וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונצ'ר הגיש תביעה בסך 700 אלף שקל נגד הפועל חיפה

2.1.2014 / 7:37

מאמן הכושר שפוטר על ידי כץ לא הגיע להסכמה על גובה הפיצויים ופנה לבית הדין לעבודה. קיאנסקאס יחזור להרכב מול בית"ר

one

מאמן הכושר של הפועל חיפה לשעבר, אברי מונצ'ר, הגיש באמצעות עורך דינו אבי גולדהאמר תביעה לבית הדין לעבודה בחיפה בדרישה לפיצויים בגובה 700 אלף שקל כנגד המועדון. כזכור, עבודתו של מונצ'ר הופסקה לאחר שנסע לארצות הברית עם קבוצת הכדורסל מכבי חיפה ללא אישורו של יואב כץ. כעת מונצ'ר דורש פיצויים ואת מימוש זכויותיו ותנאיו מהשנים הקודמות, וכן פיצוי על ביטול החוזה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בין מונצ'ר לכץ התנהלו שיחות בנוגע לגובה הפיצוי, אך לאור אי ההסכמה החליט מאמן הכושר להגיש את התביעה באמצעות עורך דינו. בשלב זה מונצ?ר לא תבע גם בבית הדין של ההתאחדות, והשאיר את העניין לטיפול של בתי המשפט האזרחיים, כשייתכן שבשלב מאוחר יותר הנושא יגיע גם למוסד לבוררות של ההתאחדות. בשלב זה עדיין לא נקבע תאריך לדיון ראשון, אך נראה שכבר בתקופה הקרובה יתייצבו שני הצדדים למאבק משפטי על גובה הפיצויים.

מאמן כושר הפועל חיפה, אברי מונצ'ר. אדריאן הרבשטיין
בינתיים לא פנה להתאחדות. אברי מונצ'ר/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, בלמה של הקבוצה טאדאס קיאנסקאס יחזור להרכב במשחק מול בית"ר ירושלים לאחר שריצה עונש הרחקה במשחק האחרון נגד הפועל רעננה. גם יובל אבידור עשוי לחזור להרכב. בינתיים בחיפה מחפשים קבוצה שתקלוט את השחקנים הצעירים של המועדון, אלי אלבז ואדיר דהן, שככל הנראה יושאלו לקבוצה מהליגה הלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully