וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה להתאחדות: העמידו לדין את ליאור אסולין

31.10.2013 / 12:40

בקבוצה לא מתכוונים לוותר לחלוץ שנטש אותם לטובת השתתפות בתכנית ריאליטי, שחקן: "הוא עבד על כולם"

הפועל פתח תקוה דורשת מההתאחדות לכדורגל להגיש כתב אישום נגד ליאור אסולין. כך עולה ממכתב רשמי ששלח בא כוח המועדון, עו"ד שי אליאס, לתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף. העתקים מהמכתב הומצאו ליועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד משה אביבי ולפיפ"א. כזכור, החלוץ המריא אמש (רביעי) ללא אישור המועדון לפיליפינים להשתתף בתכנית ריאליטי יחד עם גרושתו מורן וזאת לאחר שלטענת אנשי פתח תקוה התחייב בפניהם שלא לעשות כן.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה חוגג שער. קובי אליהו
במועדון לא מתכוונים לוותר לו. אסולין בימים טובים יותר/קובי אליהו

במכתב טוען עו"ד אליאס שאסולין הכחיש בפני מנכ"ל המועדון אפי צפריר את הפרסומים בשבוע שעבר לפיהם ייצא להשתתף בתכנית. למרות זאת, במועדון המציאו לשחקן מכתב בו הבהירו שיציאה להשתתף בתכנית תהווה הפרה בוטה של החוזה. בעקבות המכתב, טוענים בפתח תקוה, פנה אסולין לבעלים אבי ללוז והתחייב בפניו שלא ישתתף בתכנית. אתמול, כאמור, השחקן עלה על המטוס.

כעת מבקשים בפתח תקוה מההתאחדות להעמיד את השחקן לדין וכן הודיעו שינקטו נגדו בהליכים משפטיים. "ברור שבנסיבות אלו נגרם נזק אדיר למרשתי", כתב אליאס. "הדבר מהווה בין השאר הפרה בוטה של תקנון המשמעת לרבות הוראות סעיף 20א': 'אי הופעה למשחק', 20ח': 'התנהגות בלתי ספורטיבית' ו-20ט': 'התנהגות בלתי הולמת'".

בנוסף, שלחו בפתח תקוה מכתב להפקת תכנית הריאליטי בו התלוננו על גרם הפרת הסכם והתנהגות בחוסר תום לב מצד אסולין. "לצורכי פשרה בלבד, מוערכים נזקיה של מרשתי בסכום של מיליון שקל", כתב אליאס. לפיכך, בפתח תקוה דורשים מההפקה להודיע שההסכם עם אסולין מבוטל, שהשחקן יחזור לישראל ולא ייטול חלק בתכנית וכן לשאת בעלויות משפטיות בסך 5,000 שקל או שתוגש תביעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יבוא על מבוקשו? ללוז, מימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקן בקבוצה אמר היום לוואלה! ספורט: "מה שליאור עשה זה מגעיל. הוא שיקר לכולם כאן. הוא הבטיח להנהלה שלא יטוס והתחייב להישאר בקבוצה. הוא בגד באמונו של הבעלים אבי ללוז, באמון של המאמן ניסן יחזקאל וכמובן שיקר ועבד על השחקנים. זו לא התנהגות ואין לשחקן כזה מקום בקבוצה שלנו. הפועל פתח תקוה זה מועדון חזק ויסתדר גם בלי ליאור אסולין וזה מה שנעשה".

הפועל פתח תקוה המדורגת שלישית בטבלה, תשחק במחזור הקרוב ביום שני בחוץ נגד הפועל ירושלים, כאשר למאמן ניסן יחזקאל יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לאיוש חוליית החוד, בעקבות נסיעתו של אסולין, שכן שני החלוצים האחרים אדריאן פרננדס ואור פישביין פצועים ויעדרו בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully