וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "שמח שאני בדקות האחרונות במגרש עם הכדור"

גארד ירושלים מרוצה מהיכולת במאני-טיים מול חיפה. גרינברג יטוס לארה"ב עקב סיבות אישיות. האלופה תשקול צירוף פורוורד

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: יותם בן דוד

הפועל ירושלים התחילה את העונה מושמצת ולחוצה, אחרי שהפרויקט הנוצץ במלחה קרטע, אבל היום (שישי) הקבוצה של בראד גרינברג מביטה על ליגת העל מלמלעלה בתום הסיבוב הראשון וזאת אחרי שעלת שלב גם ביורוקאפ. כנראה שדברים טובים לוקחים זמן. וירושלים של התקופה האחרונה היא אחד הדברים הטובים שאפשר לראות בכדורסל הישראלי. האדומים ניצחו את האלופה מכבי חיפה 75:82 בזכות יכולת גדולה של יותם הלפרין במאני טיים בדרך ל-16 נקודות, כשליאור אליהו עוזר לו עם 14 נקודות, כמו גם רונלד דופרי ודרווין קיצ'ן. עתה לירושלים יש מאזן של שמונה ניצחונות ושלושה הפסדים, ועליה להוכיח שיש בכוחה להמשיך ביכולת הזאת.

בראד גרינברג יטוס הלילה (בין שישי לשבת) עקב עניינים אישיים ולא ינהל את משחק הגביע של הפועל ירושלים ביום ראשון נגד הפועל גליל עליון בכפר בלום. גרינברג צפוי לחזור לישראל במהלך השבוע הבא.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"יש לנו המון מנהיגים על המגרש". הלפרין/אדריאן הרבשטיין

"אולי אנחנו לפעמים מוסרים יותר מדי, יש חבר'ה מאוד מיוחדים בקבוצה שלנו. הייתי שמח אם לכל אחד מאיתנו הייתה עוד טיפה של אוגואיזם, במובן החיובי", אמר המצטיין בשורות ירושלים יותם הלפרין. "אנחנו רק בדצמבר יש עוד הרבה לפנינו. יש לנו המון מנהיגים על המגרש, רון עושה סלים גדולים, תמיד כיף למסור לג'וש בסוף, וליאור והצעירים. אני מאוד שמח שאני בדקות האחרונות במגרש ולוקח את הכדורים, לפעמים זה הולך יותר ולפעמים פחות, אבל ככה זה. עברנו סיבוב ראשון ולא מתרגשים יותר מדי מהסיטואציה".

מכבי חיפה מאוכזבת. הירוקים רדפו אחרי ירושלים לאורך כל המשחק, אבל בסוף נכנעו ליכולת המצוינת של הלפרין, וכל זאת כשהם חסרים את מורן רוט ובריאן רנדל הפצועים. בחיפה יגבירו את המאמצים לחיזוק כשהמטרה הראשונית היא לצרף גארד. בקבוצה יחכו מספר ימים נוספים במהלכם יערכו לבריאן רנדל בדיקות נוספות לבחינת הפציעה בכתף, לאחר שבדיקת ה-MRI שלו יצאה תקינה. אם רנדל ימשיך לחוש כאבים, ישקלו בקבוצה צירוף פורוורד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
מהלך לפה, מהלך לשם. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

"השלשה של יותם הייתה מהלך גדול, שחקנים גדולים עושים מהלכים גדולים וכל הכבוד לו", אמר מאמן מכבי חיפה דני פרנקו בסיום. "גם כל הכבוד לנו, אנחנו בתהליך מסוים, ולבוא לפה מול ירושלים בשיא המומנטום זה קשה, זה מהלך אחד לפה או לשם, אבל זה מראה שאנחנו קבוצה טובה. דונטה סמית הוא בן אדם, אבל הוא יכול לעשות הרבה דברים ואנחנו צריכים להשתמש בו בהתאם לנסיבות ומזל שיש לנו שחקן כל כך מוכשר שאפשר לעשות את זה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully