וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נבקש לשלול מדייגו קוסטה את האזרחות הברזילאית"

החלוץ הלוהט הסביר את הבחירה בספרד ("נתנה לי הכול") אבל ההתאחדות הברזילאית ממשיכה לתקוף: "קיבל תמריץ כספי"

בצל הביקורת שספג בברזיל על ההחלטה שלו לייצג את נבחרת ספרד, נראה שדייגו קוסטה מתחיל להפנים שלא מעט קולות יישמעו בקרוב סביב החלטתו המפתיעה. קוסטה, חלוץ המריבה בין נבחרות ברזיל לספרד, החליט לייצג את אלופת העולם אחרי שחתם בנוכחות עו"ד על מסמך שבו הוא מבקש לשחק אצל הספרדים. המסמך הועבר גם למשרדי ההתאחדות הברזילאית וכך למעשה נפנף חלוץ אתלטיקו מדריד את לואיז פליפה סקולארי שזימן אותו לסגל הסלסאו לקראת משחקי הידידות בחודש הבא, וביממה האחרונה העביר עליו ביקורת.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
"מקווה שאנשים יבינו אותי". דייגו קוסטה/רויטרס

"זו הייתה החלטה קשה מאוד", הודה קוסטה שסיפר לראשונה על מה שעבר עליו. "לבחור בין המדינה שבה נולדת או המדינה שנתנה לך את הכול שזו ספרד. שקלתי היטב ולבסוף החלטתי שהמקום הכי טוב עבורי לשחק זה בספרד מכיוון שכאן עשיתי את הכול. המדינה נתנה לי את כל מה שיש לי בחיים. כאן אני מרגיש מוערך מאוד בכל יום ומרגיש את האהבה של האנשים".

על התגובות שמחכות לו בברזיל, הוסיף חלוצה של אתלטיקו מדריד: "אני מקווה שאנשים יבינו אותי. אף פעם לא ויתרתי על ברזיל ולא חשבתי על זה. אני פשוט מרגיש מוערך פה, כאן עשיתי את כל הקריירה שלי. אני חייב לספרד את מה שאני. יש לי משפחה בברזיל וזו המדינה שבה נולדתי. שם אני מקווה לגור כשאני אסיים את הקריירה. אני מקווה שיכבדו את זה מכיוון שזו הייתה החלטה קשה מאוד".

על המשמעות מבחינתו לייצג את נבחרת ספרד אמר קוסטה: "ללבוש את החלוצה זה משהו גדול בחיים שלי כאדם וכשחקן כדורגל. ברגע שאפגוש את ויסנטה (דל בוסקה, מאמן ספרד), הוא זה שיחליט אם אני אשחק חמש, עשר, 15 דקות, ובזמן הזה אני אתן את כל כולי. במשך כל החיים שלי עבדתי קשה ונתתי את הכול ואני מקווה שאוכל לתרום גם לנבחרת".

והתגובות מברזיל לא מפסיקות ואף עלו מדרגה היום. קרלוס לופס, חבר הנהלת ההתאחדות הברזילאית, התראיין לעיתון "או גלובו" והאשים את החלוץ: "אין לי ספק שפיתו את דייגו קוסטה. הופעל עליו לחץ כבד מצד הספרדים אמש. ברור שהסיבה שהוא בחר בספרד היא כספית. הוא קיבל תמריצים. נשיא ההתאחדות ז'וזה מריה מרין אישר לי לקדם הליך מול משרד המשפטים, בבקשה לשלול מדייגו קוסטה את אזרחותו הברזילאית. הוא אמר לי שקוסטה לא מחויב לברזיל ולכן הוא פרסונה נון גראטה בנבחרת. גם השחקנים לא יקבלו אותו אחרי הפרק הזה".

בינתיים, אתלטיקו מדריד ממשיכה בהכנות למשחק הליגה מחר (חמישי, 23:00, ספורט 5 ו-HD) בחוץ מול גרנאדה. דייגו קוסטה ודויד וייה ימשיכו בהתקפה, ארדה טוראן צפוי לחזור להרכב על חשבון אוליבר טורס הצעיר והמוכשר. גרנאדה תנסה להפתיע את הקבוצה שניצחה אותה פעמיים בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully