וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ויקטור מרעי הושעה מכל פעילות

23.10.2013 / 14:08

סיני החליט להשעות את השחקן עד יום ראשון לאחר עימות חמור עם עומר גולן וחוסר רצינות באימון. גורם: "בראשון נחליט לגביו"

one

חלוץ מכבי פתח תקוה, ויקטור מרעי, הושעה מכל פעילות בקבוצה עד יום ראשון הקרוב. מי שהשעה את השחקן היה המאמן משה סיני, שטען לחוסר רצינות מצד השחקן באימונים. יחד עם זאת, נראה כי שתי סיבות נוספות עומדות מאחורי ההשעיה. גורם בכיר במועדון סיפר לאחר האימון היום: "הוא עלה למשחק נגד מכבי חיפה בלי לקבל תדרוך. כנראה שהוא חושב שהוא יודע הכל". ואם זה לא מספיק, עימות חמור נרשם בינו לבין החלוץ עומר גולן. במהלך האימון איבד מרעי את הכדור כשגולן העיר לו על כך. מרעי לא נשאר חייב וענה: "סתום את הפה, מה אתה מקשקש?".

גולן שהיה המום מהדברים החליט של להיכנס לעימות, מה שגרר הרחקה של מרעי מהאימון וביקורת מצד סיני. "לא ברור איך הוא הגיע למצב שבו הוא רב עם שחקן ואדם כמו עומר", אמרו בקבוצה. השחקן קיבל הודעה לא להגיע לאימונים הקרובים וביום ראשון יחזור לשיחה עם המאמן ואז תישקל מחדש החזרתו לפעילות. בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול קריית שמונה, כשכבר עתה ברור שהפסד עשוי לסלול את דרכו של סיני מחוץ למועדון.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ויקטור מרעי שחקן מכבי פתח תקוה לפני ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מושעה. מרעי/ברני ארדוב

כזכור, בסיום ההפסד למכבי חיפה עשה דרכו יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לאזור חדר ההלבשה של הקבוצה. לוזון לא נכנס פנימה ונשאר מחוץ לחדר יחד עם קברניטי המועדון, בהם המנכ"ל איציק לוזון. "איך יכול להיות שקיבלנו כל כך הרבה צהובים?", היתה אחת הטענות שהשמיע לוזון. יו"ר ההתאחדות, יש לציין, העביר ביקורת על ההפסד, אבל לא ביקורת אישית נגד משה סיני. עומר גולן ואלרואי כהן צפויים לשוב מפציעות. הקשר מרואן קבהא לא צפוי לשחק נגד קריית שמונה. הסיבה: פציעה בשריר הבטן התחתונה שתגרור היעדרות של מספר ימים, כנראה שבוע, מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully