וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את אקדמיק סופיה 76:84

הפועל ירושלים קטעה רצף של שני הפסדים כואבים כשגברה 76:84 על אקדמיק סופיה במשחק הפתיחה של שלב הבתים ביורוקאפ. ארטיום פרחוסקי הצטיין עם 21 נקודות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שני הפסדים כואבים, אחד בגמר גביע ווינר (מול מכבי תל אביב) והשני במשחק הפתיחה של ליגת העל (מול מכבי אשדוד), השיגה סוף סוף הפועל ירושלים ניצחון בכורה כשגברה הערב (רביעי) על אקדמיק סופיה 76:84 בפתיחת שלב הבתים של היורוקאפ. חשוב לא פחות מהניצחון עצמו, בראד גרינברג והקהל של ירושלים קיבלו הערב משחק ענק של ארטיום פרחוסקי, שהוכיח שהוא הולך לעשות דברים יפים העונה בבירה וסיים עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, בעוד יותם הלפרין הראה ניצוצות וסיים עם 14 נקודות ו-4 אסיסטים.

שחקני הפועל ירושלים ארטיום פרחוסקי, אדם אריאל חוגגים. קובי אליהו
היה בלתי ניתן לעצירה בצבע. פרחוסקי/קובי אליהו

המשחק היה הפכפכך מאוד, כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה לשמור על היתרון למשך זמן רב. יותם הלפרין ודרווין קיצ'ן כבר הריצו את ירושלים ליתרון 11 ברבע הראשון, אבל אז קפאו לחלוטין וראו את הבולגרים יורדים ביתרון אל המחצית. המארחים שוב ברחו ברבע השלישי עם תצוגה של דופרי, אבל ריצת 2:11 של סופיה בראשות ווייט ויאנב החזירה את האורחים לתמונה. גרינברג הלך אל האס שלו בצבע, פרחוסקי, שהיה פשוט בלתי ניתן לעצירה, והסנטר לא איכזב כשמצא שוב ושוב את הטבעת, והוליך את האדומים לניצחון החשוב.

* בבית של הפועל ירושלים: חימקי הפסידה בבית 97:89 לפלוישט הרומנית. פינאר קרשיאקה הטורקית הביסה 60:90 את איגוקאה מבוסניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין מול שחקן אקדמיק סופיה פאבל מרצ'ינקוביץ'. קובי אליהו
סוף סוף מתחיל להיכנס לעניינים. הלפרין/קובי אליהו

מהלך המשחק

הבולגרים עלו ראשונים על הלוח, אבל ירושלים הגיבה מיד עם ריצת 0:7 בזכות נקודות של פרחוסקי וסל ועבירה של דופרי. ווייט ולאליץ' עוד ניסו להעיר את האורחים, אבל הלפרין קלע את הנקודות הראשונות שלו, ומיד לאחר מכן הוסיף שלשה כדי להגדיל את יתרונה של ירושלים ל-11. וידנוב צלף שלשה פנויה, וסופיה הצליחה לצמק ל-21:15 בסיום הרבע הראשון.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל מול שחקני אקדמיק סופיה. קובי אליהו
המשיך להרשים. אריאל/קובי אליהו

האורחים פתחו בטירוף את הרבע השני וטסו ל-5:14 כשווייט וורגיניס צולפים שלשות ודאנק של מארצ'ינקוביץ' קבע 26:29 נהדר לזכותה של סופיה. הקבוצה של גרינברג המשיכה להיראות רע מאוד ושפוט לא מצאה את הטבעת באותן דקות. הלפרין שבר מעט את הבצורת, יאנב הגיב עם שלשה ששמרה את היתרון אצל סופיה, אבל כדיר וקיצ'ן הפכו בדרך ל-35:36. ווייט ואברמוב שוב העניקו את היתרון לאורחים, שהוליכו 36:39 במחצית.

שחקני הפועל ירושלים ארטיום פרחוסקי, ג'וש דאנקן. קובי אליהו
ניצחון חשוב, וכך גם ההפרש. דאנקן ופרחוסקי/קובי אליהו

דופרי וקיצ'ן עלו חמים לרבע השלישי, ויחד עם נקודות מוצלחות של פרחוסקי השיבו לירושלים את היתרון בדרך ל-45:46. המשחק החל להתחמם, ושתי הקבוצות קפצו על הפרקט במאבק על כדורים אבודים. כדיר עם דקות טובות הריץ את קבוצתו של גרינברג ל-8:19 והיתרון תפח ל-6. וינדוב צלף שלשה אבל הלפרין ענה מיד מהצד השני, ודאנק של דופרי קבע 55:61 לזכותה של ירושלים בסיום הרבע השלישי.

שחקן הפועל ירושלים יניב גרין. קובי אליהו
יוצאים לדרך חדשה. גרין/קובי אליהו

ירושלים קיוותה להמשיך במומנטום שלה, אבל בדיוק כפי שקרה לה במשחק לא פעם, היא לא מצאה את הסל, וראתה את ווייט ויאנב טסים ל-2:11. אדם אריאל לקח אחריות, חדר מצויין לסל ויחד עם סל ועבירה של פרחוסקי ומתפרצת של קיצ'ן עלתה ירושלים ל-70:78. ווייט לא ויתר והמשיך לחדור על ההגנה הירושלמית, אבל פרחוסקי השיג עוד סל גדול שחרץ סופית את גורל המשחק ומנע את הקאמבק של האורחים. 76:84 להפועל ירושלים בסיום.

שחקני הפועל ירושלים יחד עם מאמנם בראד גרינברג. קובי אליהו
עם הפנים קדימה. שחקני ירושלים/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ארטיום פרחוסקי 21 (10 מ-14 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, יותם הלפרין (4 אסיסטים) ודרווין קיצ'ן (9 אסיסטים) 14 נקודות כל אחד, רונלד דופרי 10 ו-9 ריבאונדים, אדם אריאל ואלישי כדיר 8 נקודות כל אחד, ג'וש דאנקן 4 ו-8 ריבאונדים, זאק רוזן 3, יניב גרין 2, רפי מנקו וחנן קולמן שיחקו ולא קלעו.

קלעו לאקדמיק סופיה: פיליפ וידנוב 17 (3 מ-6 לשלוש), דווין ווייט 16 (2 מ-8 לשלוש), אלכסנדר יאנב 10, יורי לאליץ' 8, פאבל מרצ'נקוביץ' 7 ו-7 ריבאונדים, אלנדו טאקר 6, דימיטריוס ורגיניס (1 מ-7 לשלוש), קיירון אצ'רה 2, טנכו באנב 1.

שחקני הפועל ירושלים יותם הלפרין, רונלד דופרי. קובי אליהו
אפשר לחייך. דופרי עם הלפרין/קובי אליהו
שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל חוגג עם האוהדים. קובי אליהו
יקיר האוהדים. אריאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully