וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "כל השחקנים נבחרו בצלמו של הקהל"

מאמנה החדש של הפועל חולון חגג עם האוהדים באימון פתיחת העונה והתייחס לקהל: "מתרגש, זו אחת הסיבות שבגללן הגעתי"

קובי אליהו

בכל פעם שהפועל חולון פותחת עונה, נראה שמפלס ההתרגשות עולה על גדותיו, כפי שאפשר ללמוד מאימון הפתיחה של הקבוצה. גם הערב (שלישי) לא איכזבו אוהדי הקבוצה, שנתנו מפגן עידוד ביציע, ופרצו אל הפרקט בכדי לחגוג עם השחקנים. אימון הפתיחה היה משמעותי עוד יותר, בעיקר כשלוקחים בחשבון את העובדה שזו תהיה הפעם האחרונה בה זה יקרה, בשל עזיבתה של הקבוצה בעונה הבאה את אולם הפחים, לראשונה מזה 60 שנה.

שחקני הפועל חולון באימון פתיחת העונה. קובי אליהו
נפרדים מאולם הפחים. הפועל חולון/קובי אליהו

מאמנה החדש של הקבוצה, ליאור ליובין הודה הערב: "אני מאוד מתרגש מהקהל, זו אחת הסיבות שהגעתי לכאן. זה מועדון מפואר בגלל הקהל שלו וזה החלק המרגש בלאמן את חולון". כשנשאל האם הקהל יכול ליצור גם לחץ להגיע להישגים, אמר המאמן: "אני חושב שהנוכחות של הקהל זה משהו שדוחף אותנו, וניקח את זה למקומות טובים".

כשנשאל על הסגל שבנה הקיץ אמר ליובין: "היה לנו חשוב לבנות קבוצה צעירה ורעבה אבל עם ניסיון. כל השחקנים נבחרו בצלמו של הקהל, ואני יודע שהקהל יאהב אותם. אלו שחקנים מאוד רעבים שיש להם מה להוכיח ורצון להתקדם". על העונה החלשה האחרונה שלו בגלבוע/גליל אמר המאמן: " אני לא לוקח את העבר שלי ומנסה לתקן אותו. אני חושב שלמדתי הרבה בחמש העונות בגליל ואנסה ליישם את זה כאן".

רכז הקבוצה, גוני יזרעאלי סירב להתייחס למטרות הקבוצה בעונה הקרובה ואמר: "בוא נחכה עם הציפיות, ונתחיל קודם את העונה. זה נראה כמו משהו לטווח ארוך וזה הכי חשוב כרגע". כשנשאל האם דיבר עם הזרים לגבי הקהל אמר יזרעאלי: "רק כשהם ייצאו ויראו את האוהדים במשחק הראשון הם יבינו. זאת פשוט חווייה מטורפת". על עזיבת הקבוצה את אולם הפחים המיתולוגי אמר הרכז: "זו עונה אחרונה אבל אז עוברים למשהו מטורף, יותר מרוממה. ועדיין- אין על אולם הפחים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הזרים של הפועל חולון ג'ראיי גראנט, לורנס באוורס, אנתוני גודס. קובי אליהו
מגיעים רעבים. הזרים החדשים של הקבוצה/קובי אליהו
שחקני הפועל חולון גוני יזרעאלי, יחזקאל סקוורר עם האוהדים באימון פתיחת העונה. קובי אליהו
מקווה להמשכיות. יזרעאלי עם האוהדים/קובי אליהו
מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. קובי אליהו
מתרגש. ליובין/קובי אליהו
אוהדי הפועל חולון באימון פתיחת העונה. קובי אליהו
כמו תמיד, סיפקו הצגה. אוהדי חולון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully