וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אג'ידה נפצע במדי ניגריה, אלישע לוי צריך לדאוג?

18.11.2013 / 23:32

השוער הוחלף באניימה במשחק הידידות מול איטליה, בדיוק כפי שקרה בחודש ינואר. הקבוצה תבדוק עמו את רמת הפציעה

בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול רמת השרון, אבל בצוות המקצועי מקווים שבעיה חדשה שצצה הערב (שני) לא תערים קשיים לקראת המשחק שייערך בעוד שבוע. השוער אוסטין אג'ידה פתח בשערה של נבחרת ניגריה במשחק הידידות מול איטליה (2:2), אך בדקה ה-65 הודיע לספסל הניגרי כי הוא סובל מכאבים ברגלו והוחלף בוינסנט אניימה. אג'ידה יצא החוצה כשהוא נעזר ברופא הנבחרת ותופס את ירך רגל ימין שלו. במועדון מתכוונים ליצור קשר עם השחקן כבר ביום שלישי במטרה לברר מהי חומרת הפציעה ואם הוא כשיר למשחק הקרוב.

שוער הפועל באר שבע אוסטין אג'ידה. ברני ארדוב
מדאיג את הפועל באר שבע. אג'ידה/ברני ארדוב

האירוע הזה מחזיר את ראשי הקבוצה מעט אחורה, לחודש ינואר. גם אז השוער נפצע במשחק נבחרת ניגריה מול קייפ ורדה, משחק ידידות לקראת גביע אפריקה, והוחלף באניימה בעקבות מתיחה בשריר. בעבר הוא גם סבל מפציעה בכתפו שהשביתה אותו לזמן רב כשהיה שוער הפועל פתח תקוה.

בעניין אחר: המאמן אלישע לוי חגג היום יום הולדת וזכה לברכות משחקני הקבוצה. אביתר אילוז וליניב ברדה התאוששו מפציעות וצפויים להיות כשירים למשחק הקרוב. לוטם זינו ימשיך לפתוח בהרכב. באר שבע הוזילה את מחירי הכרטיסים לשני משחקי הבית הקרובים שלה ותמכור כרטיס משולב שיכלול גם את המשחק מול מכבי פתח תקוה שייערך במחזור שאחריו. המחירים: בין 60 ל-120 שקלים לצמד המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully