וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מופתעת: ליאור אסולין חוזר

2.11.2013 / 12:04

בקבוצה קיבלו מסרים שהפקת הריאליטי ”עד סוף העולם” חששה מתביעה והחליטה לוותר עליו. ללוז: ”אין לי כוח להתעסק בו”

ליאור אסולין קיבל ביממה האחרונה החלטה לחזור לארץ ולוותר על השתתפותו בתוכנית הריאליטי "עד סוף העולם", גרסת "המירוץ למיליון" לזוגות גרושים. חלוץ הפועל פתח תקוה שעזב את הארץ למרות התנגדות המלאבסים להשתתפותו בשלושת השבועות הקרובים עושה בשעות אלו את דרכו בחזרה לארץ אחרי שנראה שחשש מההליכים המשפטיים שהחלה הקבוצה להפעיל נגדו, ובעיקר לנוכח רצונה של ההפקה להימנע ממאבקים משפטיים מול הפועל פתח תקוה.

סביטי ליפנייה מכבי נתניה מול ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
זה היה קצר. ליאור אסולין/קובי אליהו

בפתח תקוה קיבלו מסרים בשעות האחרונות כי אסולין ויתר על השתתפותו, ועדיין לא החליטו האם יאפשרו לו לחזור לקבוצה כשישוב. הבעלים אבי ללוז עדיין לא יודע כיצד ינהג: "האמת שהתעסקתי בו יותר מדי. ב-48 שעות האחרונות זה הדבר היחיד שהתעסקתי ונמאס לי מזה. הוא לא כזה מעניין. אני לא מאמין שהוא יחזור, אבל אם כן, מבחינתי כרגע הוא מורחק מהמועדון ולא חלק מהקבוצה".

כזכור, הפועל פתח תקוה דרשה מההתאחדות לכדורגל להגיש כתב אישום נגד השחקן. בא כוח המועדון עו"ד שי אליאס פנה לתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף אחרי שאסולין המריא ללא אישור לפיליפינים. "ברור שבנסיבות אלו נגרם נזק אדיר למרשתי", כתב אליאס. "הדבר מהווה בין השאר הפרה בוטה של תקנון המשמעת לרבות הוראות סעיף 20א': 'אי הופעה למשחק', 20ח': 'התנהגות בלתי ספורטיבית' ו-20ט': 'התנהגות בלתי הולמת'".

בנוסף, שלחו בפתח תקוה מכתב להפקת תכנית הריאליטי בו התלוננו על הפרת הסכם והתנהגות בחוסר תום לב מצד אסולין, ודרשו כי ישוב לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully