וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טאלב טואטחה ייעדר בין שבועיים לשלושה

14.10.2013 / 17:24

המגן סובל מקרע במפשעה ובספק גם לדרבי. אנדלובו ינותח בכתף? גולסה ובוקולי עשויים לשוב לאימונים, עזריאל מחכה

בשורות רעות למכבי חיפה. המגן טאלב טואטחה, השוהה עם הנבחרת הצעירה בנורבגיה, סובל מקרע במפשעה וצפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה. המגן נבדק על ידי רופא הצעירה וזה עדכן את הירוקים לגבי חומרת הפציעה. טואטחה שיחמיץ כמובן את המשחק בנורבגיה ייעדר ממשחקה של מכבי חיפה בשבת מול מכבי פתח תקוה ונמצא בספק גם לדרבי החיפאי במחזור השביעי. שמואל שיימן צפוי להחליפו בהרכב במחזור הקרוב.

גם החלוץ דינו אנלדובו עשוי להזדקק לניתוח, וזאת לאור העובדה שהחלוץ פרק לאחרונה את הכתף, בפעם השלישית מאז שהצטרף למועדון. בהתאם לכך, ובהתייעצות עם הצוות הרפואי, הוחלט שהחלוץ יעבור מחר (שלישי) בדיקת MRI, שלאחריה יתברר אם אכן יזדקק לניתוח וכמה זמן ייעדר. עד הבדיקה אנדלובו יתבקש להתאמן כרגיל עם חבריו.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
רופא הצעירה עדכן את הירוקים. טואטחה/קובי אליהו

עוד פצועים בחיפה: גוטבו בוקולי, שעבר אתמול אולטרסאונד, סובל מדלקת בשרירי הבטן התחתונה, אבל זקוק למנוחה בלבד וייתכן שיחזור להתאמן כבר ביום רביעי. גם אייל גולסה פצוע ולא מתאמן, אך גם הוא צפוי לשוב מחרתיים לאימונים.

בעקבות הפשרה של המועדון עם חן עזריאל מאמש (שכר יוני ישולם לו, ימשיך להחזיק ברכבו, הקבוצה תנסה למצוא לו חלופה אחרת), החלוץ צפוי לעבור בקרוב לקבוצה אחרת מליגת העל. פסק הבורר מאפשר לו לעבור למרות שחלון ההעברות הסתיים, זאת בהתאם לתקנון ההתאחדות. בניגוד לעזריאל, הבלם איציק כהן עדיין לא קיבל את משכורת חודש יוני.

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחכה לתוצאות. אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully