וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "זה הרגע הכי גרוע שלי בכל שנותיי במילאן"

מאמן הרוסונרי תחת לחץ אדיר אחרי ההפסד לפיורנטינה: "להישאר יחד לקראת בארסה וקייבו יעזור לנו"

המשבר במילאן נמשך. פה ושם, הרוסונרי משיגים תוצאות חיוביות, אבל רגע לפני שהם מבקרים בקאמפ נואו של ברצלונה השבוע, במסגרת ליגת האלופות, שחקני מילאן הושפלו במגרשם הביתי סן סירו, עם הפסד 2:0 אמש (שבת) מול פיורנטינה. אחרי 11 משחקים, מילאן רק עם 12 נקודות וכבר ספגה חמישה הפסדי ליגה.

המאמן מסימיליאנו אלגרי, שמעמדו מעורער מאוד, הודה: "זה הרגע הכי גרוע שלי בשלוש וחצי שנים במילאן. נהיה חייבים למצוא פתרונות מהירים". הקבוצה תערוך מעין מחנה אימון מקוצר השבוע ואלגרי אמר: "להישאר יחד לקראת בארסה וקייבו יעזור לנו, מעל הכול, ברמה הפסיכולוגית".

מסימיליאנו אלגרי מאמן מילאן עם קאקה. רויטרס
חייב למצוא פתרון מהיר למצב הקשה. אלגרי/רויטרס

האוהדים המילאנזים קיבלו באהבה רבה את מאסימו אמברוסיני, ששיחק בקבוצה 18 שנים לפני שעבר בקיץ לפיורנטינה. הקשר חזר מפציעה במיוחד למשחק, אבל החזיק רק 34 דקות לפני שנאלץ לנטוש. הוא נראה נרגש מאוד ובסיום אמר: "רציתי להודות לקהל, עשיתי הכול כדי להיות על כר הדשא ולהשלים מעגל".

מאמן הויולה, וינצ'נזו מונטלה, היה מרוצה: "הניצחון הגיע לנו, נתנו הצגה גדולה. אנחנו מנצלים את היכולת של השחקנים שלנו עד תום. אילצנו את הקהל המקומי להיות חסר סבלנות, כי לא הרשנו למילאן לעשות שום דבר על המגרש".

מאמן נאפולי רפא בניטס. GettyImages
רק ב-75% כוח בינתיים. בניטס/GettyImages

נאפולי ממשיכה לרדוף אחרי רומא, אבל גם אחרי הניצחון 1:2 על קטאניה, מאמנה רפא בניטס לא מרוצה. "אנחנו עדיין ב-75 אחוז מהיכולת שלנו, אנחנו יכולים להשתפר מאוד לדעתי", אמר המאמן, "היה לנו מזל רע, השוער שלהם עצר אותנו, אבל הגענו להרבה מצבים והיינו צריכים להבטיח את הניצחון מוקדם".

יובנטוס ניצחה אמש בחוץ את פארמה, שמרה על שוויון נקודות עם נאפולי שבמקום השני ושמרה על שער נקי זה שלושה מחזורים ברציפות. "הניצחון היה של יובה, שיחקנו בסבלנות והשתפרנו, אני מרוצה מהיכולת".

ביום שלישי הקרוב תארח יובנטוס את ריאל מדריד במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, ואחרי שהפסידה 2:1 בברנבאו, הגברת הזקנה חייבת ניצחון ראשון בטורניר כדילשמור על סיכוייה להעפיל שלב. "ריאל מדריד היא מבחן חשוב, יש כאלה שיש להם מחשבות לא סדורות לגבי המשחק, אבל השחקנים מתרכזים במשחק, ראיתי את המנטליות הנכונה. הרוטציה נותנת לנו יתרון בטווח הרחוק".

פול פוגבה יובנטוס מול פארמה. Marco Luzzani, GettyImages
יובנטוס תגיע למשחק מול ריאל מדריד עם המנטליות הנכונה. פוגבה במשחק מול פארמה/GettyImages, Marco Luzzani

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully