וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוני נבחרת ישראל: נאתכו 2, מליקסון 3, רפאלוב 5

10.9.2013 / 19:57

הקשר מקאזאן לא מופיע למשחקי הנבחרת, מליקסון חלש, דוידאזדה מבטיח, זהבי שבר בצורת, וגוטמן? ציוני הנבחרת

שוער

דודו אוואט – 4

הופעה סולידית של השוער שספג ביקורות והשמצות בשבוע האחרון. לא היה אשם בשערים, אבל גם לא סיפק הצלות יוצאות דופן. לא הותיר חותם במה שכנראה יהיה אחד ממשחקיו האחרונים בנבחרת.

ישראל שוב הפסידה לרוסיה, הפעם 3:1

דודו אוואט מול אלכסנדר קרז'אקוב. AP
סולידי, לא יותר. דודו אוואט/AP

הגנה

שרן ייני – 3

ברירת מחדל לא מספיק טובה לעמדת המגן הימני. קיבל שוב את הקרדיט מגוטמן למרות ההופעה הלא טובה מול אזרבייג'אן, אך לא היווה פונקציה התקפית וחשף ליקויים גם בחלק האחורי. צריך לשחק כקשר אחורי.

טל בן חיים – 4

מיקום סביר, משחק הגנה ברובו אחראי כיאה לשחקן עם כל כך הרבה ניסיון, אבל גילה חוסר דיוק והרחיק יותר מדי כדורים ללא כתובת. בסך הכול, למרות הופעה סבירה, הנבחרת ספגה שלושה שערים וזה אומר הכול.

דקל קינן – 4

שב להרכב הנבחרת לראשונה מאז משחק הידידות מול פינלנד בחודש פברואר והיה שותף לעמידה ההגנתית הטובה עד לספיגת השער הראשון. לאחר מכן, כשהמערך כולו התפרק, הרוסים עשו ככל העולה על רוחם גם במרכז ההגנה.

אופיר דוידזאדה – 4

נלחם ושיחק ללא פחד, גם תרם בישול שני במשחקו השני, אבל ניכר עליו שהתקשה מאוד מול שחקני הכנף של הרוסים. השער הראשון הגיע מהאגף שלו ובנוסף ביצע כמה הרחקות רעות. עדיין חסר ניסיון במעמדים האלה, אבל בהחלט מגן עם הבטחה לעתיד.

אופיר דוידזאדה שחקן נבחרת ישראל לפני רומן שירוקוב שחקן נבחרת רוסיה. AP
יש תקווה לעתיד. אופיר דוידזאדה/AP

קישור

גל אלברמן (הוחלף בדקה ה-71) – 3

אם המשחק היה מסתיים אחרי 45 דקות, הציון שלו היה גבוה הרבה יותר. שיחק קרוב מדי לבלמים, לא היה אגרסיבי מספיק ולא עזר למנוע את השליטה המוחלטת של רוסיה במרכז המגרש.

ביברס נאתכו – 2

פתח טוב את המשחק, אבל נחלש ככל שהדקות חלפו. הפגין חוסר דיוק משווע, לא דחף את הנבחרת קדימה ושוב לא הזכיר את המנוע הדומיננטי מקאזאן. עוד הופעה אנמית של מי שמצפים ממנו להנהיג את הנבחרת.

גל אלברמן שחקן נבחרת ישראל לפני אלכסנדר קרז'אקוב שחקן נבחרת רוסיה. AP
איפה היה במחצית השנייה? גל אלברמן/AP

מאור מליקסון (הוחלף בדקה ה-46) - 3

לא הורגש כלל מבחינה התקפית. העביר 45 דקות בעזרה לייני בסגירה על האגף. גם ממנו אפשר וצריך לצפות להרבה יותר יוזמה ודומיננטיות.

ליאור רפאלוב – 5

נקודת האור היחידה של הנבחרת. בדקות הטובות במחצית הראשונה, היה בין הבודדים שניסה לבצע פעולות מתוחכמות בחלק הקדמי ולהוציא את הנבחרת מהתבנית ההגנתית. למה לא פתח נגד אזרבייג'אן?

ערן זהבי – 5

סיכן פעמיים את השער בבעיטות מרחוק במחצית הראשונה וביצע פעולות יפות ולאחר ההפסקה נעלם כמו יותר חבריו. נגיעת יד שלו הובילה לפנדל, ולבסוף הוא המתיק מעט את הגלולה עם שער הבכורה שלו בנבחרת שהקפיץ את הציון. למרות זאת, כמו אחרים, גם זהבי טוב יותר בקבוצה מאשר בנבחרת.

מאור מליקסון שחקן נבחרת ישראל לפני דמיטרי קומברוב שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
מצפים ממנו להרבה יותר. מאור מליקסון/רויטרס

התקפה

אליניב ברדה (הוחלף בדקה ה-65) – 4

ניסה והשתדל, אבל לא קיבל מספיק כדורים ולא הצליח לעשות את ההבדל. התקשה לשחק כחלוץ בודד כמעט ללא עזרה מול ההגנה הרוסית. ובכל זאת, שחקן שחייב להיות בסגל גם במשחקים הבאים.

אליניב ברדה שחקן נבחרת ישראל לפני איגור דניסוב שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
התקשה לבדו. אליניב ברדה/רויטרס

מחליפים

חן עזרא (46) – 3. לא תרם שום דבר מהרגע שנכנס.

איתי שכטר (65) – 3. לא ברור מה עושה בסגל הנבחרת.

מהראן ראדי (71) – אין ציון.

מאמן

אלי גוטמן – 3

שמר על המערך מאזרבייג'אן, אבל ביצע התאמות הגנתיות. ב-45 הדקות הראשונות הנבחרת שלו נראתה לא רע, אבל השער הראשון חשף את המצב המנטאלי הרעוע אחרי התיקו בשבת והנבחרת התפרקה. לא הגיב לשינויים של קאפלו בהפסקה, ביצע חילופים שבלוניים וההתעקשות על שכטר לא מובנת. לא נעים להודות, אבל ישראל של גוטמן היא נבחרת שלא מסוגלת לשחק טוב גם הגנתית וגם התקפית. בסופו של דבר, עוד תבוסה שלא תוסיף נקודות זכות למאמן לקראת פגישת הסיכום עם אבי לוזון בחודש הבא.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. AP
עוד תוצאה שלא תוסיף לו נקודות זכות לקראת הפגישה עם לוזון. אלי גוטמן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully