וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

מערכת וואלה! ספורט

24.8.2013 / 22:10

אריאל הרוש ביכולת נוראית היה אשם בשני שערים של נאסר (19) ותומר סוויסה (90), הופעת בכורה לבוזגלו וברדה בנגב

one

הפועל באר שבע פתחה ברגל ימין את עונת 2013/14 עם 0:2 על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של ליגת העל במשחק שייזכר בעיקר בגלל מופע האימים של שוער בית"ר, אריאל הרוש. הקבוצה של אלי כהן הגיעה למשחק הזה עם הרכב טלאים, ללא שחקני הרכש ניסו קפילוטו, איציק כהן וטטה בנגורה והבאר שבעים ניצלו זאת היטב וגם את העובדה שהמשחק הזה נערך באצטדיון רמת גן ולא בטדי הביתי כל כך. שחקני הרכש הנוצצים של באר שבע - אליניב ברדה ומאור בוזגלו פתחו בהרכב של אלישע לוי אבל מי שחברו כדי להשיג את השער הראשון של הקבוצה העונה היו סיראז' נאסר ואופיר דוידזאדה. האחרון הכניס כדור עומק לנאסר שנגח מקרוב חלש למרכז השער, אריאל הרוש היה צריך להדוף אבל שמט לתוך שערו הוא. השער הראשון עוד היה נסלח מבחינתו של הרוש, אבל בדקה ה-90 השוער פשוט שמט לתוך שערו בעיטה חופשית פשוטה של תומר סוויסה. משחק נוראי לשוער נבחרת ישראל.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע מול לנדרי מולמו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כמעט כבש בבכורה. ברדה/ברני ארדוב

בצד השני, אלישע לוי יכול לסמן וי על משחק הפתיחה שלו, אבל הקבוצה שלו הייתה רחוקה מלהרשים מול יריבה ששיחקה בסגל דליל מאוד. אליניב ברדה ומאור בוזגלו הציגו יכולת פושרת יחסית אבל מי שכן בלט היה אופיר דוידזאדה המגן השמאלי שבישל כמה מצבים מסוכנים מאוד, כולל את השער הראשון. בבית"ר ירושלים יכולים להיות כמובן מאוכזבים מההפסד אך עם שחקני הרכש שיחזרו במחזור הבא מול מכבי פתח תקוה ועם יכולת משופרת של השוער שלה, אולי הקבוצה תשכיל לרשום ניצחון בכורה בעונה הלא פשוטה שמצפה לה בהמשך הדרך. הפועל באר שבע מנגד תארח את הפועל תל אביב למפגש מסקרן מאוד בווסרמיל ותצטרך יכולת טובה יותר כדי לרשום ניצחון נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ירצה לשכוח את המשחק הזה כמה שיותר מהר. הרוש/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 90: גול! איזו טעות של אריאל הרוש. תומר סוויסה הרים כדור חופשי שהרוש היה חייב להדוף, אבל שמט לשערו הוא. שער אומלל באשמתו הישירה של השוער. 0:2 לבאר שבע בסיום.

דקה 82: בית"ר הגבירה את הלחץ ושוב הייתה קרובה לשוויון המוצדק מבחינתה. טל כחילה עלה להתקפה ונגח כדור לאחור, צחי אליחן הגיע ראשון ומתוך הרחבה בעט גבוה מעל השער.

דקה 75: איזה מצב לבית"ר! צחי אליחן פרץ משמאל והוציא כדור רוחב לעדן נחמני שבעט מקרוב חזק מאוד, אבל אג'ידה הדף בקושי למשקוף.

דקה 70: כמעט שער הבכורה של אליניב ברדה בבאר שבע. החלוץ שהגיע מגנק קיבל הרמה נהדרת מדוידזאדה המגן השמאלי ומחמישה מטרים נגח חזק, אריאל הרוש הדף בקושי לקרן.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע בעימות עם שי חדד שחקן בית"ר ירושלים, משמאל צחי אליחן. ברני ארדוב
כניסה מכוערת בברדה. שי חדד מתעמת עם מאור בוזגלו/ברני ארדוב

דקה 60: אלי כהן ערך חילוף מעניין בין שחקני הרכש כשדור מלול החליף את עומר אצילי.

דקה 52: מצב גדול לבית"ר ירושלים. עדן נחמני חדר לתוך הרחבה, הצליח לנער את סוארס ובעט חלש מקרוב, אג'דה הדף בקושי.

דקה 48: פנדל ברור היה צריך להישרק לטובת הפועל באר שבע אחרי שמאור בוזגלו נתפס על ידי מולמו בתוך הרחבה. אלי חכמון התעלם.

שחקן הפועל באר שבע אופיר דוידזאדה מול עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
פתח עונה עם בישול. אופיר דוידזאדה מול עומר אצילי/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 38: שי חדד היה צריך להיות מורחק אחרי כניסה גסה מאוד ללא כדור באליניב ברדה אך ספג צהוב בלבד כמו גם מאור בוזגלו אחרי שזה התקרב אליו בתנועות מאיימות.

דקה 35: איזה מצב לבאר שבע. גל אראל שלח בכדור עומק נפלא את דובב גבאי שחדר לתוך הרחבה ובעט חזק, אריאל הרוש הדף בקושי.

דקה 33: הפועל באר שבע חיפשה את השער השני והפעם זה היה דובב גבאי שניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 29: מיני מצב ראשון לבית"ר. דוד רביבו בעט כדור חופשי מ-30 מטרים. הכדור היה בדרך החוצה, אבל אג'ידה לא לקח סיכונים והדף לקרן.

סיראז' נאסר, אופיר דוידזאדה, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חגגו יתרון מוצדק. נאסר עם דוידזאדה/ברני ארדוב

דקה 19: גול! אחרי לחץ מתמשך האורחים עלו ליתרון מוצדק. אופיר דוידזאדה פרץ שוב מצד שמאל והרים כדור לתוך הרחבה. הגנת בית"ר חלמה וסיראז' נאסר נגח מקרוב פנימה. אריאל הרוש יכל להדוף אך שמט לתוך שערו. 0:1 לבאר שבע.

דקה 10: שוב מצב מסוכן לבאר שבע שפתחה מצוין. אופיר דוידזאדה עלה להתקפה והכניס כדור עומק ברגל שמאל, גל אראל נגע קלות בכדור שחמק החוצה. מזל גדול לבית"ר.

דקה 3: כמעט שער בזק לבאר שבע. מאור בוזגלו הרים כדור חופשי נהדר מעבר לקו ההגנה, אביתר אילוז הגיע ראשון ושלח כדור רוחב על פי השער אבל טומיסלב פאיוביץ' פספס במעט.

דקה 1: השופט אלי חכמון שרק לפתיחת המשחק.

גל אראל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
התחיל עונה חדשה בקבוצה חדשה. גל אראל/ברני ארדוב

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, טל כחילה, ברק משה, לנדרי מולמו, צחי אליחן, אופיר קריאף, שי חדד (גואובדיה אוסה, 85), דוד רביבו (עומר נחמני, 66), עומר אצילי (דור מלול,60), עדן נחמני.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה; אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; קובי דג'אני, גל אראל, סיראז' נאסר (לוטם ז'ינו, 79), מאור בוזגלו (פיראס עוואד, 66), דובב גבאי (תומר סוויסה, 85), אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully