וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרוביץ': "רוטציה? בשביל המאמן הזה אנחנו מוכנים להכול"

29.10.2013 / 7:29

מכבי תל אביב ממשיכה לדרוס, מיטרוביץ' על סוד ההצלחה: "מבחינתי אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ". על השער: "מהיפים בקריירה". זעם בקבוצה על הלו"ז הצפוף: "לא הגיוני שנשחק בבאר שבע ביום שני"

one

מכבי תל אביב ממשיכה לצעוד בבטחה בצמרת ליגת העל. אומנם זה רק המחזור השביעי, אך נכון לעכשיו לא נראה שיש בליגת העל קבוצה שמסוגלת לאיים על הצהובים. אחרי שהתקשתה מול רמת השרון לפני שבוע, חגגו אמש (שני) השחקנים של פאולו סוזה את החזרה לבלומפילד עם ניצחון 1:4 נגד בני סכנין, שהיתה בלתי מנוצחת ערב המחזור. כעת הפער בראש הטבלה עומד על חמש נקודות מהפועל באר שבע במקום השני, שמונה נקודות מהיריבה העירונית הפועל תל אביב, והפער הכי משמעותי עומד על 11 נקודות הפרש ממכבי חיפה המדשדשת.

ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
"האוהדים של מכבי מדהימים ונותנים לי הרגשה נפלאה, בעיקר כשאנחנו משחקים בבית". מיטרוביץ'/ברני ארדוב

משחק הליגה הבא של הקבוצה בוסרמיל נגד הפועל באר שבע נקבע ליום שני הבא, שלושה ימים בלבד לפני המשחק הביתי נגד איינטרכט פרנקפורט בליגה האירופית, ובמכבי תל אביב פנו להתאחדות וכן לזכיין השידור, הערוץ הראשון, בכדי לנסות ולהקדים את מועד המשחק ביום אחד לפחות, אך ללא הצלחה עד כה. "זה פשוט לא הגיוני שנשחק ביום שני בבאר שבע", אמרו אמש בקבוצה. "לא ברור למה הגורמים הרלוונטיים לא מנסים לעזור לנו לקבל יום הכנות נוסף לפרנקפורט, חבל שלאף אחד כאן לא באמת אכפת. נעשה אימון שחרור ביום שלישי וזה מותיר לנו למעשה אימון טקטי מסכם בודד לקראת המשחק".

מול סכנין המאמן סוזה המשיך להפגין יצירתיות וטקטיקה, כאשר בחר לעלות במערך של שלושה שחקני הגנה - קרלוס גרסיה, איתן טיבי ושרן ייני - בעוד המגן הספרדי מאנה קיבל חופש פעולה ונראה יותר כקיצוני שמאלי, לאחר שקיבל הוראה לתמוך כמה שיותר בחלק ההתקפי. סוזה בחר לעשות לא פחות מחמישה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו מול פרנקפורט, והפעם קיבלו ברק יצחקי, עומרי אלטמן, מונס דאבור, דן אינבינדר ומאנה את חולצת ההרכב.

בניגוד למשחקים האחרונים נגד אשדוד ורמת השרון, הצליחו הצהובים להבקיע כבר בשלב מוקדם של המשחק, דבר שפירק למעשה את כל תכנית המשחק של סכנין. מכבי הציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה, כאשר מעל כולם בלט ערן זהבי שכבש צמד ונמצא בכושר מצוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם ברק יצחקי. ברני ארדוב
מוכנים לשבת על הספסל בשבילו. סוזה/ברני ארדוב

"אני נמצא בתקופה טובה ואני מקווה שהיא תמשיך כמה שיותר", אמר זהבי בסיום המשחק. "אין ספק שהפער בצמרת הוא משמעותי וחשוב, אבל אני לא רוצה להתייחס לקבוצות מתחתינו, כי קיבלנו החלטה שאנחנו מתייחסים אך ורק לעצמנו ומתעסקים רק במשחק שלנו ורוצים לנצח בכל משחק בלי קשר לפער. ננסה לעשות את זה גם בבאר שבע ולהמשיך ככה".

שניים נוספים שקיבלו מחמאות על כיבושים ויכולת טובה, הם שני הכובשים האחרים: הקשר הסרבי ניקולה מיטרוביץ', שנעץ בדקה ה-41 כדור אדיר בחיבורי השער של סכנין, והחלוץ מונס דאבור, שכבש את הרביעי.

"זה ללא ספק אחד הגולים היפים בקריירה שלי", אמר מיטרוביץ' בסיום. "אני לא יודע אם זה היה השער הכי יפה שהבקעתי. זו הרגשה טובה, גם כי הקבוצה ניצחה, וגם כי כבשתי שער יפה. האוהדים של מכבי מדהימים ונותנים לי הרגשה נפלאה, בעיקר כשאנחנו משחקים בבית".

הקשר התייחס לפערי הנקודות שיש למכבי משאר קבוצות הליגה לקראת משחק החוץ הקשה בבאר שבע במחזור הקרוב: "כמובן שהיה חשוב מאוד לנצח לפני המשחק בבאר שבע במחזור הבא. כל משחק הוא הכי חשוב עבורנו, בלי קשר לפער בטבלה. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ועל המטרות שלנו, אנחנו צריכים להמשיך ולנצח, בלי להתחשב בקבוצות האחרות ואין לנו צורך להסתכל על קבוצות אחרות. עבורי מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי טובה בארץ, ואנחנו יכולים להשתפר עוד יותר ולתת מעצמנו עוד יותר, גם בליגה המקומית וגם בליגה האירופית".

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
"קיבלנו החלטה שאנחנו מתייחסים אך ורק לעצמנו". זהבי/ברני ארדוב

מיטרוביץ' ניסה להסביר את ההבדלים ביכולת הקבוצה מהמשחק בפרנקפורט למפגש אמש נגד סכנין: "אלה שני משחקים שונים בתכלית. בגרמניה התחלנו טוב את המשחק למרות שספגנו ואז גם קיבלנו כרטיס אדום, ופרנקפורט היא באמת קבוצה טובה, וקשה מאוד לשחק 10 נגד 11.

"עבור המאמן הזה כולם מוכנים לחכות עד הרגע האחרון כדי לדעת אם הם משחקים או לא. נכון לעכשיו אני בהחלט שמח כאן, בלי קשר אם אני פותח בהרכב, או עולה מהספסל. יש לנו מאמן שקובע מי ישחק ומי לא. אני חושב שיש כאן קבוצה טובה מאוד של 23-24 שחקנים מדהימים ונכון לעכשיו כל אחד יכול לשחק בהרכב, תלוי במשחק וביריב כמובן. המאמן מחליט ואנחנו צריכים לעשות וללמוד כיצד לשחק בכל פעם, תפקידנו לשחק טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully