וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מתיחות בין גולסה לקטן הובילה לנידוי הקשר?

13.11.2013 / 8:10

לפי גורמים במועדון, זו רק אחת הסיבות להחלטה. קטן: "אני מסייע לו מגיל צעיר". בכיר בחיפה: "שחר העביר למשפחת גולסה מיליוני שקלים, לא ידעו להעריך זאת". בקבוצה מתכוונים לדרוש סכום גבוה על גולסה אם יעזוב בינואר: "שיישב ביציע, הוא לא יגיע רחוק"

one

במכבי חיפה דיווחו אתמול (שלישי) על נתק ממושך בין הקשר אייל גולסה לקפטן יניב קטן. ככל הנראה, מדובר בסיבה אחת מתוך מגוון של סיבות, שגרמו לבסוף לקבוצה להודיע כי על גולסה להתאמן בנפרד. במועדון טענו כי קטן, ששוחח עם הקשר הצעיר מספר פעמים כאשר זה נסע ללאציו, בניסיון להחזירו לארץ ואף תמך בו בתקופה בה חזר לישראל, כעס מאוד על גולסה עקב סירובו לחתום על חוזה.

"גולסה היה אחד השחקנים שקטן רצה לטפח ולכן ההחלטה שלו לא לחתום כל כך הכעיסה אותו. מה זה עניינו של קטן? הוא לא תמך בו תקופה ארוכה כל כך והגן עליו מפני הקהל והתקשורת, כדי שברגע האמת הוא לא ירצה לדבר", שיערו במועדון. למרות הדברים, הסוכן דדה חדד הבהיר כי עדיין ינסה לתווך בין הצדדים.

קטן הגיב לדברים: "הסיפור לא נכון, לא יודע מאיפה הביאו אותו, אני מסייע לגולסה מגיל צעיר, ודווקא עכשיו, בימים לא פשוטים, אני עוזר לו אפילו יותר".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן לצד אייל גולסה. ברני ארדוב
נתק עם קטן הוביל להגליית גולסה? ברני ארדוב)/ברני ארדוב

"במהלך השנים גולסה ומשפחתו קיבלו מיליוני שקלים, באמצעות כסף ושווה כסף, אבל לא ידעו להעריך זאת מספיק", אמרו אתמול בחיפה, "זה מעיד על אופיו, ואין צורך בזה כאן".

במועדון עדיין משערים שדודו דהאן רוצה להעביר את השחקן לבלגיה. בשיחה שהתקיימה בימים האחרונים, הודיע גולסה לדהאן כי הוא לא מוכן לחתום לו על חוזה ייצוג, אלא אם יביא לו הצעה רשמית. בחיפה הודיעו כי אם גולסה ירצה לעזוב בחודש ינואר הם מתכוונים לדרוש דמי העברה גבוהים, מה שיקשה על המעבר. "שיישב עד תום העונה ביציע, הוא לא יגיע רחוק", התבטא בחריפות אחד מאנשי המועדון.

לאחר הפגרה תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה בבלומפילד מול הפועל תל אביב. גוסטבו בוקולי, שאינו סובל לבסוף מקרע ברצועה יחזור לסגל, אולם הבלם דקל קינן ייעדר. המאמן אריק בנאדו לא צפוי לערוך עוד מהפכה בהרכב לאחר הניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים ביום שני. שחקנים אמרו: "עכשיו אסור לאריק לשנות. כך הקבוצה תתייצב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully