וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב לשחקני בית"ר: "אם יהיו שינויים, הם יהיו בסגל"

הבעלים לא חושש ממעמדו של אלי כהן. במשטרה מעריכים כי הנחת הרימון קשורה לעבריינים ולא לכדורגל או להפועל תל אביב

one

התפתחות בחקירת הנחת רימון הרסס מתחת לרכבו של אלי טביב. כתבת הפלילים של וואלה!, מור שמעוני, מוסרת כי גורמים במשטרה העריכו היום (שלישי) שהרימון הונח על ידי גורמים עבריינים, וכי אין קשר בין המקרה לבין לעולם הכדורגל בו הוא מעורב, או להפועל תל אביב שטביב היה כזכור מבעליה.

בתוך כך, אלי טביב, הגיע הבוקר (שלישי) לאימון הבוקר של בית"ר ירושלים וכינס את השחקנים לשיחה שארכה כחצי שעה. עיקר הדברים נסובו סביב התבוסה 4:1 לעירוני קרית שמונה ביום שבת.

טביב אמר לשחקנים: ?לא הורגשה רוח לחימה במשחק. אין לי בעיה להפסיד, אבל אני רוצה לראות ולהרגיש שאתם נותנים את כל כולכם. אני לא נוהג לדבר עם שחקנים, אבל קשה לי עם האפאטיות שלכם. יש במועדון אווירה טובה ואתם מקבלים כל מה שאתם רוצים - הכול בזמן - אתם צריכים רק להילחם ואתם לא עושים את זה. מה שכואב זה שאתם משחקים חושך והמאמן הוא זה שסופג את הבוז ואת הגידופים. אם נצטרך, השינויים יהיו בשחקנים ולא בעמדת במאמן. אני נמצא המון באימונים ורואה כמה אלי כהן עובד קשה".

טביב הוסיף: "תזכרו שנגד הפועל חיפה הפסדנו ואף אחד לא בא אילכם בטענות, כיוון שנלחמתם. אל תאלצו אותי לבצע שינויים קיצוניים בחלון העברות הקרוב. אני סומך עליכם ועל הצוות המקצועי שכבר במשחק הקרוב נגד מ.ס אשדוד תראו הרבה יותר טוב ותוכיחו ששני המשחקים האחרונים היו רק מעידה. אתם חייבים את זה לעצמכם, אתם חייבים את זה לקהל שלנו. מה שכואב לי זה שהקהל משלם ממיטב כספו ולבסוף הוא לא מקבל ממכם תמורה?.

כזכור, אתמול טביב פרסם מכתב לאוהדים ובו סיפר בין היתר: "לא מובנים לי חוסר הסבלנות והסובלנות. אני פגוע באופן אישי כאשר אני שומע את השריקות והקריאות כבר בדקות הראשונות של כל משחק בו קצת קשה לקבוצה, אני מתקשה להבין ולקבל זאת".

עדכון ראשון: 12:25

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. מגד גוזני
ממשיך לגבות את אלי כהן. טביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully