וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יעקב אסייג עשוי לאמן עד סוף העונה

16.12.2013 / 11:34

הזהובים הורידו הילוך בחיפושים אחר מאמן חדש ועדיין מחכים לשירזי. אור ברוך יעבור ניתוח, הרפקה יפתח בקרית שמונה

בני יהודה ערכה הבוקר (שני) את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה שייערך מחר (19:00), לאחר שנדחה מיום שבת בהחלטת ההתאחדות ומשטרת ישראל, בשל מזג האוויר הסוער שהיה בסוף השבוע. הקבוצה תצא מחר בבוקר לבית מלון במטולה ובו היא תשהה עד למועד המשחק. בקבוצה הסבירו את היציאה צפונה ביום המשחק עצמו, בכך שהשחקנים מעדיפים לישון בבתיהם בלילה שלפני המשחק וכך עשתה הקבוצה בפעמיים הקודמות בהם שיחקה נגד קרית שמונה.

עוזר המאמן ומאמן השוערים, יעקב אסייג, יעמוד גם מחר על הקווים ובשלב זה הורידו במועדון הילוך בחיפוש מאמן חדש וממתינים להחלטתו של ניצן שירזי, שקיבל הצעה לשמש כמנהל מקצועי. לוואלה! ספורט נודע שגברו הסיכויים לכך שאסייג יישאר בעמדת המאמן הראשי עד סיום העונה ושלא ימונה מאמן חדש לצדו. הצמד המועדף על הבעלים משה דמאיו הוא שירזי בעמדת המנג'ר ואסייג כמאמן ראשי תחתיו.

יעקב אסייג מאמנה הזמני של בני יהודה. יוסי ציפקיס
ימשיך לעמוד על הקווים? אסייג/יוסי ציפקיס

בני יהודה שהחתימה את החלוץ האנגלי ג'יימס קין, צפויה לצרף עוד שלושה שחקנים לפחות בחלון ההעברות בינואר. הסיכויים להגעתו של דינו אנדלובו פחתו משמעותית ונדמה שהחלוץ שיעזוב את מכבי חיפה בינואר, יחפש לעצמו קבוצות באירופה. בשכונה ינסו לצרף חלוץ או בלם זר וכן עוד שניים או שלושה ישראלים.

החלוץ אור ברוך, שנפצע בהפסד למכבי חיפה במחזור שעבר וסובל משבר בעצם המסרק בכף רגלו, ינותח מחר, לאחר שהשבר לא התאחה בצורה טובה והוחלט שיש צורך בהתערבות כירורגית. בתחילה חשבו הרופאים שברוך לא יזדקק לניתוח, אולם לאחר בדיקה שעבר אמש, התברר שיש צורך בכזה. אחרי הניתוח ברוך יגובס לתקופה של ארבעה-שישה שבועות ואז יחל שיקום וחזרה בהדרגה לאימונים ומשחקים.

בכל הקשור לתמונת ההרכב למשחק, מסתמן שאסייג יערוך שינוי אחד בלבד לעומת המשחק נגד חיפה, כאשר אדם הרפקה יפתח במקומו של ברוך הפצוע ויתופקד בחלק הקדמי לצדו של גיל יצחק. איציק עזוז יפתח כמגן ימני, סתיו פיניש הצעיר ישחק ביחד עם לירוי צעירי בקישור האחורי.

אדם הרפקה שחקן בני יהודה כובש שער מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחליף את ברוך בחלק הקדמי. הרפקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully