וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאליסט חארקוב ערערה בפני ה-CAS על הרחקתה מאירופה

האוקראינים ביקשו לקיים דיון דחוף שיתקיים בשישי שעלול להשפיע על עלייתה של מכבי תל אביב לשלב הבתים באירופה

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם אוהדי מכבי תל אביב חגגו מוקדם את ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית? מטאליסט חרקוב, שהורחקה אתמול (רביעי) מאירופה לאחר שהורשעה בהטיית משחק בליגה המקומית ב-2008, ערערה לבית הדין הגבוה לספורט - CAS שבסמכותו להפוך את ההחלטה של אופ"א או לכל הפחות לאפשר לאוקראינים להמשיך במפעלים עד לקבלת ההחלטה. הדיון יתקיים ביום שישי הקרוב.

אתמול הוחלט: פאוק חוזרת לאלופות, מכבי תל אביב בשלב הבתים

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ישחקו או לא ישחקו? שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

בעקבות הערעור, ה-CAS זימן את נציגי מטאליסט ופאוק סלוניקי שההחלטה משפיעה עליהם באופן ישיר באשר למפעל שבו הם ישחקו במהלך העונה הקרובה - בליגת האלופות או בליגה האירופית. בחרקוב ביקשו לקיים דיון דחוף כדי להימנע ממצב שבו המשחקים כבר ישוחקו עוד לפני שיתקיים הדיון בערעור שלהם.

מאמן מטאליסט מירון מרקביץ' אמר: "לא ציפיתי שאופ"א תיקח החלטה כזאת. ההשעייה שלנו מוגזמת. חשבתי שבארגונים כאלה יושבים אנשים חכמים שמבינים מה קורה. אני מצטער בשביל הילדים. הם משלמים את המחיר על מעשים של אנשים אחרים. אני מקווה שהשחקנים לא יושפעו ולא יסטו מהדרך. יש לנו את הליגה והגביע. גם אם לא נהיה השנה בליגת האלופות, אנחנו יכולים להיות שם בשנה הבאה".

כזכור, אתמול התקבלה החלטה באופ"א להחזיר את פאוק סלוניקי לליגת האלופות על חשבון מטאליסט חרקוב שהושעתה מהמפעלים האירופאים. היוונים יפגשו את שאלקה הגרמנית בפלייאוף ליגת האלופות כשהמשמעות היא שהצהובים ידלגו על שלב הפלייאוף ויעפילו אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully