וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגיעה לפשרה עם חן עזריאל

13.10.2013 / 18:20

החלוץ לא יזדקק לדיון נוסף בבוררות, הקבוצה לא תעמוד בדרכו. בוקולי בספק למשחק בשבת. ידין וראיוס מועמדים לפתוח

one

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, נטש את האימון היום (ראשון).
בבדיקת האולטראסאונד שנערכה לו בשרירי הבטן התחתונה נמצא כי הוא סובל מדלקת. הקשר יזכה לטיפול תרופתי ונמצא בספק למשחק ביום שבת במושבה נגד מכבי פתח תקוה (19:30). כך או כך, אביחי ידין ורובן ראיוס מועמדים לפתוח בהרכב. גם יניב קטן שלא שותף במשחק בקזחסטן בגלל סיבות אישיות, ובהתאם לכך לא פתח במשחק הליגה האחרון מול הפועל באר שבע, עשוי לשוב בהרכב. שחקן נוסף שככל הנראה יחזור לסגל הוא החלוץ שלומי אזולאי, שחזר להבקיע במשחק האימון מול קבוצת הנוער שנערך בשבוע שעבר.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה מול אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בספק גדול לשבת. בוקולי/ברני ארדוב

ובינתיים, מכבי חיפה והחלוץ חן עזריאל הגיעו להסכמות באשר לעתידו במועדון וזאת ללא צורך בדיון נוסף שאמור היה להתקיים בחודש הבא. על פי הפשרה שאליה הגיעו הצדדים, רכבו של עזריאל יישאר בחזקתו ובנוסף תשולם לו משכורת יוני שלא שולמה לו עד כה. בנוסף, הצדדים התחייבו לנסות למצוא לשחקן קבוצה אחרת, ומכבי חיפה לא תעמוד בדרכו. את השחקן ייצג בדיון עורך דין צ'רלי בוזגלו, שאמר: "הבורר הציע שחיפה ישלמו את משכורת יוני, הרכב יישאר בחזקת חן והצדדים מחויבים לשתף פעולה למציאת קבוצה אחרת לחן. אם הם יזדקקו, הם יפנו לעצת הבורר לצורך הסדרת ההעברה של חן ובמקביל יתר הטענות יידחו. הצדדים הסכימו לקבל את ההצעה מתוך מטרה לשתף פעולה להעברת חן לקבוצה אחרת".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חן עזריאל שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיפה לא תעמוד בדרכו. חן עזריאל/אדריאן הרבשטיין

אחד השחקנים אמר הבוקר: "אחרי המשחק בקזחסטן הייתה הרגשה שחזרנו לעצמנו, אבל ההרחקה נגד באר שבע מנעה כנראה ניצחון. אסור לנו בכלל לחשוב על מצב של הפסד. כולם זוכרים מה קרה לפני שנתיים במושבה, במשחק נגד הפועל פתח תקוה, כשהתחיל המשבר האמיתי. אסור שהתסריט הזה יחזור על עצמו". במשחק ההוא, כזכור, שנערך בדצמבר 2011, חיפה הפסידה 3:1 ורשמה מאז חמישה משחקים ללא ניצחון, כשבהם הפסד 4:2 בראשון לציון. ערב המחזור ההוא מול פתח תקוה, ההפרש בין חיפה למוליכה (אז קריית שמונה) עמד על עשר נקודות.

בנושא אחר: עם הקשר אייל גולסה יש התקדמות במשא ומתן. השחקן ביקש מראשי המועדון לנהל משא ומתן עם סוכנו דדה חדד, ולא לערב אותו בשלב זה בפרטים. ההערכה היא שהקשר יחתום לשלוש שנים, בחוזה של כ-650 אלף דולר בסך הכל. בקרוב יוזמנו גם שחקניה האחרים של חיפה לשיחות, בהם המגן אייל משומר והשוער בויאן שראנוב שעמד לסכם לחמש שנים בקבוצה, אך המשא ומתן עימו הופסק בשל העובדה שסוכנו הסרבי טרם הגיע לארץ מאז.

עדכון ראשון: 14:51

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully