וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי תל אביב נפגשה עם יוגב אוחיון והציעה לו חוזה חדש

26.8.2013 / 19:00

בפגישה דנו הצדדים גם בשאלה מי יישא בתביעה מקובאן, אם תגיע אחת כזו. שון ג'יימס נחת בארץ: "מאכזב ששארפ וליאור אליהו עוזבים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב גיבשו את הסגל שלהם לקראת העונה הקרובה, אך הסוגייה הכי חשובה אשר עומדת על הפרק כעת היא עתידו של יוגב אוחיון. לוואלה! ספורט נודע היום (שני) שהנהלת מכבי נפגשה עם הרכז לגבי המשך ההתקשרות בין הצדדים. בפגישה נכחו בין היתר אוחיון עצמו והמנכ"ל דני פדרמן, ובמהלכה הצדדים שוחחו על חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה.

כזכור, לפני כשבועיים פסקה פיב"א כי אוחיון הוא שחקן חופשי וכי החוזה עם מכבי תל אביב מבוטל, כמו גם החוזה עם לוקומוטיב קובאן. בעקבות הפסיקה, מכבי נאלצת לפתוח עם השחקן במשא ומתן מחודש על מנת להחתימו על חוזה חדש. במהלך הפגישה, הובהר לשחקן שבקבוצה רואים בו חלק מרכזי ובונים עליו לקראת ההמשך, כאשר הכוונה של הצהובים היא להחתים את אוחיון לשנתיים נוספות לפחות.

יש לציין כי בפסיקת פיב"א ישנן כמה קביעות שסוללות את דרכה של קובאן לתבוע אישית את אוחיון על נזקים שנגרמו לה ואכן ראשי קובאן הבהירו כי יתבעו את אוחיון. בפגישה עלה גם החשש מהתביעה של הרוסים ומי יישא בעלות. סיכום לגבי הסוגייה הזו עדיין לא הושג, אולם, עם זאת במכבי מאמינים שיצליחו להגיע לסיכום עם הגארד תוך יומיים ולהחתימו מחדש במכבי.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. קובי אליהו
במכבי מנסים להשאירו. יוגב אוחיון/קובי אליהו

ובתוך כך, שחקני מכבי תל אביב מתחילים להגיע לישראל בזה אחר זה, ואחרי הנחיתה של ג'ייק כהן אתמול (שבת), היום הגיע לנמל התעופה בן גוריון גם שון ג'יימס. הסנטר של מכבי תל אביב ממשיך לעונה שלישית במדים הצהובים, אך נרגש ממעמדו שהולך ומתחזק. ג'יימס אף התייחס לעובדה שהוא עשוי להתמנות לקפטן הצהובים.

"מרגיש טוב לחזור", אמר ג'יימס עם נחיתתו. "לא דיברו איתי בנוגע לסרט הקפטן, אלה רק שמועות וזו פעם ראשונה שאני שומע על זה. אבל מי לא היה רוצה להיות קפטן במכבי? ההצטרפות של סופו תעזור לנו מאוד, ותתרום במיוחד למורליות בקבוצה. הוא כשרון גדול וזה לא משנה מי מבינינו פותח. אני לא מרגיש משקל כבד לכך שאני שחקן מטרה במכבי, אני שחקן עם אוריינטציה הגנתית ואני שם את הדגש סביב זה. יש לנו קבוצה מאוד איכותית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. קובי אליהו
ג'יימס עם האוהדים שקיבלו את פניו/קובי אליהו

ג'יימס התייחס למטרות לקראת העונה הקרובה: "המטרה שלנו תמיד היא קודם כל להיות בריאים, ואם נהיה בריאים אז גם נוכל להתחרות כמו שצריך. יש לנו הרבה יותר עומק ביחס לעונה שעברה, ואני חושב שאנחנו יכולים להגיע יותר רחוק מאשר ההישגים של העונה שעברה".

לגבי דרק שארפ וליאור אליהו: "דיברתי עם שארפ כשהוא עזב והיה מאוד מאכזב לשמוע שהוא לא יהיה יותר, כי הוא סמל במכבי תל אביב. למרות הכל, אני בטוח שנשמור על קשר טוב. דיברתי עם ליאור כמה פעמים במהלך הקיץ, ואני אשמח אם הוא ישחק במכבי כי הוא חלק מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully