וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: סיני צפוי לעזוב, פרדי דוד ורפואה מועמדים

במועדון קוראים להיפרד מהמאמן עקב האכזבות. לוזון שוחח עמו. סיני: "האחריות עליי, כך לא נראית קבוצה שנלחמת על חייה"

one

מעמדו של מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני, שוב התערער הערב (שבת) בעקבות ההפסד הביתי 3:1 לבני סכנין. על אף התיקו בבלומפילד נגד מכבי תל אביב במחזור הקודם, במועדון לא מרוצים מהתוצאות האחרונות ושוקלים את המשך דרכו של המאמן. לאחר המשחק נערכה שיחה קשה בין איציק לוזון למאמן וגורם במועדון אישר: "אנחנו שוקלים את המשך דרכו בקבוצה".

סיני השיג עד כה שבע נקודות בלבד בעשרה משחקים, ורשם ניצחון ליגה אחד בלבד. כזכור, מעמדו של סיני התערער עוד לפני הניצחון היחיד שלו העונה, מול בני יהודה. כעת, לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון, במועדון שוב ישקלו את דרכו. אגב, עוד לפני המשחק אמר גורם בכיר במועדון כי "הפסד יוביל לקטסטרופה".

מיד לאחר המשחק נכנס איציק לוזון לחדר ההלבשה, ושוחח ארוכות עם סיני בנוגע למצבה של הקבוצה. אם סיני יעזוב השבוע, המועמדים להחליפו הם פרדי דוד וכן שחקן העבר קובי רפואה, שמאמן את קבוצת הנוער, ויוכל לאמן יחד עם ייטב לוזון.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מעמדו מעורער מתמיד. משה סיני/ברני ארדוב

כזכור, לפני המשחק באו בטענות קשות כלפי אנשי בני סכנין, בנוגע לניסיון לבטל את השיבוץ של דניאל בר נתן למשחק. במועדון טענו כי מדובר בניסיון להשפיע על שופט המשחק עוד לפני שהחלה ההתמודדות וגם בהתאחדות ביקרו זאת. הנהלת הקבוצה החליטה כי השיחה שהייתה אמורה להיערך הלילה בה יוחלט האם סיני יעזוב את תפקידו, תתקיים לבסוף רק ביום ראשון בשעות הבוקר.

ללא קשר לעתידו של סיני, במועדון כועסים מאוד על אלרואי כהן, שיעמוד מחר בפני וועדת משמעת. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, קשר מכבי פתח תקוה לא התעורר מהאימון והושעה מהסגל. ההערכה היא שבעקבות ההפסד במועדון לא יוותרו לקשר שייקנס, אבל יחזור כנראה לסגל כבר במחזור הקרוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי פתח תקוה פדרו גלבאן (ימין). ברני ארדוב
"אם הקבוצה לא מחויבת ולא רצה זאת אחריות של המאמן"/ברני ארדוב

"ברגע שאתה רואה שהמשחק לא נראה טוב זה לא משנה מתי אתה עושה את החילופים שלך, העיקר שהם ישנו את המשחק", אמר מאמן מכבי פתח תקוה משה סיני, והתייחס להחלפתו של חגי גולדנברג בדיא סבע כבר בדקה ה-24. "נגד מכבי תל אביב החילופים האלו כן שינו את המשחק. אני חושב שהיום זה בכלל לא היה העניין. נתנו לסכנין לעשות מה שהם רוצים. זה לא נראה כמו משחק של קבוצה שמשחקת על החיים שלה. זה נראה רע מדי".

"אני חושב שבנושא הזה האחריות היא של המאמן", הוסיף סיני. "אם הקבוצה לא מחויבת ולא רצה זאת אחריות של המאמן. אין שחקן כזה או אחר שאני יכול להאשים אותו. אני לוקח את כל האחריות עליי, השחקנים לא היו מוכנים וזה דבר שמפריע לי מאוד".

סיני נשאל האם יכול להיות ששחקניו לא היו מוכנים מבחינה טקטית לקבוצה כמו בני סכנין שיוצאת להתקפות מתפרצות קטלניות. "מבחינה טקטית עשינו את כל האימונים על הצד הטוב ביותר. דיברנו על זה ועבדנו על זה, אבל לא בגלל זה ספגנו את השערים. השערים נבעו מחוסר מחויבות. הקלות שבה שחקני סכנין הגיעו למצבים היא הדבר שיותר מטריד אותי". לאן מכבי פ"ת בראשותך הולכת? כרגע אתם במצב קשה בטבלה, נשאל סיני. "אני לא מסתכל כרגע על הקו האדום ועל קבוצות אחרות. מול מכבי תל אביב זה נראה יותר טוב ואין לי הסבר למה דווקא היום במשחק בית נראינו ככה. אני לא הבוס של המועדון. אני לא זה שמחליט אם אני אמשיך או לא".

מאמן בני סכנין מרקו בלבול (מרכז) חוגג ניצחון עם שחקניו. ברני ארדוב
גם אופי וגם יעילות. בלבול ושחקניו/ברני ארדוב

סכנין עצרה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, ומאמנה מרקו בלול היה מרוצה מהתוצאה. "אנחנו משחקים כדורגל טוב כבר מתחילת השנה. למרות ההחמצות אני מרוצה מהעובדה שאנחנו מגיעים להרבה מצבים במשחק. זה היה משחק יוצא מן הכלל, לחצנו את היריב, שלטנו במשחק והגיע לנו לנצח. בכל המשחקים, גם כשחטפנו רביעייה, הנעת הכדור שלנו הייתה טובה, הפעם השכלנו להגיע למצבים ולהבקיע. היום גם הראינו אופי לחזור גם ברגעים פחות טובים ואחרי שחטפנו שער שוויון".

על מעמדו בקבוצה אמר בלבול: "אני מתעסק רק בכדורגל, לא מעניין אותי מה שאומרים מסביבי. אני מאמן כדורגל ומתעסק בכדורגל. אנחנו לא רוצים להיות במאבקי התחתית. אנחנו ריאליים ועם רגליים על הקרקע אבל אין ספק שמבחינתנו הגעה לפייאוף עליון היא כמו זכייה בדאבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully