וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החליטה להקפיא את אנדלובו אם יזדקק לניתוח

16.10.2013 / 12:38

תוצאות ה-MRI יגיעו בחמישי. גם אם יבשרו שאינו זקוק לניתוח, הוא עדיין צפוי להיחתך. גולסה התאמן ובסגל למכבי פ"ת, בוקולי בספק

one

אחרי שחסרה את שחקני הנבחרות שלה, ואת אייל גולסה וגוסטבו בוקולי הפצועים, מכבי חיפה תחל להתאמן מחר בהרכב מלא לקראת המשחק במוצאי שבת (19:30, המושבה) מול מכבי פתח תקוה. אבל עוד קודם, במועדון טרודים בכל הנוגע לפציעת החלוץ דינו אנדלובו, ולאו דווקא מסיבות מקצועיות.

כפי שפורסם שלשום, החלוץ עבר בדיקת MRI מתוך חשש שיזדקק לניתוח שיצריך ממנו היעדרות של מספר חודשים. עוד לפני שהגיעו תוצאות הבדיקה, עלה חשש כי העובדה שמדובר בפריקת כתף שלישית מאז הגיע למועדון, תיווצר בעיה לקראת חודש ינואר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט עוד לפני המשחק בקזחסטן, החלוץ אמור לעזוב בחודש ינואר, אבל במועדון החליטו כי היעדרות ממושכת או פריקת כתף חוזרת תוקביל להקפאת כרטיס השחקן שלו, בהנחה שיגיע חלוץ כמובן.

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
היעדרות ממושכת תסיים את דרכו בקבוצה. דינו אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

אייל גולסה התאמן היום והוא צפוי להיכלל בסגל למכבי פתח תקוה. גוסטבו בוקולי לא התאמן היום והוא בספק לסגל בשבת. טאלב טואטחה ייעדר כחודש, ולא שלושה שבועות מהמגרשים, ולכן שמואל שיימן יחליף אותו. דקל קינן מורחק, ואנדריי פיליאבסקי יימלא את מקומו לצד אדין צוצאליץ'. החלוץ שלומי אזולאי ייכלל בסגל ויקבל דקות ראשונות העונה. לגבי גולסה, בחיפה עדיין לא הזמינו את הקשר לפגישה אך ההערכה היא שההסכם עימו ייחתם תוך מספר ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully