וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגיעה להבנות עם גולסה: "יחתום בקרוב"

הסכסוך בין הירוקים לקשר קרוב לסיום. בנאדו: "יש זמן לשכוח מאלקמאר". שחקנים על שחר: "אפשר להבין, הפסד יוביל לפאניקה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם הסכסוך בין מכבי חיפה לאייל גולסה הגיע לסיום? המועדון הודיע הבוקר (ראשון) שהתקיימה פגישה בין נשיא המועדון יעקב שחר לבין גולסה וסוכנו דדה חדד. על פי ההודעה, בפגישה הושגו הבנות, והקשר יחתום בימים הקרובים וישוב עוד היום לאימונים.

לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב (21:00, קרית אליעזר), אמר אריק בנאדו לוואלה! ספורט: "צריך להפריד בין הליגה האירופית לליגה הישראלית. הליגה זה הלחם שלנו. המפגשים נגד מכבי תל אביב תמיד היו מפגשים מעניינים ומרתקים. מכבי תל אביב היא האלופה, אחת היריבות שלנו בדרך לאליפות, קבוצה טובה, קבוצה מאומנת ויהיה קרב מעניין. יש לנו מספיק זמן לשכוח מההפסד נגד אלקמאר ולהתרכז במשחק הזה. המשחק הזה חשוב מאוד בגלל שאיבדנו נקודות במחזור הקודם".

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
סוף הפרשה? אייל גולסה/קובי אליהו

ההרכב של המאמן כבר מתגבש: שמואל שיימן ימשיך בצד שמאל של ההגנה, בעוד שדינו אנדלובו צפוי לפתוח במקום אלון תורג'מן. יחד עם זאת, המאמן יחליט סופית לגבי ההרכב רק באימון הערב. שחקנים בקבוצה התייחסו לדברים שאמר נשיא המועדון יעקב שחר באימון אתמול.

כזכור, בין היתר אמר שחר לשחקנים: "מישהו פה יכול להגיד לי שנתתם 100 אחוז בשני המשחקים האחרונים?... אם כן, אז אנחנו לא מספיק טובים. לא רוצה שיתחיל פה כדור שלג כמו בעונה שעברה". אחד השחקנים אמר: "אפשר להבין את יענקל'ה, כל שחקן שהיה על הספסל או במגרש ירד לחדר ההלבשה עם הרגשה רעה. אסור לצאת מהמשחק הזה עם אותה הרגשה כי אז הקבוצה תיכנס לפאניקה. אני בטוח שרוב השחקנים שכחו מההפסד ויודעים את ההשלכות של כל תוצאה במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחליט סופית לגבי ההרכב רק באימון הערב. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

עוזר המאמן אורי אוזן ינתח את הסטטיסטיקה מהמשחק האחרון נגד אלקמאר לקראת המשחקים הקרובים. המפגש הבא של חיפה במפעל יהיה ב-3 באוקטובר (חמישי הבא), אז היא תצא למשחק חוץ מול שחטאר קרגאנדי הקזחית, שנכנעה רק בתוספת הזמן (2:1) במשחק שנערך ביום חמישי בסלוניקי. כזכור, במשחק מול ההולנדים חיפה רשמה 20 ניסיונות איום על השער, בעטה 10 פעמים מחוץ למסגרת ורק פעמיים למסגרת (חן עזרא עם שני הניסיונות). גם ההולנדים בעטו פעמיים למסגרת מתוך ששה ניסיונות איום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully