וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מכבי חיפה הפסידה 75:67 לקאזאן

הירוקים חזרו מהמסע בארה"ב, נקלעו לפיגור גדול במחצית הראשונה וכמעט עשו קאמבק, אבל הפסידו בפתיחת היורוקאפ

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אלופת המדינה מכבי חיפה הפסידה את כל שלושת משחקי ההכנה שלה לעונה, בארצות הברית, מול קבוצות NBA, ב-36.3 הפרש בממוצע. במחצית הראשונה של משחק הפתיחה שלה ביורוקאפ, שנערך הערב (רביעי) בחיפה מול קאזאן, נראה היה שזה הולך לאותו כיוון. הקבוצה החזקה מרוסיה, שמציגה סגל נהדר הכולל בין היתר את צ'אק אידסון וקוסטאס קיימקוגלו, דרסה את חיפה ב-20 הדקות הראשונות, אבל הקבוצה של דני פרנקו כמעט עשתה קאמבק והגיעה לשניות הסיום במינוס שתיים בלבד. שם, הניסיון עשה את שלו וקאזאן ניצחה 67:75.

* עוד בבית של מכבי חיפה: באנוויט הטורקית הביסה 60:86 את טאלין האסטונית. ריגה גברה 71:80 על סקופיה.

מורן רוט שחקן מכבי חיפה מול קאזאן. יוסי ציפקיס
הפסד במשחק הפתיחה. רוט/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק:

חיפה פתחה היטב עם 0:5, אבל הרוסים חזרו למשחק במהרה ועם שלשה קבעו 7:7 אחרי כמעט ארבע דקות. האורחים החלו לבנות לעצמם יתרון ועם שלשה של גאודלוק זה כבר 10:19. אידסון הוסיף עוד שלשה, קוביאן ירה אחת משלו ברגע האחרון והרבע הסתיים ב-13:22 לקאזאן.

קאזאן המשיכה לדרוס ודאנק מהדהד של אידסון במתפרצת קבע 15:29, שתי דקות ברבע השני. הפער הלך וצמח, חיפה לא מצאה את הסל והגארבג' טיים החל מוקדם מהצפוי. אחרי דקות ארוכות ורעות של חיפה, היא הצליחה לייצר מעט מומנטום ונקודות של רוט הורידו ל-41:29, אבל מקי ענה בשלשה שהוציאה רוח מהמפרשים. 29:46 לקאזאן בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דויד קוביאן שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
התעוררו במחצית השנייה. קוביאן/יוסי ציפקיס

קאזאן לא הצליחה לקלוע בפתיחת המחצית השנייה, אבל גם חיפה לא ממש צימקה את הפיגור. בסוף, חיפה הצליחה לנגוס בהפרש, עד ל-48:37. עוד דאנק של רנדל ופתאום ההפרש שוב חד ספרתי, 45:54 לקאזאן, שתי דקות לסיום הרבע. הרבע השלישי הסתיים עם 9:20 חיפאי, קאזאן ביתרון 49:55 לפני עשר הדקות האחרונות.

רוט כבר צימק לחמש עם שלשה, אבל ורמיינקו קלע סל קריטי וזיסיס הוסיף שלשה כדי לקבוע 52:62, 6:45 לסיום. הדרמה נמשכה ושלוש דקות לסיום הרוסים רק בפלוס שמונה, 59:67. הלחץ החיפאי נמשך, רוט שם שתיים מהקו והוריד למינוס שתיים, 67:65, 2:14 לסיום. אלא שזיביב קלע סל נהדר, קיימקוגלו צלף שלשה חצי דקה לסיום וזה נגמר. 67:75 לאורחים בסיום.

מורן רוט מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הקאמבק נקטע ברגע האחרון. רוט/יוסי ציפקיס
צ'אק אידסון שחקן קאזאן. יוסי ציפקיס
חזרה מוצלחת לישראל. אידסון/יוסי ציפקיס

קלעו לחיפה: אייק אופגבו 15, מורן רוט 12 (8 אסיסטים), בריאן רנדל 11, דונטה סמית' 10, אורי קוקיה 8 (8 ריבאונדים), דויד קוביאן 6, עידו קוז'יקרו 3, אלכס צ'וברביץ' 2, דגן יבזורי ובן רייס שיחקו ולא קלעו.

קלעו לקאזאן: אנדרו גודלוק 22, טיוויין מקי 9, לוק הרנגודי 9, יאן וויוקס 9, צ'אק אידסון 8, קוסטאס קיימקוגלו 7 (9 ריבאונדים), ניקוס זיסיס 5, ולדימיר ורמיינקו 4, יבגני קולסניקוב 2, ניקיטה קורבנוב שיחק ולא קלע.

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה לפני יאן וויוקאס. יוסי ציפקיס
משחק ראשון בארץ העונה. קוז'יקרו לפני וויוקס/יוסי ציפקיס
דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
דונטה סמית' לא הצליח לעזור/יוסי ציפקיס
דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חיפה לא הצליחה להפתיע. פרנקו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully