וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "כרגע הפועל תל אביב לא קבוצה טובה"

האדומים עם נקודה משני משחקים והם עדיין ללא שער זכות. רועי גורדנה: "לא חושב שיהיה כדור שלג, אנחנו לא מפחדים"

דייב בוימוביץ'

הפועל תל אביב במשבר. אחרי ההדחה המוקדמות והמאכזבת מאירופה, הגיע תיקו מאופס נגד בני סכנין והיום (שבת) רשמה הקבוצה הפסד 2:0 להפועל באר שבע במחזור השני בליגת העל. האדומים עדיין ללא שער זכות ומד הלחץ שבין כה וכה היה גבוה, צפוי לעלות בימים הקרובים.

דני עמוס, יורחן קולין, הפועל תל אביב. רוני לבנה
פתיחת עונה מאכזבת מאוד. עמוס וקולין/רוני לבנה

אסי דומב, שעמד על הקווים במקום רן בן שמעון המורחק, סיכם את ההפסד של הפועל תל אביב: "לא רצינו ולא תכננו לפתוח כך את העונה, אבל כרגע זה מצב נתון ונצטרך לעבוד קשה כדי לשפר אותו. כל דבר שאגיד יישמע כתירוץ ואני לא רוצה לתרץ".

דומב הוסיף: "יש הרבה דברים לשפר ואני בטוח שנעשה את זה כי אין ברירה אחרת. אנחנו עובדים על זה, מדובר בתהליך ואני בטוח שנראה הפועל תל אביב טובה. כרגע אנחנו לא קבוצה טובה. הדבר הכי חשוב כרגע זה עבודה קשה וסבלנות. יש לנו מאמן מצוין ואני בטוח שנדע לגעת בנקודות שבהן צריך לגעת כדי להשתפר".

הקשר רועי גורדנה אמר: "השתנו הרבה דברים מהעונה שעברה, אבל בארץ מצפים שאחרי משחק אחד או שניים הפועל תיתן רביעיות או חמישיות. אני יודע שאתם לא מקבלים את התשובות האלה, אבל ייקח לנו עוד זמן להתחבר. כרגע זה לא מה שציפינו מבחינת התוצאות. נצטרך להוריד את הראש ולבוא למשחק הבא הרבה יותר טובים. ננתח את המשחק לעומק ונבין איפה אנחנו צריכים להשתפר. אני לא חושב שיכול להיווצר כדור שלג, אנחנו לא מפחדים משום דבר. סך הכול מדובר בתיקו והפסד. זה לא מה שציפינו, אבל הקבוצה הזו תתחבר ותהיה יותר טובה. גול יפתור את כל הבעיות, חסר לנו עוד מחץ".

על התלות בגילי ורמוט אמר גורדנה: "לא חושב שהדיבורים על זה מפריעים לשחקנים. ברור שהוא חסר, שחקן כמוהו יכול להוסיף הרבה ואני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר.

כאשר נשאל אם זו קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה, השיב הקשר: "את זה נדע בסוף השנה. מבחינת חומר שחקנים ומאמן, אני חושב שכן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully