וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובה ונאפולי ניצחו, מילאן הפסידה לפיורנטינה

פוגבה סידר לאלופה 0:1 בפארמה, נאפולי גברה 1:2 על קטאניה ואילו פיורנטינה הלמה במילאן המאכזבת עם 0:2 בסן סירו

אחרי כמה משחקים מרתקים באמצע השבוע, הסרייה A נכנסת להילוך גבוה והערב (שבת) יצא לדרך המחזור ה-11 עם ניצחונה של האלופה יובנטוס 0:1 על פארמה. גם נאפולי ניצחה 1:2 את קטאניה וכמו יובה רחוקה שתי נקודות מרומא המושלמת בפסגה. הסיפור העצוב שייך למילאן, שהפעם הפסידה בסן סירו 2:0 לפיורנטינה המלהיבה.

מריו באלוטלי שחקן מילאן. Claudio Villa, GettyImages
מילאן בצרות. מריו באלוטלי/GettyImages, Claudio Villa

פארמה - יובנטוס 1:0

אחרי הפסד ושתי תוצאות תיקו באניו טארדיני בשלוש השנים האחרונות, הביאנקונרי פסחו על המוקש שהציבה בפניהם הקבוצה של רוברטו דונאדוני. פארמה נלחמה והקשתה על יובנטוס, אבל הברקה אחת של פאביו קוואליארלה הובילה לשער הניצחון. החלוץ המחליף בעט כדור אדיר למשקוף בדקה הראשונה שלו על המגרש, ואל הריבאונד הגיע פול פוגבה הצרפתי שהרשית בדקה ה-77. ג'יג'י בופון שמר על רשת נקייה מחזור שלישי ברציפות. אנדראה פירלו נכנס גם הוא כמחליף, לראשונה ב-79 הופעותיו במדי יובנטוס.

פול פוגבה יובנטוס חוגג שער. רויטרס
היה במקום הנכון. פול פוגבה/רויטרס

מילאן - פיורנטינה 2:0

מסימיליאנו אלגרי מתקרב בצעדי ענק לפיטורים ממילאן. הרוסונרי אירחו את פיורנטינה שהגיעה זועמת אחרי החלטות השיפוט בהפסד לנאפולי, והפעם לווינצ'נזו מונטלה ושחקניו לא היה על מה להתרעם. פיורנטינה נהנה מקצת מזל, עליו הוסיפה יכולת בדרך לניצחון שלישי רצוף בסן סירו (1:2 לפני שנתיים, 1:3 בשנה שעברה). חואן ורגאס קיבל את המקום בהרכב והחזיר למונטלה עם בעיטה חופשית שפגעה בחומה ונעצרה ברשת של גבריאל בדקה ה-21. מריו באלוטלי ספג צהוב שיגרום לו להיעדר מהמשחק הבא מול קייבו ונראה רע, כשמנגד בורחה ואלרו סגר עניין עם השני בדקה ה-73 אחרי הדיפה לא טובה של גבריאל. מילאן בצרות, עם 12 נקודות בלבד ב-11 משחקים וצפויה לסיים את המחזור מתחת למקום ה-10 בו היא נמצאת כעת.

שחקני פיורנטינה חוגגים עם חואן ורגאס. רויטרס
אוהבים לשחק מול מילאן בסן סירו. שחקני פיורנטינה/רויטרס

נאפולי - קטאניה 1:2

ניצחון ליגה שלישי ברציפות לקבוצה מהדרום, שכמו יובנטוס צימקה זמנית את הפער מרומא לשתי נקודות בלבד. מארק האמשיק ולורנצו אינסינייה חזרו להרכב של נאפולי, אבל הראשון שחגג היה חוסה קאייחון, שנמצא בכושר מעולה והפציץ לחיבורים בשמאל את השישי שלו העונה בדקה ה-15. חמש דקות לאחר מכן הקפטן האמשיק ירה לרשת מ-16 מטרים אחרי הכנה של לורנצו אינסינייה, כשלוקאס קסטרו הארגנטינאי צימק בדקה ה-25 עבור קטאניה המדורגת במקום ה-18 ומתחת לקו האדום. מריאנו אנדוחאר מנע מנאפולי להגדיל את יתרונה במחצית השנייה.

שחקן נאפולי חוסה קאייחון. Giuseppe Bellini, GettyImages
בכושר מעולה. חוסה קאייחון/GettyImages, Giuseppe Bellini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully