וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: ”לא יודע מי יפתח בשער במשחק הבא”

מאמן ריאל מתלבט לגבי קסיאס, ומתרץ: ”לא היה זמן להתכונן לבטיס”. מרטינו על ה-0:7: ”הסברתי למסי את חשיבות המנוחה

שתי הגדולות של הליגה הספרדית פתחו אמש (ראשון) את עונת 2013/14 עם ניצחונות שונים בתכלית בהופעות הבכורה של מאמניהן החדשים. ברצלונה רשמה שיא נוסף, הפעם בדמות ניצחונה הגבוה ביותר במחזור פתיחה, כשמחצו את לבנטה המסכנה עם 0:7 מטורף, כאשר שישה מהשערים הובקעו בתוך המחצית הראשונה. ריאל מדריד, לעומת זאת, נחלצה מפיגור ביתי מול בטיס בדרך ל-1:2 דחוק.

מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו. רויטרס
הבכורה המושלמת. חרארדו מרטינו/רויטרס

ליאונל מסי חגג צמד, ועם ההרשתה השניה שלו השני ציין שער מספר 350 בקריירה. במחצית השניה קיבלנו נקודת ציון נוספת, כשהארגנטינאי הוחלף בדקה ה-71 על ידי אנדרס אינייסטה, וירד לספסל לראשונה (שלא בשל פציעה) מאז מאי 2010. פדרו הוסיף צמד משלו, כשגם צ'אבי, דני אלבס ואלכסיס סאנצ'ס השתתפו בחגיגה.

חרארדו מרטינו, שלא היה יכול לבקש הופעת בכורה מוצלחת יותר על הקווים, הודה בסיום: "כבר חיכיתי להתחיל את העונה כדי לראות איך הקבוצה שלנו, ונשארתי רגוע. היה משחק טוב, העקרונות שרצינו לשפר השתפרו, אבל זו רק ההתחלה". על החילוף המדובר של מסי אמר המאמן: "הוא מאוד חכם, והסכמנו על זה ביחד. דיברתי עם ליאונל לפני כמה שבועות על החשיבות של מנוחה. במשחקים צמודים לא אחליף אותו, ואף אחד לא יחליף אותו, זה יהיה מטורף".

צ'אבי, קפטן ברצלונה התייחס למשחק של הקבוצה אתמול כשהוא משבח את חרארדו מרטינו ועל הדרך, שולח ביקורת מרומזת על האימונים בעונה שעברה: "אני שמח מאוד על הניצחון הזה. מרטינו עבד איתנו קשה על משחק הלחץ, חידשנו את האספקט הזה במשחק שהיה חסר קצת בעונה שעברה. עבדנו על זה קשה בקיץ ורואים את התוצאות. בעונה שעברה אחרי שטיטו וילאנובה טס לניו יורק עבדנו פחות על טקטיקה ועל משחק הלחץ אבל מרטינו הוא מאמן רציני של עבודה קשה"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
יקבל יותר מנוחה העונה. מסי/GettyImages

אלכסיס סאנצ'ס, שפתח את החגיגה כבר בדקה השלישית, אמר בסיום: "אנחנו מודים לכל מי שהגיע לראות אותנו היום. המשחק הזה נותן לנו ביטחון, והוא חשוב עבורי ועבור הקבוצה. הדברים הולכים טוב מאוד עם טאטא והניצחון הזה מראה את כל העבודה שעשינו בשבועות האחרונים". על החילוף המדובר של מסי, אמר הצ'יליאני: "הולכים להיות לנו כמה משחקים רצופים ואנחנו צריכים אותו במאה אחוז".

שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. GettyImages
זו רק ההתחלה. ברצלונה חוגגת/GettyImages

בריאל לא מצאו הרבה סיבות לחגוג, פרט להצגה של איסקו, שבישל לקרים בנזמה את שער השוויון בדקה ה-26, והתכבד לנגוח פנימה את שער הניצחון בדקה ה-86. מעבר לכך עסקו בבירה הספרדית בעיקר בהחלטתו של קרלו אנצ'לוטי להעדיף את דייגו לופס בין הקורות על פני איקר קסיאס.

"היום החלטתי לבחור בדייגו לופס, אבל אני לא יודע מי יפתח בשער במשחק הבא", הסביר אנצ'לוטי. "אלו החלטות שמתקבלות בגלל פרטים קטנים. דיברתי על כך עם איקר, הוא מקצוען שרוצה לשחק בכל משחק וזה טוב, אבל דייגו היה השוער שלנו היום".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
גם הוא יפתח חזית מול קסיאס? קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

על היכולת הפושרת של הבלאנקוס אמר אנצ'לוטי: "לא היה לנו זמן להתכנון למשחק הזה בגלל שתשעה שחקנים השתתפו השבוע במשחקי הנבחרות, ואנחנו חייבים להשתפר. יצרנו הרבה מצבי הבקעה, אבל היו לנו בעיות בהגנה. יש לי סגל נהדר, ושלושת המחליפים שנכנסו היום - מוראטה, די מריה וקאסמירו - עשו אותנו חזקים יותר. איסקו נתן את הכל וכבש שער פנטסטי".

כוכב הערב, איסקו, הוסיף: "אני שמח שפתחנו את העונה עם ניצחון ביתי, ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך. אני מרוצה שכבשתי בפעם הראשונה בנגיחה במשחק הראשון שלי, וכמובן מכך שהשער עזר לנו לקחת שלוש נקודות. עוד נצטרך להשתפר הרבה, אבל אנחנו רק בהתחלה".

איסקו, ריאל מדריד. Charlie Crowhurst, GettyImages
"אנחנו רק בהתחחלה". איסקו/GettyImages, Charlie Crowhurst

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully