וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "ניצחון מתוק, מכבי חיפה תהיה בצמרת"

מאמן הירוקים היה שבע רצון מהניצחון על בית"ר: "היינו מסוכנים, האמונה חזרה לשחקנים". אלי כהן: "המשחק הכי חלש שלנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שני הפסדי ליגה כואבים להפועל חיפה והפועל רעננה, מכבי חיפה חזרה הערב (שני) למסלול הניצחונות עם 0:2 על בית"ר ירושלים. אלון תורג'מן, עם שער ראשון של הירוקים בקרית אליעזר מאז סוף אוגוסט, וחן עזרא שהכפיל לקראת הסיום, דאגו להרגיע את הרוחות סביב המועדון ולאפשר לאריק בנאדו להסדיר נשימה אחרי פתיחת עונה איומה. בית"ר האנמית נחלה הפסד חוץ ראשון העונה, כשחלק מהאוהדים שוב קראו לאלי כהן להתפטר.

הבלם דקל קינן ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו. מכיוון שההרחקה תופסת לעשרה ימים, הוא ייעדר במחזור הקרוב, לאחר הפגרה, כשמכבי חיפה תתארח אצל הפועל תל אביב.

יצאה מהמשבר? מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל, אלעד גבאי. אדריאן הרבשטיין
תמונות שלא נראו זמן רב בקרית אליעזר. שחקני מכבי חיפה מודים לקהל/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו אמר בסיום: "ניצחון מתוק, רצינו אותו מאוד. אנחנו בתקופה לא טובה והיה חשוב לנצח כדי לעצור את מה שקרה בשבועות האחרונים, בהם לא הצלחנו להבקיע גם כששלטנו. היום היינו מסוכנים ואינטנסיביים לאורך כל המשחק. היינו עדיפים על בית"ר ורק שני כדורים נכנסו, אבל אני מסתפק בזה. זה ניצחון חשוב שמחזיר את הביטחון והאמונה לשחקנים. נראה מכבי חיפה טובה יותר בהמשך. מכבי חיפה תחזור להיות בצמרת, זה מקומה הטבעי. התחלנו עם מומנטום שלילי ונקלענו למצב שלא ציפינו לו. אני יודע למה ומנתח את הסיבות, אבל קרו לנו גם דברים טובים וראיתם קבוצה מאוחדת שרוצה להצליח".

על הביקורות שספג בתקופה האחרונה אמר בנאדו: "אני יודע שיש לי גב מיענקל'ה שחר. לא נעים לשמוע את הביקורות, אבל אני לא קורא כל מה שאומרים וכותבים. בתקופות שלא הולך מקבלים ביקורת, צריך לתת לזה לעבור".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יכול להסדיר נשימה. אריק בנאדו/יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר אלי כהן סיכם את ההופעה של קבוצתו: "זה היה המשחק החלש ביותר שלנו בחודש וחצי האחרונים. היינו בקו עלייה, אבל היום לא הופענו למשחק. חיפה קבוצה חזקה, למרות התקופה בה היא נמצאת. הם ניצחו בכל המאבקים הפיזיים ויצרו הרבה מאוד מצבים, בעוד אנחנו לא ייצרנו שום מצב. הניצחון הגיע לחיפה. אנחנו לא מסתכלים על מיקום אלא רוצים להשיג נקודות ולהתקדם ממשחק למשחק. חיפה שיחקה במחצית הראשונה יותר על מתפרצות, אנחנו איבדנו כדורים ולא שיחקנו חכם, וצריך להסתכל הלאה".

על הפציעות הרבות שפוקדות את הקבוצה אמר מאמן בית"ר: "אנחנו לא מדברים על לחתוך שחקנים בינואר. אייס קרים הרגיש מיחושים בחלק האחורי, אחר כך מתח והוחלף. בריאן ז'ונס ספג מכה בכתף".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
קו העלייה נעצר. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין
שמעון אבוחצירא מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הוא היה פחות מרוצה באופן אישי. שמעון אבוחצירא/יוסי ציפקיס
דקל קינן, אביחי ידין, סארי פלאח שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אבל הקבוצה שלו חגגה. דקל קינן עם סארי פלאח/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה חוגגים. יוסי ציפקיס
ובערב כזה גם האוהדים מרוצים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully