וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה דרשה מאיציק כהן לוותר על החוזה לעונה הבאה

6.8.2013 / 11:23

הבלם סירב וימשיך להתאמן בקבוצה. עמאשה דורש שחרור בחינם תמורת ויתור על החוזה. גבאי עשוי לפתוח מול ונטספילס

הסאגה בין מכבי חיפה לבלם איציק כהן ממאנת להסתיים. במועדון דרשו אתמול מנציגי השחקן לוותר על החוזה לעונה הבאה, אלא שהבלם סירב לדרישה והודיע כי ימשיך להתאמן עם הירוקים. הסחבת בין הצדדים הובילה לכך שבני סכנין, שכבר החתימה בלם אחר במקום כהן, הודיעה שירדה מהשחקן. גורם בחיפה הודה אתמול כי: "נוצרה בעיה עם איציק, משום שרוב הסגלים סגורים". כהן הסכים לקצץ כ-30 אלף דולר מהחוזה הנוכחי שלו, בתנאי שחיפה תשתתף ב-20 אלף דולר מעלות השכר הכוללת שלו בסכנין (הציעה 90 אלף דולר לעונה, לא כולל ההשתתפות של חיפה) והוא עדיין ממתין למשכורת חודש יוני, שתשולם לו כנראה לאחר שיעזוב.

איציק כהן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ממשיך להתאמן בינתיים. איציק כהן/ברני ארדוב

בלם נוסף שעשוי לעזוב הוא סארי פלאח, שממתין להחלטה סופית לגבי אנדריי פיליאבסקי, שאתמול התברר שחיפה הציעה לו חוזה לעונה נוספת. הפועל באר שבע והפועל חיפה עשויות לפנות בקרוב לכהן ופלאח. גם דינו אנדלובו נמצא במעקב של אלישע לוי. ויאם עמאשה הבהיר שוב למכבי חיפה כי הוא מוכן לוותר על החוזה שלו בקבוצה בתנאי שישוחרר בחינם. "500 אלף יורו זה סכום לא ריאלי. אף קבוצה לא תשלם עליי סכומים כאלה", אמר השחקן לחבריו בקבוצה.

חיפה הודיעה הבוקר כי נמכרו הבוקר כ-2,000 כרטיסים לקראת המשחק מחרתיים מול ונטספילס הלטבית, שהמנצחת בו תעפיל לשלב הבא. חיפה מדורגת בשלב הבא ולכן היא אמורה לפגוש יריבה "נוחה" יותר אם תעפיל לפלייאוף. על פי ההערכות, קרית אליעזר צפוי להיות כמעט מלא. אלעד גבאי עשוי לפתוח במקום אייל משומר, אך לא צפויים שינויים נוספים בהרכב. עידן ורד, אביחי ידין, ואנדלובו לא צפויים להיכלל בסגל.

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דורש שחרור בחינם תמורת וויתור על חוזהו. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully