וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את צ'אטיבה

אחרי ה-0:0 במשחק הראשון, הבלאנקוס השלימו את העבודה בברנבאו ועלו לשמינית הגמר, יראמנדי ודי מריה (בפנדל כבשו). גם אתלטיקו מדריד עלתה בקלות, סביליה הודחה

שחקני צ'אטיבה מהליגה השלישית בספרד עשו סנסציה בשבוע שעבר כשכפו תיקו מאופס על הרכב חסר של ריאל מדריד. הלילה עשו הבלאנקוס את העבודה במשחק הגומלין ולמרות הרכב די משני ניצחו בקלות 0:2 בדרך לשלב שמינית הגמר. קרלו אנצ'לוטי לא הכליל בסגל שלו את גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו, אבל אסייר יראמנדי ואנחל די מריה דאגו לניצחון. במשחק שהסתיים מוקדם יותר, העפילה כצפוי גם אתלטיקו מדריד לשלב הבא אחרי 1:2 ביתי על סנט אנדראו ו-1:6 בסיכום שני המשחקים. רסינג סנטאנדר מליגת המשנה עשתה את ההפתעה הגדולה עד כה כשהדיחה את סביליה עם ניצחון חוץ 0:2 ומחקה את ה-1:0 מהמשחק הראשון. עוד העפילו: בטיס, אלמריה וסוסיאדד.

איסקו חוגג עם שחקני ריאל מדריד. AP
חגג שער בכורה. יראמנדי/AP

מהלך המשחק

דקה 10: ריאל התקשה לייצר מצבים בפתיחה וסיכנה לראשונה את שער האורחים בבעיטה חופשית של אנחל די מריה מ-16 מטרים, אך הכדור של הארגנטינאי חמק מעל השער.

דקה 16: גול! ריאל הרגיעה את הקהל שלה עם שער מוקדם של אסייר יראמנדי, הקשר שהגיע בכסף גדול בקיץ וכבש שער בכורה אחרי שקיבל כדור מאיסקו ומול השער בעט גבוה למרכז ופנימה. 0:1 לריאל.

דקה 28: גול! הבלאנקוס הכפילו את היתרון בזכות פנדל של אנחל די מריה. כדור שהוגבה לרחבה ננגח על ידי אלברו מוראטה לעבר השער אך קיקה אלקסאר עצר את הכדור בידו. השופט הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים והארגנטינאי דייק. 0:2 לריאל.

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
חגג על צ'אטיבה. די מריה/GettyImages

דקה 62: המשחק התנהל בעצלתיים ורק אחרי יותר משעה של משחק ריאל סיכנה שוב את שער צ'אטיבה עם בעיטה של קסימירו מרחוק, אבל הכדור חלף החוצה.

דקה 78: הבלאנקוס חיפשו את הגול השלישי ומי שכמעט השיג אותו היה אלברו ארבלואה שהגיע ראשון לכדור קרן של די מריה, אבל נגח חלש החוצה.

גונסאלו מורנו שחקן אתלטיקו מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
קיבל הזדמנות בהרכב אתלטיקו וכבש. גונסאלו מורנו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

משחקים נוספים (המודגשת עלתה)

אתלטיקו מדריד - סנט אנדראו 1:2

ריאל בטיס - ליידה 2:2

ריאל סוסיאדד - אלגסיראס 0:4

אלמריה - לאס פלמאס 0:0

סביליה - סנטאנדר 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully