וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה מהלל: "דייגו קוסטה ענק, ורק משתבח"

אתלטיקו מדריד נצמדת לברצלונה בצמרת, סימאונה משבח את מלך השערים. ומי אמר שבארסה תלויה בצ'אבי, אינייסטה ומסי?

אתלטיקו מדריד לא מוותרת. הקולצ'ונרוס גברו אתמול (ראשון) ללא קושי 0:2 על אתלטיק בילבאו בקרב צמרת, ואחרי 12 מחזורים אתלטיקו עם 11 ניצחונות ורחוקה נקודה אחת בלבד מברצלונה. מי שהמשיך בכושר המופרע שלו הוא דייגו קוסטה, החלוץ בן ה-25, שכבש את שערו ה-13 העונה, והוא בפסגת כובשי השערים לצד רונאלדו (השניים מקדימים את ליאו מסי, עם 8 "בלבד").

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
לוהט. קוסטה/רויטרס

יותר מזה, בימים האחרונים נדמה היה שקוסטה זוכה לכותרות מופרזות בנוגע להחלטה שלו לשחק במדי נבחרת ספרד ולא במדי נבחרת ברזיל, המדינה שבה נולד ואותה ייצג בעבר, אבל קוסטה לא נבהל מתשומת הלב, וממשיך לכבוש בצרורות. למאמנו דייגו סימאונה אין ברירה אלא להצהיר: "דייגו הוא ענק, בכל מובן שיש".

וסימאונה ממשיך. "זה לא רק הגול המצוין שהוא כבש, הוא גם גודל כשחקן", אומר המאמן, "הוא יותר קבוצתי, ועוזר לנו מאוד בלחץ ובניסיון לזכות שוב בכדור. כל הדברים האלה גורמים לקבוצה לשחק טוב יותר. אנחנו מקווים שהוא ימשיך להתפתח, בגלל שיש לפניו עוד הרבה שנים, בהן הוא יכול להשתבח".

מי שמצטרף אליו לכושר הטוב בחוד הוא דויד וייה, שלאחרונה חוזר לכבוש. דייגו גודין מאתלטיקו יודע ש"וייה וקוסטה מצוינים עבורנו בהתקפה, והשערים שלהם חשובים מאוד, אבל הם גם מאוד מעורבים בחלק ההגנתי, והם יורדים אחורה לעזור לנו".

מאמן ברצלונה טאטה מרטינו. רויטרס
טיטו מי? טאטה/רויטרס

ברצלונה: 100 ימים תחת טאטה

בברצלונה מסכמים 100 ימים לטאטה מרטינו ובוחנים את המאזן המרשים של המאמן החדש של האלופה. הנתונים מדברים בעד עצמם: בליגה הספרדית הקבוצה צועדת בפסגה, ניצחה בקלאסיקו את ריאל מדריד ופתחה ממנה פער 6 נקודות, ואחרי 12 משחקים יש לה 11 ניצחונות ותיקו 1, עם ממוצע שערים בליגה של 2.83 גולים למשחק. באירופה היא גם עדיין כמובן ללא הפסד, עם שני ניצחונות ותיקו ומאזן שערים 1:6 אחרי שלושה משחקים.

כמו כן, ב"ספורט" הקטלאני טוענים כי "בלי הטיקי טאקה הקבוצה כובשת יותר", מבטלים את הטענה שהקבוצה תלויה בכוכביה, ומראים נתונים שלפיהם "בלי 'שלושת הקטנים', צ'אבי, אינייסטה ומסי, הקבוצה יותר מצליחה". כשצ'אבי, אינייסטה ומסי שיחקו ביחד, הקבוצה שיחקה 9 משחקים (495 דקות), במאזן 6 ניצחונות ו-3 תיקו. היא כבשה 10 שערים, ממוצע של 1.1 גולים למשחק. בלי השלושה האלה, ברצלונה שיחקה 16 משחקים (1,035 דקות), בהם ניצחה 13 פעמים ו-3 תיקו, כבשה 31 גולים (ממוצע של 1.9 שערים למשחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully