וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "המונדיאל צריך אותי יותר מאשר את רונאלדו"

שבדיה מחכה לפורטוגל, אחד משני הכוכבים יחמיץ את הטורניר, איברהימוביץ': "הקהל רוצה לראות אותי שם יותר מכל אחד אחר"

וידאו: רויטרס, עריכה: יותם בן דוד

פורטוגל תארח את שבדיה מחר (שישי) במשחק הראשון בפלייאוף על הכרטיס על העלייה לגביע העולמי (21:45, 5+ לייב), וזלאטן איברהימוביץ' שולח מסר ליריבו כריסטיאנו רונאלדו. אומנם חובבי הכדורגל ברחבי העולם הביעו את צערם הגדול מהעובדה שאחד מהם ייאלץ להחמיץ את המונדיאל, אבל מבחינת השבדי, אין בכלל ספק.

שחקן נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
אף פעם לא היה צנוע במיוחד. זלאטן/רויטרס

"אני חושב שהגביע העולמי צריך את זלאטן יותר מאשר הוא צריך את רונאלדו", אמר כוכב פריס סן ז'רמן, "ההתרגשות שאני יכול להביא למשחק והשערים שאני יכול לכבוש - אף אחד לא יכול להשתוות אליי מהבחינה הזאת".

יש לציין שבתחילת מסיבת העיתונאים זלאטן נשמע שליו יותר, וציין ש"התקשורת היא זאת שמתרכזת בקרב ביני לבין רונאלדו, אבל זה לא מעניין, זה לא הסיפור, אני מכבד אותו כשחקן, ואין ספק שהוא אחד מהטובים בעולם". עם זאת, בסופו של דבר, איברהימוביץ' אמר ש"אני מאמין שהאוהדים רוצים לראות אותי שם יותר מכל אחד אחר".

אחר כך זלאטן עידן מעט את הדברים, ואמר ש"המונדיאל זה הטורניר הכי גדול בעולם, וצריך שיהיו שם השחקנים הכי טובים שיש. אם רונאלדו, או ניימאר, או רוני, או מסי, או צ'אבי יחמיצו אותו, זו אכזבה. כך שחבל אם אני או רונאלדו לא נהיה שם. עכשיו אצטרך לעשות את המקסימום בשני המשחקים הבאים כדי לוודא שהוא יהיה זה שיחמיץ את הגביע העולמי, ולא אני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully