וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: ”אריק לימד אותנו שיעור ענק בצניעות”

27.11.2013 / 14:58

הפועל תל אביב נפרדה מהאוהד האהוב, המאמן: ”הוא היחיד שאפשר היה להאמין לו כשאמר: ’אני ואתה נשנה את העולם’”

מערכת וואלה!

כמו רבים וטובים שנפרדים היום מגדול זמרי ישראל אריק איינשטיין ז"ל, כך עשתה היום (רביעי) גם הפועל תל אביב בטקס שנערך לפני אימון הקבוצה. איינשטיין היה לאוהד הכי מפורסם של הקבוצה והיא הייתה אחת האהבות הגדולות של חייו. ברבים משיריו הייתה מוזכרת הפועל והחולצה האדומה שהוא כל כך אהב, והיום המועדון הרכין את ראשו לכבוד האיש שהצליח לגעת במדינה שלמה. לאחר האימון, עברו שחקני ואנשי המועדון לכיכר רבין כדי להיפרד מארונו של הזמר. מאוחר יותר יצאה הקבוצה לכיכר רבין, להשתתף בהצגת הארון לזמר המנוח.

"אין מילים שלא נאמרו על האדם הזה", אמר מאמן הקבוצה רן בן שמעון. "אנחנו ישראלים שמחוברים לשורשים של מה שהבן אדם הזה ייצג. זו גאווה להשתייך להפועל תל אביב שהוא היה אחד האוהדים הגדולים שלה. יצא לי לדבר איתו כמה פעמים בעבר. אם המועדון הזה ישכיל לשמר את אחד האנשים האמיתיים, החמים והאוהבים, צפוי עתיד ענק למועדון הזה. ננסה כמה שיותר להנציח את הזיכרון האדיר של האדם הזה. הוא היה יותר גדול מכל המילים שנגיד עליו. הוא האיש שלימד אותנו שיעור ענק בצניעות. המועדון מרכין ראש היום. האדם הזה נתן לסביבה שלו להרגיש כאילו הוא הצנוע והביישן ויש אנשים שהיו קרובים אליו יותר. כשהוא אמר 'אני ואתה נשנה את העולם', הוא האדם היחיד שהיה אפשר להאמין לו".

אוהדי הפועל תל אביב בבית אריק איינשטיין. יותם רונן
מתקשים להיפרד. אוהדי הפועל תל אביב ליד ביתו של אריק איינשטיין/יותם רונן

הקשר גילי ורמוט נפרד אף הוא מאיינשטיין, ואמר: "נפטר אדם שהוא רוח המועדון. האוהד מספר אחת שסימל את האהדה דווקא בהפסדים, אדם שסימל את הרומנטיקה בכדורגל. שמעתי על זה ראשונה במהלך משחק ליגת האלופות. זה יום עצוב לכולנו ואנחנו נהיה בכיכר ולאחר מכן נשתתף בהלוויה. לאריק היו כל כך הרבה שירים, אחד מהם אף ליווה אותי בחופה. הסבנו לו הרבה רגעי נחת ואושר ולצערי גם כאלו שפחות".

גם עמותת האדומים תדאג להיפרד מהאוהד מספר אחת של המועדון והיום היא הוציאה הודעה בעניין: "עמותת 'האדומים' אבלה וכואבת את לכתו בטרם עת של אריק איינשטיין ז"ל. אריק היה עבורנו הקול והלחן של החולצה האדומה עם סמל המגל והפטיש. עמותת האוהדים תפעל בצוותא עם מועדון הכדורגל הפועל תל אביב על דרך משותפת להנצחתו. נציגי העמותה ילוו את אריק בדרכו האחרונה ויניחו זר על ארונו. עם הקמת עמותת 'האדומים' ביולי 2012, נעשתה פנייה מטעמנו לאריק ז"ל להצטרפות ליוזמה לרכישת מועדון הכדורגל על ידי עמותת האוהדים. אריק בצניעותו ובמבוכה המאפיינת אותו כל כך סירב פעמים רבות לכבוד אותו רצינו להעניק לו - הרשמתו בתור חבר עמותה מספר 1,000. לבקשתו ולמרות תחינות רבות מצידנו, הרישום בתור חבר בעמותת 'האדומים' הוצנע ולא פורסם מעולם - עד ליום זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יעקב אקהויז לשעבר שחקן הפועל תל אביב בכיכר רבין בעצרת לאריק איינשטיין. ברני ארדוב
כולם הכירו, כולם זוכרים. יעקב אקהויז, שחקן העבר של הפועל תל אביב, בכיכר רבין/ברני ארדוב

עוד נמסר מהעמותה כי מחר (חמישי) בשעה 18:00 באוסישקין משפחת הפועל תל אביב תיפרד מאיינשטיין באירוע ספונטני במקום בו כל כך אהב. "כולנו נגיע לשם עם כלי נגינה וחולצות אדומות כדי להיפרד מהאוהד מספר אחת בדרך שלנו, עם השירים, החברים והאהבה להפועל", נמסר. "מגזין עמותת 'האדומים' אשר מופץ מידי משחק בית של הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד ויוקדש כולו לזכרו של אריק וישמש כמזכרת אותה כל אוהד יוכל לשמור. במגזין יכתבו אוהדים מוכרים, אנשי ספורט ועיתונאים".

ארונו של אריק איינשטיין מגיע לכיכר רבין. ברני ארדוב
הארון הגיע לכיכר, כולם באו להיפרד/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב בבית אריק איינשטיין. יותם רונן
כבר ליד הבית הניחו זרים ונרות/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully