וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא יכול להימשך ככה, אתם בבית"ר ירושלים"

6.1.2014 / 8:00

רוני לוי שטף את שחקניו במחצית: "הוא מצפה להרבה, וכולם מרגישים רע לאכזב אותו ונלחצים". ברוכיאן: "חזרנו משום מקום, זה שיפור מבחינתנו". בבית"ר מקווים לצרף את לוגסי ואזולאי עוד השבוע, פלצ'וק חוזר לתמונה. הקבוצה תעמוד לדין

אדריאן הרבשטיין

בבית"ר ירושלים נרשמה אמש (ראשון) תחושה מעורבת בסיום ה-2:2 מול הפועל חיפה. מצד אחד הקבוצה הצליחה להשוות פעמיים ולהשיג נקודת חוץ יקרה, אך היכולת החלשה, הנאיביות בספיגת השערים ממצבים נייחים והתחושה כי הקבוצה לא מצליחה לעלות דרגה ברמת המשחק שלה, מותירים הרבה חששות לקראת המשך העונה, או כמו שאמרו אתמול בבית"ר: "אם רוני לוי בחר לא לצעוק על השחקנים במחצית זה אומר הכל, לראות את בית"ר במחצית ראשונה היה פשוט מייאש, וגם בלי חיזוק כולם יצטרכו להביא את בית"ר ליכולת אחרת".

אגב, לוי אומנם לא צעק במחצית, אך אמר לשחקנים בתקיפות: "תתחילו להתעורר. זה לא יכול להמשיך ככה. תהיו שחקנים אמיתיים ותבינו שאתם בבית"ר ירושלים. לא ראיתי מחוייבות, לא נחישות, לא אגרסיביות וככה זה לא יימשך. תעלו למחצית השנייה אחרים לגמרי ותיראו כמו שקבוצה צריכה להיראות". לאחר מכן לוי המשיך במספר הערות טקטיות בנוגע לעמידה על המגרש וצמצום מרחקים ואמר לשחקנים: "אם לא תעשו שינוי אנחנו נפסיד את המשחק".

* מההתאחדות לכדורגל נמסר כי הקבוצה תעמוד לדין על הופעה למשחק בניגוד להוראות (המשחק התעכב ברבע שעה מאחר והקבוצה הגיעה בשעה 19:00 למגרש), ואיחור של קבוצה בעלייה למגרש (הקבוצה התעכבה בשל בעיות לבוש בשתי דקות).

צפו בבית"ר והפועל חיפה נפרדות ב-2:2 דרמטי

רוני לוי החמיא לברוכיאן: "מהמוכשרים שאימנתי"

שלום תקווה מנתח את האתגר הגדול של רוני לוי בבית"ר

דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה מול שי חדד שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"היה מייאש לראות את בית"ר במחצית הראשונה"מחצית הראשונה". שי חדד מול דריו פרננדס/אדריאן הרבשטיין

השער בפתיחה הכניס את בית"ר ואת המאמן ללחץ, הקבוצה לא תיפקדה והשער השני היה באויר. המאמן העיר ללנדרי מולמו וליתר שחקני ההגנה על המשחק הנרפה, כשגם סינטיאהו סלליך ובריאן ז'ונס זכו להערות מהמאמן שאף הזהיר את הברזילאי במהלך המחצית כי אם לא ישפר את משחקו יוציא אותו החוצה, מה שקרה במחצית השנייה בעקבות השער השני של הפועל חיפה, בו ז'ונס לא מנע את ההרמה של עמרי קנדה.

על ספיגת השער הראשון אמרו בבית"ר: "גם במשחק הראשון עשו לנו תרגיל חסימה וחטפנו גול, אבל החסימה זה לא העניין. צריכים לשמור צמוד כל אחד אחד, רק שאנחנו לא מרוכזים ונותנים מרחקים לשחקנים ליצור חסימות ובריחות כאלה, וזה לא קרה רק במקרה הזה, זאת נאיביות".

שחקנים בקבוצה הוסיפו: "רוני הריח את זה כל השבוע. הוא מצפה להרבה וכולם רוצים לעמוד בדרישות שלו, מרגישים רע לאכזב אותו ונלחצים. אנחנו חייבים להביא משהו אחר, יש לנו שני משחקי בית שאם ננצח אותם גם עם השיניים זה ייתן ביטחון, ואולי נתחיל להיראות כמו קבוצה. כל מילה של רוני במחצית הראשונה הייתה במקום, במקרה ירדנו עם 1:1, כי 3:0 לחיפה היה משקף".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בריאן ז'ונס שחקן בית"ר ירושלים מול עמרי קנדה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ספג הערות והוחלף. בריאן ז'ונס/אדריאן הרבשטיין

מי שניסה לשדר מעט יותר אופטימיות, לפחות כלפי חוץ, היה אבירם ברוכיאן שאמר: "התוצאה טובה. תיקו במשחק חוץ אחרי פעמיים פיגור זה טוב. חיפה שלטה במחצית הראשונה, היו לנו דקות טובות במחצית השנייה, הקהל נהנה ובסך הכל זה שיפור מבחינתנו. הצלחנו לחזור משום מקום, קצת מזל וגם אופי. כשדוד רביבו נכנס הפכנו טובים יותר והוא שידרג את הקבוצה. אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר".

על השאלה האם האיחור בהגעה עם האוטובוס והעלייה המאוחרת לחימום פגעה בשחקנים אמר: "שטויות במיץ עגבניות. לפעמים כשאנחנו בפגרה אנחנו משחקים קט רגל בלי חימום ועושים ספרינטים. עשינו חימום והכל היה בסדר גמור ואין לזה קשר למשחק". על המחמאות שסחט מרוני לוי אמר הקשר: "אני בכושר טוב יחסית לתקופה שחזרתי, אבל צריך לעשות יותר ולדרוש מעצמי יותר ואני מאמין ומקווה שאני אגיע לרמה שאני מצפה מעצמי".

אבירם ברוכיאן, ניסו קפילוטו שחקני בית"ר ירושלים מודים לקהל. אדריאן הרבשטיין
"הצלחנו לחזור משום מקום". אבירם ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

בנוגע לחיזוק הקבוצה, בבית"ר מקווים כי השבוע תיסגר העברתו של משה לוגסי ממכבי תל אביב. הקשר צריך לחתום על חוזה לשנתיים אצל הצהובים, ורק לאחר מכן הוא צפוי להיות מושאל לבית"ר. יחד עם זאת, בבית"ר יודעים היטב שגם קבוצות אחרות נמצאות בתמונה וחוששת לאבד את השחקן. המצב דומה גם לגבי מכבי חיפה ושלומי אזולאי, כאשר רק במהלך השבוע תדע בית"ר סופית האם חיפה משחררת את החלוץ. ניקולאס פלצ'וק, שלוי התעניין בו לפני מספר שבועות אך ויתר, חוזר לתמונה בעקבות שיחרורו מבאר שבע, ובבית"ר עשויים לבדוק אפשרות לצרפו אם לא תהיה התקדמות בנוגע לשחקני התקפה אחרים.

שמו של החלוץ הספרדי דויד רודריגז מסלטה ויגו עלה בימים האחרונים, אך בשלב זה הפערים הכספיים בין הצדדים גדולים מאוד והסיכוי שהעסקה תצא לפועל נמוכה. גם בנושא ג'ונתן וילה צפויה בית"ר לקבל תשובה בימים הקרובים ולקבל החלטה. אלי טביב ימריא ביום שלישי בלילה לארצות הברית לתקופה של חודשיים, וביומיים הקרובים ינסה לקדם כמה שיותר את נושא החיזוק.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully