וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "היו פרפרים בבטן, אבל לקחנו שלוש נקודות"

25.8.2013 / 6:38

חלוץ באר שבע על הבכורה המחודשת והניצחון מול בית"ר: "התגעגעתי". אלישע לוי יצרף קשר נוסף. פלצ'וק יבקש לעזוב?

one

יותר משש שנים חלפו מאז רשם אליניב ברדה את משחק הליגה האחרון שלו בישראל כשחקן הרכב. גם אז זה קרה מול בית"ר ירושלים, במשחק ששוחק ברמת גן, אבל ההבדל הוא אחד: אז ברדה והפועל תל אביב הפסידו 2:1, והחלוץ ירד מאוכזב לחדר ההלבשה, הפעם זה נגמר עם ניצחון 0:2 של הפועל באר שבע. שש שנים אחרי שעבר קריירה מפוארת בגנק, גם אלונה ברקת שישבה אתמול (שבת) ביציע ברמת גן יכולה להיות מרוצה מהחלוץ שלה, וגם מהחיבור בין שחקני הרכש האחרים: טומיסלאב פאיוביץ', קובי דג'אני, גל אראל ומאור בוזגלו.

מחזור 1 בליגת העל: כל שערי המחזור בתקציר אחד

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מאור בוזגלו. ברני ארדוב
מראות ששימחו את אלונה ברקת. שחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

בסיום המשחק התייחס ברדה לניצחון הראשון בקדנציה השניה שלו בווסרמיל. "אני שמח מאוד על הניצחון ועל היכולת שהקבוצה הציגה היום, במיוחד בחצי השעה הראשונה. אחר כך הלכנו אחורה, אבל בסוף זה משחק ראשון ולמרות הפרפרים בבטן לקחנו שלוש נקודות, וזה חשוב. התגעגעתי לקהל. ההצגה הגדולה הייתה שלו, לא שלנו. הרגשתי בסדר גמור, זאת פעם ראשונה שהשלמתי 90 דקות ממשחקי ההכנה".

עוד הוסיף החלוץ: "ניתן לאלישע למצוא את נקודות התורפה. נשמח היום, וממחר נעבוד על המשחק מול הפועל תל אביב. בוא נקווה שווסרמיל יהיה מלא, ונצליח לשלוח את האוהדים שמחים". על העבירות שנעשו עליו במשחק אמר: "כל עוד הולכים על הכדור זה בסדר. יש שופטים שישימו לב לזה, ואם צריך ישלפו צהובים ואדומים".

אחד השחקנים הוסיף בסיום: "אחרי חלק ממשחקי האימון היה מי שדאג שלא נתחבר, אבל אתמול דאגנו להבהיר לליגה שבאר שבע תהיה קבוצה חזקה העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע מול לנדרי מולמו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מצפה לווסרמיל מלא מול הפועל תל אביב. אליניב ברדה/ברני ארדוב

ניקולאס פלצ'וק שאכזב במשחקי המבחן לא שותף אתמול וכבר ערך שיחת הבהרה עם אלישע לוי. במועדון לא יעמדו בדרכו אם ימצא קבוצה אחרת.

למרות הניצחון, אלישע לוי עדיין רוצה להחתים שחקן נוסף בקישור, שיוכל לפתוח לצד קובי דג'אני וגל אראל, אבל לספק מספרים בחלק הקדמי. "אלישע רוצה מספר 10. הרבה שמות עולים ונופלים, חלקם לא רוצה להגיע לישראל. אחרים בגלל כסף. בימים הקרובים ננסה לקדם משאים ומתנים עם מספר שחקנים ואחד מהם יגיע", אמרו במועדון.

מאור בוזגלו הוחלף אתמול לאחר שטען להתכווצות בשריר התאומים. סיראז' נאסר שכבש את השער הראשון הוחלף בגלל עייפות. בשבוע הבא תארח הקבוצה את הפועל תל אביב, ובמועדון מצפים לעשרת אלפים צופים לפחות בוסרמיל. "הקהל היה מדהים, כל העיר תהיה בטירוף לקראת המשחק הזה וכל האיצטדיון יהיה אדום. יש לנו הזדמנות טובה לצבור ביטחון לפני הפגרה", אמרו.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע בעימות עם שי חדד שחקן בית"ר ירושלים, משמאל צחי אליחן. ברני ארדוב
התכווצות בשריר התאומים. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully