בלבד, מקסימום עם אופציה לעונה נוספת. בבית"ר עדיין ישנה תקווה שחיים מגרלשווילי ישוחרר מלרנקה אך במקביל בודקים אופציות אחרות שאחת האופציות היא של דושאן מאטוביץ שלא מוצא את מקומו בקרית שמונה.

בתוך כך, בבית"ר החליטו אף לחזק את קבוצת הנוער שנמצאת מתחת לקו האדום וצירפו אתמול שחקן זר מקונגו ועוד מספר ישראלים ביניהם סתו בן שושן ממכבי חיפה ואלעד אבני מ-מ.ס אשדוד. גורם במועדון אמר: "הנוער הוזנח בשנים האחרונות, אנחנו חייבים להישאר בליגה ולהמשיך את תהליך השיקום של כל המחלקה".

שי חדד נצטווה לנוח בימים הקרובים ולא יהיה כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב כאשר דור מלול צפוי לשחק כמגן שמאלי. ג'ונתן וילה ימשיך לקבל קרדיט בקישור האחורי יחד עם משה לוגסי ואופיר קריאף. כ-1,400 כרטיסים נחטפו אתמול תוך פחות מחצי שעה ובבית"ר מקווים לקבל כמות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully