וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נזף בשחקני בית"ר ירושלים: "תתביישו לכם"

19.1.2014 / 23:17

מאמן בית"ר זעם בחדר ההלבשה אחרי ההפסד לרמת השרון. ברוכיאן: "הקהל צעק ביזיון? זו בדיוק המילה". שי חדד פונה לבי"ח. שאבו: "לא פחדנו, הגיע לנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מחלקת הרכש בבית"ר ירושלים עבדה שעות נוספות בשבועיים האחרונים. משה לוגסי, ג'ונתן וילה, פאבלו ברנדאן ושלומי אזולאי הצטרפו בזה אחר זה, הסגל התעבה והשתפר והכול היה מוכן לניצחון על הפועל ניר רמת השרון, שהיה מרחיק את הקבוצה מהבירה כדי 10 נקודות מהקו האדום. אלא שכדורגל כידוע משחקים על הדשא ולא על הנייר. כ-8,000 אוהדים בטדי ראו את האורחת הצנועה שמה בצד את הבעיות הרבות שלה ומנצחת 0:1. בסיום רוני לוי ושחקניו שמעו שריקות בוז צורמות וקריאות כמו "ביזיון" ו"תורידו את החולצות". בסיום המשחק המאמן גער בשחקניו בחדר ההלבשה, ואמר להם "תתביישו לכם, אתם לובשים את החולצה של בית"ר ירושלים".

רבים מאוהדי בית"ר קיללו ארוכות את השחקנים גם אחרי ההפסד וקראו "ביזיון". לאחר מכן כ-200 אוהדים חיכו לשחקנים ליד אוטובוס הקבוצה, וקיללו אותם נמרצות.
מנגד, בחדר ההלבשה של רמת השרון היו חגיגות ארוכות והשחקנים שרו בציניות "אנחנו מהמרים, והמהמרים ניצחו". שי חדד, שנפצע במהלך המשחק, פונה לבית חולים עם חשש לזעזוע מוח.

הפתעה אדירה בטדי: רמת השרון ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

שחקני בית"ר ירושלים, איציק כהן, אבירם ברוכיאן, דוד רביבו, ניסו קפילוטו. קובי אליהו
תסכול גדול. אבירם ברוכיאן/קובי אליהו

"זה לא היה מספיק, משחק לא טוב שלנו", סיכם רוני לוי, "הגענו להרבה מצבים והחמצנו. כשאתה מחמיץ כל כך הרבה אתה נענש. הייתה אווירה טובה השבוע בקבוצה, ציפיתי ליותר וזו אכזבה גדולה. רמת השרון נלחמה כמו קבוצת תחתית אמיתית. כשאתה לא מכריע את המשחק ברגעים הטובים שלך, אתה מפסיד. יש הרבה עבודה, אבל ידעתי לפני המשחק. עשינו מספר שינויים וייקח לנו זמן להתחבר"

אבירם ברוכיאן הוסיף: "הקהל צעק 'ביזיון'? זו בדיוק המילה. לא נראינו טוב וזו עוד מחמאה. בעטנו בדלי. רמת השרון רצו יוצר מאיתנו ובזה הם ניצחו. לפעמים הרצון עולה על כל פרמטר אחר. כנראה שנצטרך להילחם. חשבנו שנבוא והניצחון יבוא אלינו, לא באנו לקחת אותו. כרגע אנחנו צריכים להסתכל למטה ולא למעלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא ציפה לכזו תוצאה אחרי מסע הרכש. רוני לוי/קובי אליהו

ברמת השרון נרשמה שמחה גדולה אחרי ימים לחוצים. המאמן חיים שאבו התייחס לטיפוס מעל הקו האדום: "אמרתי בכל אפשרות שהייתה לי שהנדנדה בתחתית תימשך עד סוף העונה. הגענו אחרי שבוע קשה מאוד וגם חסרו לנו שחקנים, אבל החבר'ה הוכיחו שיש ברמת השרון קבוצה של גברים אמיתיים. שיחקנו כדורגל, לא פחדנו, הגענו למצבים ואני חושב שהניצחון הגיע לנו. לצערי, מאז שהגעתי לקבוצה לפני שלושה חודשים התעסקנו הרבה בדברים שלא קשורים לכדורגל, אבל החבר'ה הוכיחו שהיה מוקדם להספיד אותם. יש פה שחקנים צעירים שעוד יגיעו לקבוצות גדולות".

קני סייף, שכבש את שער הניצחון, אמר בקצרה: "היו פה שחקנים שנתנו את הנשמה, זה היה משחק של גברים. מבחינה אישית, עברתי בכל מיני קבוצות, אבל אני שמח מאוד ברמת השרון. יש לי ביטחון והשחקנים עוזרים לי".

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
"החבר'ה הוכיחו שיש כאן חבורה של גברים אמיתיים". חיים שאבו/קובי אליהו
שחקן הפועל ניר רמת השרון, לירן קצב. קובי אליהו
הפתיעו גם את עצמם. לירן קצב עם גל בראל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully