וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תחל את העונה בתקציב של 45 מיליון שקל

האדומים עוד מתכננים רכש בעמדת הבלם והמגן השמאלי ועדיין לא ויתרו על ראלי. בן שמעון מתלבט בין זגורי לספורי נגד סכנין

רגע לפני תחילת העונה בליגת העל, הפועל תל אביב העמידה את התקציב שלה לעונה הקרובה שיעמוד על לפחות 45 מיליון שקלים וזאת ללא הרכש המתוכנן שעוד אמור להגיע למועדון. בבקרת התקציבים אישרו כי תקציב הקבוצה עומד כרגע על 45 מיליון שקל ואיתו יפתחו האדומים את העונה ללא שום חובות או בעיות עם ערבויות. בבקרת התקציבים טוענים למעשה שנכנסו למועדון מספר מיליוני שקלים באמצעות חברי דירקטוריון ואוהדים עשירים של הקבוצה, כאשר למעשה אין שום דאגות כלכליות לקבוצה. "הפועל תל אביב יכולה להעמיד גם תקציב של 70 מיליון שקל", אמרו בבקרה. המשמעות היא שכל שחקני הפועל תל אביב עברו בבקרת התקציבים ויוכלו לשחק ביום ראשון נגד בני סכנין.

שחקן בני יהודה, עוז ראלי. ברני ארדוב
עדיין לא התקבל מסר מבני יהודה שהיא מוכנה למכור אותו. עוז ראלי/ברני ארדוב

בעקבות הבשורות החיוביות הללו, בהפועל תל אביב מעוניינים לצרף רכש נוסף כאשר הקבוצה בוחנת מספר זרים לחיזוק ואף מעוניינת לצרף שחקנים ישראלים בעמדת הבלם והמגן השמאלי. האדומים עדיין לא אמרו נואש גם בעניינו של עוז ראלי מבני יהודה, אך עדיין לא קיבלו שום מסר מבני יהודה שהיא מוכנה למכור את השחקן. בקבוצה ימתינו בימים הקרובים להתפתחות בעניין, ואם זו לא תגיע, הם יירדו לפחות לעת עתה מהשחקן.

לגבי מגן עירוני קרית שמונה ליאור לוי, בהפועל תל אביב טוענים כי לא נעשתה שום פניה רשמית אל השחקן. בכל מקרה, בקבוצה מבהירים כי כל עוד הוא לא יהיה שחקן חופשי, הוא לא יגיע לקבוצה שלא מוכנה לשלם על רכישתו. בעניין הזה שמו של גל שיש הוזכר כמועמד, אך בשלב זה לא נעשתה פנייה אל המגן השמאלי שרק בעונה שעברה עזב את הקבוצה לטובת הליגה הבלגית וכעת הוא שחקן חופשי ואינו משחק באף קבוצה.

גילי ורמוט, הפועל תל אביב. קובי אליהו
נמצא בתוכניות להרכב. גילי ורמוט/קובי אליהו

לקראת המשחק הראשון של העונה ביום ראשון הקרוב מול סכנין המאמן רן בן שמעון עדיין מתלבט עם איזה הרכב לעלות. גילי ורמוט שלא התאמן באופן סדיר השבוע נמצא בתכניות של המאמן להרכב, אך רק קרוב למועד המשחק אמור להחליט בן שמעון אם הוא יפתח. אם ורמוט לא יעלה ב-11, יהיה זה רועי גורדנה שיתפוס את מקומו. פרט לכך, המאמן מתלבט בין ישראל זגורי לרמזי ספורי בנוגע להרכב. נראה כי כבר מחר (חמישי) יתחיל בן שמעון לתרגל את ההרכב ואז יתברר מי מהשניים יועדף. שאר ההרכב אמור להיות זהה לזה שפתח במשחקי הליגה האירופית.

בינתיים החלה מכירת הכרטיסים למשחק הקרוב כשהמחיר הינו אחיד ועומד על 40 שקל לילד, נוער וחייל ו-80 שקל למבוגר. הנהלות שתי הקבוצות נערכות במשותף לקראת המשחק וההפנינג שייערך לפניו בסימן "בועטים את הגזענות מהמגרשים" אותו יזמה עמותת האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully