וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:3 את מכבי פתח תקוה

קבוצתו של בלבול קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, משערים של כליבאת, עצמי של אלו ובן דיין, וסיבכה את משה סיני ושחקניו בתחתית

one

כשהיא עם שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום אבל בעיקר מעודדת מהיכולת שלה לפני הפגרה, מכבי פתח תקוה אירחה הערב (שבת) את בני סכנין, במשחק שפתח את המחזור העשירי בליגת העל. המלאבסים, שהשיגו ניצחון אחד בלבד העונה, קיוו להמשיך את המומנטום מהתיקו נגד מכבי תל אביב לפני פגרת הנבחרות, אבל ספגו הפסד ביתי 3:1 שסיבך אותם בתחתית ושוב מכניס את המועדון ללחץ רב. בתום המשחק קיללו אוהדי מכבי פתח תקוה את משה סיני וקראו לו להתפטר.

סכנין, לעומת זאת, הגיעה במומנטום שלילי במיוחד אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל ספיגת שתי רביעיות מול מכבי תל אביב ובאר שבע, אבל ידעה להתעלות והשיגה ניצחון מרשים בתום משחק קצבי ורב אירועים. מוחמד כליבאת העלה את קבוצתו של מרקו בלבול ל-0:1 בדקה ה-17, המלאבסים השווה זמנית מראשו של המחליף גיא מלמד (62), אבל שער עצמי של דור אלו (72) ואחד נוסף של דדי בן דיין (90) העניקו את שלוש הניצחונות לקבוצה מהצפון.

מכבי פ"ת: מעמדו של משה סיני התערער, עשוי לעזוב

עלא אבו סלאח שחקן בני סכנין (מימין) עם מוחמד כליבאת. ברני ארדוב
משחק קצבי ורב ארועים, שנגמר בחגיגה של סכנין. אבו סלאח וכליבאת חוגגים/ברני ארדוב
מאמן מכבי פתח תקוה משה סיני. ברני ארדוב
ההפסד שיחתום את דרכו במושבה? יני/ברני ארדוב
גידי קניוק שחקן מכבי פתח תקוה לפני רביד גזל שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
נפצע וכפה על מרקו בלבול חילוף. גזל/ברני ארדוב

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות, וכבר בדקות הראשונות פדרו גלבאן שלח כדור חופשי למשקוף של מוחמד קנדיל, ואילו חאמד גנאים אילץ את צחי גיגי להדוף כדור מסובב. בדקה ה-14 נפצע רביד גזל, וסכנין נאלצה להחליפו בבאסם גנאים. שתי הקבוצות חיפשו את השער וסכנין הייתה הראשונה למצוא אותו, כשבדקה ה-17 עלתה ליתרון 0:1 משער של עלא אבו סלאח. השער הגביר את הרעב בקרב סכנין, שהמשיכה לתקוף והגיעה להרבה הזדמנויות מול שערו של גיגי אך חסרה דיוק וקור רוח ולא הצליחה להכפיל את יתרונה עד למחצית.

משה סיני החליף את ויקטור מרעי בעמנואל אוגודה בתחילת המחצית השנייה, ובהמשך הכניס את גיא מלמד במקום רועי דיין, ושחקניו פתחו חזק וחיפשו שוויון מהיר, אך למרות שיצרו מצבים ליד שערו של מוחמד קנדיל לא הצליחו למצוא את הרשת. בדקה ה-62 הלחץ נשא פרי כשגיא מלמד תרגם הגבהה של שמוליק מלול לשער נגיחה יפה וקבע 1:1. המלאבסים לא הסתפקו בשוויון והמשיכו לחפש את המהפך, אולם החטיאו מול שערו של קנדיל. ההתקפות האלה חשפו את פתח תקוה בעורף ובדקה ה-72 היתרון חזר לסכנין כששער עצמי של דור אלו קבע 1:2. פתח תקוה ניסתה להשוות שוב אבל בדקה ה-90 דדי בן דיין קבע 1:3 לסכנין וסגרת הסיפור.





לדף המשחק בוואלה! ספורט

עלי עוסמאן שחקן בני סכנין מול שמוליק מלול שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
פתח תקוה לא ממש הופיעה למחצית הראשונה. עוסמאן מול מלול/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט דניאל בר נתן הוציא את המשחק לדרך

דקה 6: בעיטה חופשית אדירה של פדרו גלבאן מכ-30 מטר נעצרה במשקוף שערו של קנדיל. הרמה חוזרת לרחבת סכנין מצאה את גיא דיין שבעט מספרת, אך החטיא את מסגרת השער.

דקה 11: הזדמנות ראשונה לסכנין. חאמד גנאים בעט כדור מסובב מ-30 מטר, הכדור קיפץ על הדשא, אך צחי גיגי הגיב טוב והדף.

דקה 14: חילוף כפוי בשורות סכנין. רביד גזל נפצע והוחלף בבאסם גנאים.

דקה 17: גול! מוחמד כליבאת בעט ממרכז הרחבה טיל למשקוף, הכדור נחת מעבר לקו וסכנין עלתה ל-0:1.

דקה 29: עלי עוסמאן פרץ לרחבת פתח תקוה, מסר כדור רוחב לבן דיין, שבעט חזק, אך נבלם על ידי אחד משחקני ההגנה.

דקה 32: סכנין עם עוד החמצה. גדיר השתמש במהירות הגבוהה שלו, עבר את תומר אלבז אך מול גיגי נכשל באחד על אחד ובעט לידי השוער.

דקה 34: מכבי פתח תקוה פספסה הזדמנות לחזור למשחק. רועי דיין הכניס כדור מצוין למרעי, שבעט בסיבוב החוצה למרות שהיה חופשי מול קנדיל.

דקה 39: עלי עוסמאן נע באגף ימין באין מפריע, מצא את פיראס מוגרבי שנותר חופשי ברחבת פתח תקוה, אך שחקנה של סכנין בעט מעל לשער.

דקה 43: סכנין המשיכה להחמיץ ושוב מוגרבי מצא את עצמו לבד מול גיגי לאחר ששבר את קו הנבדל של המארחת, אבל שוער פתח תקוה גלש היטב ולקח את הכדור מרגליו.

חלוץ בני סכנין פיראס מוגרבי (מרכז). ברני ארדוב
ההחמצות שלו מנעו מסכנין להכפיל את יתרונה. מוגרבי/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 48: דאבל-פס בין גידי קניוק לדיא סבע הסתיים בבעיטה של האחרון, שפגעה בשחקן הגנה של סכנין והכדור נהדף לקרן. גלבאן הרים את הכדור, אחד משחקני סכנין בעט לשער והכדור נהדף מהקו על ידי אחד משחקני ההגנה.

דקה 51: מכבי פתח תקוה המשיכה ללחוץ. גידי קניוק בעט טיל מ-30 מטר, קנדיל הדף מצוין.

דקה 62: גול! הלחץ של מכבי פתח תקוה נשא פרי, כשהרמה מצוינת של שמוליק מלול הגיעה לראשו של המחליף גיא מלמד, וזה נגח בעוצמה לפינה הימנית, קנדיל רק הדף פנימה. 1:1.

דקה 64: סכנין עדיין בהלם מהשער, ומכבי פתח תקוה כמעט ניצלה זאת כדי לחולל מהפך. נגיחה קשתית של גלבאן עברה את קנדיל ועברה סנטימטרים מהקורה.

דקה 68: בעיטה של אוגודה מ-25 מטרים שלחה את הכדור מעל לשערו של קנדיל.

דקה 71: הזדמנות כפולה לסכנין. מוגרבי השתחרר מהשמירה ברחבה ובעט אך גיגי הדף לקרן. הכדור הוגבה, גדיר בעט מחמישה מטרים וגיגי עצר היטב.

דקה 72: גול! סכנין החזירה לעצמה את היתרון בניגוד למהלך המשחק. מוחמד כליבאת בעט כדור רוחב שפגע ברגל של דור אלו, הטעה את גיגי ונכנס פנימה. 1:2 לסכנין בזכות השער העצמי של אלו.

דקה 90: גול! חאמד גנאים מסר לדדי בן דיין, שפרץ לרחבת פתח תקוה, וזה בעט כדור מסובב ויפה שקבע 1:3 לסכנין.

שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד חוגג שער. ברני ארדוב
הלחץ של המלאבסים נשא פרי, אבל השוויון שחגג גיא מלמד היה זמני/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, דור אלו, איבן הרצג, תומר אלבז, שמוליק מלול, יוסי אופיר, גידי קניוק, חגי גולדנברג (דיא סבע, 28), פדרו גלבאן, ויקטור מרעי (עמנואל אוגודה, 46), רועי דיין (גיא מלמד, 57).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, רביד גזל (באסם גנאים, 14), חאמד גנאים, פיראס מוגרבי (אחמד קאסום, 78), מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר (כריסטיאן הידלגו, 82).

מאמן בני סכנין מרקו בלבול (מרכז) חוגג ניצחון עם שחקניו. ברני ארדוב
שלוש נקודות שקטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. בלבול ושחקניו/ברני ארדוב
אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל במשחקה של מכבי פתח תקוה נגד בני סכנין. ברני ארדוב
בא להעביר שבת מול קבוצתו האהובה, ולא ממש אהב את מה שראה. אבי לוזון/ברני ארדוב
אוהדי בני סכנין. ברני ארדוב
היה שווה להגיע מהצפון. אוהדי סכנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully