וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "מי שלא יאמין בקבוצה ימצא את עצמו בצד"

29.9.2013 / 8:27

מאמן מכבי חיפה באסיפה: "אסור לחשוב שאתם שחקנים לא טובים". ההנהלה מגבה: ”מעמדו חזק משל סוזה”. אנדלובו עשוי לעזוב בינואר

one

עם נקודה אחת בלבד מארבעת המשחקים האחרונים, ואחרי ה-0:0 המאכזב אמש (שבת) עם בני סכנין, במכבי חיפה יודעים שהפסד ביום חמישי בקזחסטן מול שחטאר קרגנדי יסלול את הדרך לקראת משבר עמוק יותר, שיהיה קשה לצאת ממנו. הנשיא יעקב שחר, סגנו עוזי מור והמנכ"ל איתמר צ'יזיק ניהלו אתמול שיחה לאחר המשחק, אבל במועדון טוענים כי מעמדו של אריק בנאדו כלל לא עומד על הפרק.

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. קובי אליהו
ההנהלה מגבה, דווקא השחקנים מבקרים. אריק בנאדו/קובי אליהו

"מעמדו של המאמן יותר חזק ממעמדו של סוזה במכבי. אף אחד לא ייגע באריק, אנחנו רק חושבים איך לצאת מהמצב הזה יחד", אמרו במועדון, שם הבהירו כי גם הפסד נוסף לא יוביל לפרידה. היחיד שדיבר עם השחקנים אמש היה מנהל הקבוצה אדורם קייסי, שהודיע להם להתייצב הבוקר לאימון. הירוקים ניסו לא להיכנס להשוואות לפתיחת העונה שעברה, אבל חלק מהאוהדים ערכו הקבלה מעניינת: גם אז הפסידה הקבוצה בארבעת המחזורים הראשונים למכבי תל אביב ומ.ס אשדוד.


באסיפה שנערכה הבוקר, כינס בנאדו את השחקנים ואמר להם: "אני מאמין בכם, מאמין שאנחנו קבוצה חזקה ורוצה שאתם גם תאמינו בזה ולא תחשבו לשנייה שאתם שחקנים לא טובים. אנחנו קבוצה טובה, עכשיו אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה, אבל אני מאמין שנצא מזה. אנחנו נרוץ, ולא נפסיק לרוץ. מי שלא יאמין בזה, פשוט מאוד ימצא את עצמו בצד". חיפה תקיים אימון נוסף מחר ותמריא לקזחסטן בשלישי בצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי חיפה, דינו אנדלובו, מול מחמוד קנדיל, שוער בני סכנין. קובי אליהו
לא מצליח לכבוש ממצבים קורצים. אנדלובו/קובי אליהו

אבל בצל הגיבוי שקיבל מההנהלה שלו, חלק מהשחקנים ביקרו אתמול את ההתנהלות בקיץ האחרון. "רצו את בוקילה, את חריסטופי, ועוד שחקנים טובים. חלק לא באו בגלל כסף ואחרים לא רצו לבוא, אבל בשורה התחתונה, בנאדו לא דפק על השולחן של יענקל'ה ודרש להביא חלוץ בכל מחיר וזאת הבעיה המרכזית שלנו. אין מי שיבקיע". במועדון ביקרו את דינו אנדלובו, שספג בוז צורם מהקהל. "אמרו שייקח לו זמן להתאקלם, אחר כך שהוא צריך לחזור מפציעה. כרגע, זה פשוט לא זה". חלק מהשחקנים אמרו אתמול: "הוא לא היה צריך לפתוח אחרי מה שקרה במהלך השבוע. אי אפשר לבקר אותו ואז לתת לו לפתוח".

אנדלובו יירד לספסל במשחק הקרוב ובמועדון כבר מדברים, באופן לא רשמי, על אפשרות להתחזק בחלון ההעברות אם המצב יימשך. החלטה סופית בעניין תתקבל בסמוך לדצמבר, בין היתר משיקולי תקציב: אם חיפה תהיה חזק במאבק האליפות (הפער כעת - שמונה נקודות), הסיכויים שיגיע שחקן כזה במקום אנדלובו גבוהים יותר. יניב קטן ושמעון אבוחצירא עשויים לחזור להרכב כבר ביום חמישי, מול שחטאר קרגנדי. שמואל שיימן שלא נכלל בסגל צפוי לשוב אליו.

ומה קורה בגזרת אייל גולסה? השחקן עדיין לא סיכם סופית במועדון, שם מצפים שיחתום עוד השבוע על חוזה חדש. פגישה עם סוכנו דדה חדד תיערך בקרוב במטרה להגיע למעמד החתימה. ייתכן וגולסה יחתום על חוזה לשנתיים ולא לשלוש, וזה תלוי בהצעה הכספית שיקבל. שחר יבטיח לו כי אם תגיע הצעה בקיץ הוא יקל על מעברו. הקשר נכלל בסגל אתמול וימשיך לשחק כל עוד המגעים בין הצדדים מתקדמים.

בתוך כך, אלקמאר ההולנדית, יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית, פיטרה היום את מאמנה חרטיאן ורביק (51) בשל "חוסר כימיה" בינו לבין השחקנים, כלשון המועדון. "ההנהלה לא רואה בסביב להמשך שיתוף פעולה", נמסר בהודעה, שהגיעה לאחר שאלקמאר הפסידה לפ.ס.וו איינדהובן בתוצאה 2:1 בשבת. ביום חמישי תתמודד אלקמאר נגד פאוק סלוניקי בליגה האירופית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully