וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גיששה אצל ניצן שירזי ורוני לוי

3.12.2013 / 16:21

דמאיו מחפש מחליף לקשטן, גם יצחק שום בתמונה. בתמונת הרכש בחלון ההעברות בינואר: אבוטבול, רן יצחק ולוגסי

one

48 שעות לאחר התפטרותו של המאמן דרור קשטן ובבני יהודה עדיין נעשים מאמצים להחתים מאמן חדש. בשלב זה מעבירים עוזר המאמן ומאמן השוערים יעקב אסייג ביחד עם מאמן הכושר דרור שמשון את אימוני הקבוצה, אולם מדובר בצוות זמני עד שיוחתם מאמן חדש.

הבעלים משה דמאיו לא ממהר בשלב זה להחתים מאמן והוא יודע שבמצבה הרעוע של הקבוצה, אין לו מקום לטעויות ומי שיגיע כעת, יצטרך להיות טוב מספיק בכדי להוציא את העגלה מהבוץ העמוק בו היא מצויה. לוואלה! ספורט נודע כי עד כה נעשו גישושים אצל רוני לוי וניצן שירזי, כאשר גם שמו של יצחק שום עלה על הפרק, כפי שפורסם אמש. שמות נוספים שעשויים לבוא בחשבון הם פרדי דוד וראובן עטר.

יעקב אסייג שמעביר בשלב זה את האימונים ומוערך מאוד במועדון, הן על ידי דמאיו ובעיקר על ידי שחקני הקבוצה, לא מעוניין להמשיך כמאמן ראשי וזאת בשל פרויקטים אחרים בהם הוא קשור, בנוסף לאימונים פרטיים לשוערים צעירים. אסייג היה זה שעבד בצוותא עם חזי שירזי במסע ההישרדות המופלא בעונת 2008, אולם כיום הוא מעדיף להמשיך בעמדת עוזר המאמן.

מיד לאחר שימונה מאמן חדש, יאיצו במועדון גם את החיפושים אחר שחקני חיזוק לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. נכון להיום הכוונה היא לצרף לפחות שלושה שחקנים חדשים ואולי אף יותר. שני הזרים יורו לאמין ואדם הרפקה צפויים להיחתך ובמקומם יגיעו שני זרים חדשים. בקבוצה יחפשו בלם קשר ושני שחקנים נוספים לחלק הקדמי. שמותיהם של שי אבוטבול, רן יצחק ומשה לוגסי.

דרור קשטן עוזב את בני יהודה

אל תיכנע: חמי אוזן מבקש מקשטן שלא יפרוש

בני יהודה בוואלה! ספורט

ניצן שירזי. ניב אהרונסון
יחזור לשכונה? שירזי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully