וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה מועמד לאימון נבחרת הונגריה

מאמן מכבי תל אביב צפה ביום שלישי בבודפשט במשחק הנבחרת, כתב רשמים ולאחר מכן נפגש עם מקורבו, ראש ממשלת הונגריה, שדחף בעבר למינויו לתפקיד. גורם בהונגריה: "סוזה יאמן את הנבחרת, השאלה רק מתי". גם אם יקבל את המינוי לקראת הקמפיין הבא, יוכל לסיים את העונה בישראל

one

צפו בתקציר הניצחון האחרון של מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, נכח במשחק אמש שבין הונגריה לאסטוניה (1:5 למארחים) בבודפשט. לפי מקורות בהונגריה, הפורטוגלי מועמד מוביל לאימון הנבחרת המקומית לאחר שהמאמן הנוכחי, שאנדור אגרברי, יסיים את תפקידו, ככל כנראה בסוף הקמפיין הנוכחי. גורם שהיה אמש במשחק מספר שסוזה ישב ביציע ולאורך כל ההתמודדות כתב רשמים.

עוד באותו ערב, לפי הגורם, נפגש סוזה עם ויקטור אורבן, ראש ממשלת הונגריה. אורבן מעריך מאוד את המאמן הפורטוגלי עוד מהקדנציה בוידאוטון, שבה יש לו השפעה רבה כלכלית וניהולית ובנו אף משחק בקבוצת המילואים במועדון. לפי מקור נוסף בהונגריה, השניים נמצאים בקשרים טובים גם כיום. אורבן רצה שסוזה יאמן את הנבחרת עוד כשאימן את הקבוצה ההונגרית.

"אנשים במעגל הפנימי אומרים ש-99 אחוז שסוזה יאמן את הונגריה, השאלה היא רק מתי", אמר גורם. אחרי שמונה משחקים בבית ד' של קמפיין מוקדמות המונדיאל, הונגריה נמצאת במקום השני, אך כדי להעפיל לפלייאוף תצטרך כנראה להדהים בהולנד בחודש הבא. בהונגריה טוענים שמעמדו של אגרברי התערער מאוד לאחר הפסד ההונגרים 2:0 לרומניה ביום שישי, משחק בו גילתה הנבחרת יכולת חלשה מאוד. בכל מקרה, החלטה בעניין אגרברי צפויה רק בתום הקמפיין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקח רשמים. סוזה בבודפשט לצד סוכנו ולאדן פיליפוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה עם סוכן השחקנים דודו דהאן. ברני ארדוב
הנוסע המתמיד. סוזה השבוע במשחק הנבחרת הצעירה/ברני ארדוב

גם אם סוזה יקבל הצעה רשמית לאמן את נבחרת הונגריה, לא מן הנמנע שהוא אף יסיים את העונה במכבי תל אביב וזאת לאור העובדה שקמפיין מוקדמות יורו 2016 אמור להיפתח רק בחודש ספטמבר 2014, לאחר המונדיאל. סוזה מחזיק בחוזה עם האלופה הישראלית גם לעונה הבאה.

סוזה, 43, אימן את וידאוטון במשך שנה וחצי עד שהתפטר בראשית חודש ינואר. בזמן שהותו בהונגריה לסוזה הייתה מערכת יחסים עכורה עם מאמן הנבחרת אגרברי והוא אף סירב ללחוץ את ידו בשדה התעופה וטען שזה מבקר אותו. בחודש יוני השנה מונה למאמן מכבי תל אביב והוביל אותה עד כה לשלב הבתים בליגה האירופית ולשני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה של ליגת העל.

אגב, לצד הנסיעה להונגריה, סוזה מכין את הצהובים למשחק הפתיחה בשלב הבתים של הליגה האירופית, בבית מול אפואל ניקוסיה (חמישי הבא, 20:00). המאמן עוקב אחר האלופה הקפריסאית וגם צפה ביום ראשון בשחקני קבוצתו במשחק הנבחרת הצעירה מול אזרבייג'אן (2:7).

* מכבי תל אביב ניצחה הערב 1:2 במשחק אימון מול הפועל פתח תקוה שנערך בקרית שלום, בו עמד פאולו סוזה על הקווים. מונס דאבור (פנדל) ודן איינבינדר כבשו לצהובים, שי רביבו למלאבסים. יואב זיו פתח בהרכב כמגן ימני ושיחק 90 דקות, עומרי בן הרוש פתח כמגן שמאלי והוחלף במחצית על ידי מאנה. בנוסף לדאבור, גם ברק לוי פתח בהרכב בעוד דור מיכה שולב כמחליף ל-25 דקות. שחקני הנבחרת שבו היום לאימוני הקבוצה, שתצא לחופשה עד יום ראשון בשל צום יום כיפור.

הרכב מכבי: ברק לוי, יואב זיו, קרלוס גרסיה, ריף פרץ, עומרי בן הרוש, ניקולה מיטרוביץ', משה לוגסי, דן אינבינדר, עומרי אלטמן, גאל מרגוליס, מונס דאבור.

קבוצת הנוער של המועדון ניצחה הערב 1:3 את מכבי חיפה במשחק הסופרקאפ שפתח רשמית את עונת ליגת הנוער. דור ג'אן עם צמד ודניאל גרץ בפנדל, כבשו לזכות הצהובים, שובל גוזלן צימק לזכות חיפה, במשחק שנערך באיצטדיון רמת גן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר לעניינים. יואב זיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully