וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”טוטו תמוז צריך להוריד 12 ק”ג, הוא מתעלם מאיתנו”

מאמן אורל תוקף בחריפות את החלוץ שצפוי לעזוב: ”אף פעם לא ראיתי אותו. הזמנו אותו לפגישה, אבל הוא התעלם. איך אפשר לעבוד עם בנאדם כזה?”. היו”ר כבר התלונן בעבר: החלוץ יוצא למועדונים ביקטרינבורג במקום לנהל אורח חיים ספורטיבי

מאמן קבוצת אורל מתחתית הפרמיירליג הרוסית יצא בהתקפה חריפה על שחקן הקבוצה, טוטו תמוז. החלוץ שהגיע לקבוצה בקיץ האחרון אחרי שסיים את חוזהו בהפועל תל אביב, שותף בשבעה משחקים בלבד, מהם רק שניים בהרכב. בסך הכול הוא צבר 172 דקות משחק ולא הצליח למצוא את הרשת. בשבועות האחרונים הוא לא נכלל בסגל בגלל פציעה, אבל בלי קשר אליה, במועדון מהעיר יקטרינבורג מאוד לא מרוצים ממנו.

המאמן אלכסנדר טרחאנוב אמר היום (שלישי) לכלי התקשורת בארצו: "אף פעם לא ראיתי אותו. תמוז סובל מעודף משקל של 10-12 ק"ג והוא לא בכושר משחק. הזמנו אותו לפגישה, אבל הוא התעלם ממנה. איך אפשר לעבוד עם בנאדם כזה אחרי שהוא התייחס ככה למועדון?".

הדברים של טרחאנוב מגיעים שבוע אחרי שיו"ר הקבוצה, גיורגי איבנוב, התבטא בעצמו בעניינו של החלוץ ואמר שזו הייתה טעות להחתים אותו ושלמרות שהוא התקבל בחום במועדון, במקום להתאמן ולנהל אורח חיים ספורטיבי, תמוז מעדיף לבלות במועדוני לילה ביקטרינבורג.

תמוז בן ה-25 שוהה כרגע בישראל לאחר שהליגה הרוסית יצאה לפגרה. כפי שדווח בוואלה! ספורט, החלוץ הישראלי שלא מצא את מקומו באורל, צפוי לעזוב את הקבוצה הרוסית בינואר למרות שהוא מחזיק בחוזה לעוד שנה וחצי. שמו עלה כמועמד למכבי חיפה, אבל הוא לא ניצב בראש הרשימה של הירוקים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully