וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלברט קרוסאט מועמד להצטרף

22.1.2014 / 12:26

בקבוצה מפעילים לחצים על הקשר ששיחק בעבר באלמריה ו-וויגאן לחתום, בזמן שהוא מנסה למצות אופציות בספרד

one

האם בני סכנין בדרך לרכש הכי גדול שלה בכל הזמנים? לוואלה! ספורט נודע שהקבוצה פנתה לאלברט קרוסאט שחקן התקפה ספרדי אשר השתייך לאחרונה לוויגאן האנגלית ולפני כן רשם קריירה מרשימה כשבין היתר שיחק באספניול, אלמריה וראיו וייקאנו. השחקן בן ה-31, שמתופקד בעיקר בכנף השמאלית, עבר פציעה ולא שיחק הרבה לאחרונה, אך בסכנין מאמינים שהוא יכול לשדרג משמעותית את הסגל של מרקו בלבול.

עם זאת, השחקן הבהיר שבשלב זה הרצון העיקרי שלו הוא למצוא קבוצה בליגה הספרדית הראשונה או השנייה ואם לא ימצא אחת שכזו בימים הקרובים, ייפתח משא ומתן קדחתני עם סכנין במטרה להביאו. בסכנין מגלים זהירות לגבי הסיכויים שהשחקן יגיע, אך ממשיכים בניסיונות השכנוע כאשר המטרה היא שקרוסאט ישלים חמישיית זרים מספרד ויצטרף לאברהם פאס, כריסטיאן הידאגלו, חורחה אלונסו ומארק פרננדס.

קרוסאט, 31, נולד בברצלונה וגדל במחלקת הנוער של אספניול. ברזומה שלו 132 הופעות ו-14 שערים בלה ליגה (במדי אלמריה) ו-15 הופעות ושער אחד בפרמיירליג במדי וויגאן. האחרונה שילמה עליו בקיץ 2011 שני מיליון ליש"ט, אך הוא סבל מחוסר מזל ופציעות, מיעט לשחק ושוחרר בתום העונה כשחוזהו הסתיים ומאז לא שיחק. בנוסף, לקרוסאט מספר הופעות בנבחרות הנערים והנוער של ספרד. אגב, השחקן שמתנשא לגובה של 1.64 מטר בלבד עשוי להיות חיזוק מצוין לסכנין, שהוגדרה כקבוצה הנמוכה ביותר בכדורגל האירופי.

בסכנין מחפשים כאמור להתחזק בשחקן התקפה ומלבד קרוסאט, שם נוסף שהוצע לקבוצה וכעת בצוות המקצועי שוקלים האם להחתימו הוא דייגו קסקון, שחקה של חאאן מהליגה השנייה בספרד. קסקון בן ה-29 נחשב לשחקן וותיק ומנוסה בליגה השנייה בספרד, בה שיחק לאורך כל הקריירה. בנוסף לקסקון גם הניגרי צ'יגוזי יודוי שמשחק באריס סלוניקי מהליגה הראשונה ביוון עלה כמועמד. בסכנין פנו ביום ראשון לשחקן, אך עד כה לא קיבלו תשובה ממנו והם מתקדמים במקביל בכמה מישורים.

אלברט קרוסאט במדי וויגאן. Matthew Lewis, GettyImages
מתאים גם מבחינת הגובה. קרוסאט/GettyImages, Matthew Lewis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully