וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובאן: "המוח של באלוטלי לא מסוגל לתפוס דברים"

כוכב העבר של הרוסונרי בהתקפה חריפה על החלוץ: "אצלנו הוא היה יכול לסחוב תיקים ומישהו כבר היה נותן לו סטירה". צפו בחלוץ מבשל לראשונה בחייו בתוכנית טלוויזיה איטלקית

ממעמקי המקום ה-13 בסריה א', במילאן מנסים להבין מה קרה. הרוסונרי סופרים היום חמישה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון ושבעה כאלו בכל המסגרות, חלום האליפות התנפץ מזמן והקבוצה קרובה היום הרבה יותר לקו האדום מאשר למקום שישלח אותה למפעל אירופאי בעונה הבאה.

אז מה באמת קרה? פציעות, רכש לא מספיק טוב, כמובן שיכולת לא טובה ולטענת שחקן העבר של הקבוצה זבונימיר בובאן, גם מריו באלוטלי. הקרואטי ששיחק ברוסונרי בשנים 1991-2002 וזכה איתה כמעט בכל תואר אפשרי, מאס בהתנהגות חסרת העכבות של החלוץ האיטלקי שמגלה העונה יכולת רעה ואדישות מרגיזה.

זבונימיר בובאן, כדורגלן עבר. Claudio Villa, GettyImages
מאס בחלוץ הבעייתי. בובאן/GettyImages, Claudio Villa

"בואו נפסיק לדבר על הבאלוטלי הזה", אמר בובאן ל"סקיי איטליה", "כל מה שהוא עשה בחיים האלו זה לשבת על הספסל בקבוצות אחרות. הוא תמיד יהיה יותר קטן ממילאן ומילאן תמיד תהיה יותר גדולה ממנו. במילאן שלי הוא היה יכול לסחוב את התיקים של חלוצים כמו מרקו ואן באסטן, ג'ורג' וואה ואנדריי שבצ'נקו".

באלוטלי עלה לאחרונה לכותרות אחרי שאיחר להגיע לאימונים יום אחרי יום. בובאן אמר: "הוא היה צריך לחטוף סטירה ממישהו כמו פאולו מאלדיני, מרסל דסאיי, סבסטיאנו רוסי, אלסנדרו קוסטקורטה או פרנקו בארזי על זה שהוא איחר לאימונים. הגישה שלו מלמדת על כך שהמוח שלו לא מסוגל לתפוס דברים. הוא לא מבין את המשמעות של לבישת החולצה של מילאן".

בובאן סיכם: "באלוטלי צריך ללמוד מקאקה. הוא זכה בליגת האלופות, בגביע העולמי, בכדור הזהב. הוא בוודאי יותר עשיר ממנו ועדיין, הוא רץ ועובד על המגרש כמו ילד".

בינתיים, באלוטלי עצמו הגיע לתוכנית בישול בטלוויזיה האיטלקית והודה: "אף פעם לא בישלתי בחיי. אימא שלי כל כך טובה בזה ובמילאן נתנו לי תוכנית לדיאטה"

צפו בבאלוטלי מבשל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully