וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אבלייראס או קרקוטיץ' צפויים להצטרף

19.1.2014 / 10:36

קשר ריבר פלייט בעבר מקבל עדיפות. כץ: "50% שהוא יגיע". בחיפה התאכזבו מהתיקו מול הפועל עכו אך מכוונים לפלייאוף

one

אכזבה קשה נרשמה אצל אנשי הפועל חיפה אחרי התיקו אתמול (שבת) מול הפועל עכו שמנע מהקבוצה לעלות למקום השישי. בחיפה רצו מאוד לנצח את עכו מהתחתית כדי שלא ליצור מצב בו הם עשויים להסתבך בתחתית אך למרות שליטה מוחלטת, השחקנים של שלומי דורה לא השכילו לכבוש וסיימו את המשחק בתיקו מאופס.

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
פספס ניצחון. שלומי דורה/ברני ארדוב

"זה תיקו גרוע מאוד עבורינו", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו טובים מעכו וזה שלא ניצחנו אותם בבית זה גרוע מאוד, עכשיו נהיה חייבים לחפש את הנקודות במקומות אחרים".

מי שזכה למחמאות על משחקו הוא השוער הצעיר ניב אנטמן שהחליף בשער את קאלה דרשלר הפצוע והציג יכולת טובה. "הרגשתי מצוין והשחקנים והקהל עזרו לי להיכנס למגרש", אמר השוער הצעיר, "ישר אחרי המשחק מול הפועל תל אביב הרימו אותי ואני לא חושב שזה השפיע עליי". אגב, קאלה דרשלר יחזור מחר לאימונים וצפוי להיות כשיר למשחק הבא של הקבוצה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עובד על רכש. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, בחיפה ממשיכים בחיפוש אחר שחקן זר כאשר בקבוצה נמצאים במגעים עם הקשר הארגנטינאי מתיאס אבלייראס, שעשוי להצטרף לקבוצה. אבלייראס הוא קשר ארגנטינאי בן 28 שבעברו שיחק שבע שנים בריבר פלייט ולאחר מכן שיחק גם בואסקו דה גמא הברזילאית ובפאובלה מהליגה במקסיקו. "יש מגעים אבל עוד לא התקדמו דברים, יכול להיות שהוא יגיע. 50% שהוא יגיע", אמר הבעלים יואב כץ ששוהה בארץ. בנוסף, בתקשורת המונטנגרית פורסם שמילוש קרקוטיץ' מועמד לכמה קבוצות בליגת העל הישראלית. לוואלה! ספורט נודע שאחת מהקבוצות אליהם עשוי להגיע הקשר המונטנגרי היא חיפה ואם וכאשר המגעים עם הקשר הארגנטינאי לא יבשילו, קרקוטיץ' עשוי לקבל פנייה רשמית.

המונטנגרי משחק בדקיה קישינב מהליגה במולדובה, במדיה כבש העונה עשרה שערים. כמו כן בעבר שיחק קרקוטיץ' עם ז'רקו קוראץ' במדי זטה מהליגה המקומית במונטנגרו.

בלי קשר לחיזוק, בחיפה ממשיכים להאמין שניתן יהיה להגיע לפלייאוף העליון. "צבירת הנקודות יותר טובה מהסיבוב הראשון עד עכשיו ככה שאנחנו מסתכלים צפונה לעבר הפלייאוף העליון", אמר הבעלים כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully