וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל ניר רמת השרון מתושאלים כעת ב"ויצמן-יער"

16.1.2014 / 16:54

מספר שחקנים ואנשי המועדון הגיעו לתשאול. השחקן ששמו נקשר לפרשה יעבור בהמשך פוליגרף. האדז'יץ' ייעדר מול בית"ר

one

בהפועל ניר רמת השרון מקווים כי הערב (חמישי) יוכלו לומר שהפרסומים על שחקן שלכאורה היטה משחקים או הימר יהיו מאחוריהם והקבוצה תוכל לחזור ולהתרכז בכדורגל. בסיום אימון הקבוצה אחר הצהריים יצאו מספר שחקנים של המועדון וכן מספר עובדים למשרדי החקירות של "ויצמן-יער" כדי להשיב לשאלות החוקרים שבודקים אם אכן יש אמת באשר לשמועות.

שחקן הפועל ניר רמת השרון בן רייכרט חוגג שער. מגד גוזני
אין שקט בקבוצה. שחקני רמת השרון/מגד גוזני

בהמשך צפוי גם השחקן שחשוד בהטיית משחק להגיע לתשאול, ולאחריו, אם יסכים, הוא יעבור בדיקת פוליגרף. השחקן בטוח בחפותו וגם שחקני הקבוצה מעודדים אותו באימונים ביומיים האחרונים. שחקן בקבוצה אמר: "מרגע לרגע נראה לנו שזה בלוף, אבל אנחנו נותנים למי שצריך לגמור עם זה כדי שנוכל לשים את זה מאחורינו. בבית"ר ירושלים הכותרות מתעסקות בכל יום על שחקן חדש שחותם, ואצלנו רק עוזבים ומדברים על הימורים. שייתנו קצת שקט".

באשר למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון, מי שייעדר הוא החלוץ אמיר האדז'יץ' החולה. ההערכה היא כי האדז'יץ' סובל ממחלת הנשיקה ויאלץ להיעדר במשך מספר שבועות לפחות. קובי מוסא ייעדר מהמשחק עקב כרטיסים צהובים כאשר עשהאל בן שבת צפוי לחתום ביוון ולחזור לישראל רק על מנת לסכם על שחרורו מהמועדון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully